13-01-2013, 12:58 PM
(13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]parandus maksab 60eur
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Kas muid elektroonika komponente ka parandate - näteks Vito kelladeblokki, seal üks kivi on vigane
(13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]parandus maksab 60eur
Auto Key Service
Madara 31
5087905
(13-01-2013, 02:51 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 12:58 PM)indrek Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]parandus maksab 60eur
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Kas muid elektroonika komponente ka parandate - näteks Vito kelladeblokki, seal üks kivi on vigane
mb vito 638?
(13-01-2013, 09:43 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Jah 2000 aasta ja vigane detail on pildil see kandiline
(13-01-2013, 02:51 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 12:58 PM)indrek Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]parandus maksab 60eur
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Kas muid elektroonika komponente ka parandate - näteks Vito kelladeblokki, seal üks kivi on vigane
mb vito 638?
(13-01-2013, 10:24 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 09:43 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Jah 2000 aasta ja vigane detail on pildil see kandiline
(13-01-2013, 02:51 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 12:58 PM)indrek Kirjutas: [ -> ](13-01-2013, 10:17 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]parandus maksab 60eur
Auto Key Service
Madara 31
5087905
Kas muid elektroonika komponente ka parandate - näteks Vito kelladeblokki, seal üks kivi on vigane
mb vito 638?
jah on võimalik
(13-01-2013, 11:06 PM)virgo Kirjutas: [ -> ]Risustan ka teemat.Ehk vajadusel peaks eraldi tõstma. Ega eesmärk pole ju protsessorit vahetada (kui just läbisõitu muuta ei soovi). Ilmselt on eesmärk seierid normaalselt tööle saada? Seega võiks arvestada ka mootorite vahetusega. Suure tõenäosusega on ära kuivanud määre seal.
Protsessor ise sureb meie kliimaga ära.
(19-01-2013, 02:48 AM)kirssand Kirjutas: [ -> ]Tere, samuti Vito armatuurnäidik/kelladeblokk ei tööta korralikult, ilmselt on püütud odomeetrit kruvida ja tagasi pannes miski asi ära rikutud, töötab ainult spidomeetriosuti. Otsin varuoasana töökorras varianti, või kas on võimalik see ära parandada ?
(20-01-2013, 11:42 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Nii mul hakkas asi toimima, suured tänud Virgole.
(20-10-2015, 08:19 PM)Sax82 Kirjutas: [ -> ]Tere. Kaevasin vana teema ülesse,et ehk keegi oskab vastust anda. Nimelt spido plokis ei tööta tahhoka osuti ( tõmbleb seal ) sai lahti võetud lolli peaga ning odo ja kella lint tuli trükkplaadi küljest lahti. Kas orginaalis ongi see lint seal miski liimiga lihtsalt kinni ? Autoelektrikule näitasin ning näeb sellist jaburdust esimest korda ning ei oska nõud anda sellekoha pealt.
Oskab keegi öelda kas saab seda tagasi "liimida" trükkplaadi külge või uut spido vaja ?
(21-10-2015, 10:08 AM)Sax82 Kirjutas: [ -> ](21-10-2015, 09:15 AM)jsv Kirjutas: [ -> ](20-10-2015, 08:19 PM)Sax82 Kirjutas: [ -> ]Tere. Kaevasin vana teema ülesse,et ehk keegi oskab vastust anda. Nimelt spido plokis ei tööta tahhoka osuti ( tõmbleb seal ) sai lahti võetud lolli peaga ning odo ja kella lint tuli trükkplaadi küljest lahti. Kas orginaalis ongi see lint seal miski liimiga lihtsalt kinni ? Autoelektrikule näitasin ning näeb sellist jaburdust esimest korda ning ei oska nõud anda sellekoha pealt.
Oskab keegi öelda kas saab seda tagasi "liimida" trükkplaadi külge või uut spido vaja ?
Proovi sellist varjanti. ( https://www.youtube.com/watch?v=LoAMLCBmKXY )
ise proovisin ja kõik toimib nüüd ideaalselt. video on küll teisest spidost kuid saad asja poindile pihta. ja kindlasti vaata, et kõik saaks vanast liimist ideaalselt puhtaks. ja kui lindi otsast on seda rada natuke vähe siis see rada on seal nagu kahe teibi vahel. mul oli ka vähe ja ma nokkisin kahe pintseti abil seda teipi pealt vähemaks, et rohke rada esile tuleks. vajalikud tööriistad ja puhastuskeemia leiad naise ridikülist (küünelaki eemaldi, pintsetid, väiksed küünekäärid teibi lõikamiseks.
Sain ma õigesti aru ,et ligtsalt teip hoiab seda linti vastu trükkplaati nüüd ?