Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 Kütusekulu probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis ültse viga on et kütusekulu nii suur on
Bensulõhn summutist tuleb?
Auto bensu järgi haiseb?

Kulu 30 rikke tõttu peaks ninaga tunda olema.

Raske saapaga tallates võiks selle ka korras masinast praeguste ilmadega läbi suutma toppida...
(08-01-2013, 06:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Bensulõhn summutist tuleb?
Auto bensu järgi haiseb?

Kulu 30 rikke tõttu peaks ninaga tunda olema.

Raske saapaga tallates võiks selle ka korras masinast praeguste ilmadega läbi suutma toppida...

Ei ole lõhna tunda salongis ega ka väljas
Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind
Mul oli katalüsaator umbes.
(08-01-2013, 05:54 PM)Zimmer Kirjutas: [ -> ]Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis üldse viga on et kütusekulu nii suur on

Kas kütusekulu mõõtsid ikka nii, et tankisid bensukas täis paagi, siis sõitsid 250 km ja siis lasid uuesti paagi täis e tankisid jälle 65 liitrit? Või vaatasid lihtsalt seieri järgi, et nüüd on paak tühi (mis ei tähenda, et oleks kulunud 65 liitrit, võib olla hoopis 40)? Või auto suri välja peale 250 km (mis ei tähenda samuti, et oleks kulunud 65 liitrit, kuna paagis võib arvestatav kogus kütust alles olla, mida mingil põhjusel kätte ei saa)?
(08-01-2013, 07:56 PM)Zimmer Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind

Tühikäigukulu on liitreid tunnis. kas 2 või 5, sõltub mootori seisukorrast ja "tühikäigu" iseloomust - kui ikka gaasipedaali pidevalt näperdada, siis kütust ikka kulub.

Külm mootor (temp <60) - +30% vähemalt.

Palju mõttetut tõmblemist lumepudruses pealinnas - 20 l/100 vähemalt...
(09-01-2013, 09:45 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2013, 05:54 PM)Zimmer Kirjutas: [ -> ]Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis üldse viga on et kütusekulu nii suur on

Kas kütusekulu mõõtsid ikka nii, et tankisid bensukas täis paagi, siis sõitsid 250 km ja siis lasid uuesti paagi täis e tankisid jälle 65 liitrit? Või vaatasid lihtsalt seieri järgi, et nüüd on paak tühi (mis ei tähenda, et oleks kulunud 65 liitrit, võib olla hoopis 40)? Või auto suri välja peale 250 km (mis ei tähenda samuti, et oleks kulunud 65 liitrit, kuna paagis võib arvestatav kogus kütust alles olla, mida mingil põhjusel kätte ei saa)?

Tegin nii et 65L sisse ja sõidan ,250km pärast seier täiesti nullis nii et ei tõuse enam , sellest peaks ju järeldama et paak on tühi , kuigi auto turtsuma ega nii ei hakanud


(09-01-2013, 10:12 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2013, 07:56 PM)Zimmer Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.

Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?

Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind

Tühikäigukulu on liitreid tunnis. kas 2 või 5, sõltub mootori seisukorrast ja "tühikäigu" iseloomust - kui ikka gaasipedaali pidevalt näperdada, siis kütust ikka kulub.

Külm mootor (temp <60) - +30% vähemalt.

Palju mõttetut tõmblemist lumepudruses pealinnas - 20 l/100 vähemalt...

Ehk siis oleks mõtekam jätta auto seisma koguaeg et see võtab isegi vähem kütust kui käiia lasta
See, et seier nullis oli, ei näita 65 liitri kulumist. Pumba tervise huvides paaki kuivaks sõita samuti ei soovita.

Enam-vähem reaalse tulemuse saad täis paagi meetodil: paak kõrini täis, siis sõidad minimaalselt sada kilomeetrit ja siis paak uuesti kõrini täis. Siis arvutad viimase tankimise ja vahepeal läbitud kilomeetrite järgi kütusekulu.
Ps kirjutasin sellepärast "enam-vähem", et ka kõrini täis tankides ei pruugi paagis mõlemal korral sama kogus kütust olla. Oleneb tankurist jms asjadest.

Ps Lase ülevaatuspunktis heitgaasid ära mõõta, enne kui juppe vahetama hakkad. Peaks maksma 5-10 eur olenevalt kohast. Kuidas seda diagnosti tehti, kui pärast soovitati õhulugejat ja küünlaid kontrollida, kas seal gaase ei mõõdetud?
(09-01-2013, 12:09 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]See, et seier nullis oli, ei näita 65 liitri kulumist. Pumba tervise huvides paaki kuivaks sõita samuti ei soovita.

Enam-vähem reaalse tulemuse saad täis paagi meetodil: paak kõrini täis, siis sõidad minimaalselt sada kilomeetrit ja siis paak uuesti kõrini täis. Siis arvutad viimase tankimise ja vahepeal läbitud kilomeetrite järgi kütusekulu.
Ps kirjutasin sellepärast "enam-vähem", et ka kõrini täis tankides ei pruugi paagis mõlemal korral sama kogus kütust olla. Oleneb tankurist jms asjadest.

Ps Lase ülevaatuspunktis heitgaasid ära mõõta, enne kui juppe vahetama hakkad. Peaks maksma 5-10 eur olenevalt kohast. Kuidas seda diagnosti tehti, kui pärast soovitati õhulugejat ja küünlaid kontrollida, kas seal gaase ei mõõdetud?

Selge proovin seda teist meetoditsiis , aga ülevaatusel käisin kontrollis ja ütles et co on kõrge sellega läbi ei saaks , praegu just vahetasin küünlad ära ja mõnipäev kallaks paaki seda pihustite puhastajat , naabril oli 5bmw 2,0 või 2,5 bensukas ja ütles ka et läks kütusekulu suuremaks valas seda sisse ja läks märkimisväärselt paremaks
K6rge bensiinikulu-diagnostika viga ei näita-lamda korras- bensuhaisu ei ole- co on k6rge. Midagi ei klapi...
Mis numbreid ylevaatusel väljumisgaaside kohta näitas?
(09-01-2013, 04:35 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]K6rge bensiinikulu-diagnostika viga ei näita-lamda korras- bensuhaisu ei ole- co on k6rge. Midagi ei klapi...
Mis numbreid ylevaatusel väljumisgaaside kohta näitas?

tühikäigul
Co - 0,76
Co2- 13,4

kiirendusel

co-0,64
co2-14,2
Aga kui palju HC oli?
(09-01-2013, 09:35 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Aga kui palju HC oli?

tühikäigul 127
kiirendusel 73
Nüüd suvel linn 13L/100km