Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB ce230
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis arvata sellest autost? On keegi seda vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/1221245
müüd parema varustuse ja mootoriga isendi maha ja ostad kehvema asemele? Eusa_think
(07-01-2013, 04:56 PM)Marcelius19 Kirjutas: [ -> ]müüd parema varustuse ja mootoriga isendi maha ja ostad kehvema asemele? Eusa_think

Eiei mul naine tahab osta seda Eusa_drool
Miks just manuaal? Miks mitte automaat? Naissoost isikutel automaadiga palju kergem. Mingit siduri vahetamist ei ole.
Sisetunne ütleb et sellise välimuse ja nahksisisuga autot nii odavalt ei müüda.Midagi on siin valesti.

Terve auto on ju viltu igalt poolt Smile
mulle tundus kõrval istuja pool pauku saanud värvitooni vahe oli nagu
(08-01-2013, 12:24 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]mulle tundus kõrval istuja pool pauku saanud värvitooni vahe oli nagu

Jah, vaata veel tagaluuki Smile
On jah kui tähelepanelikuld vaadataEusa_drool
Eks selle kerega kaua ei sõida vist.
(08-01-2013, 11:25 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]On jah kui tähelepanelikuld vaadataEusa_drool
Eks selle kerega kaua ei sõida vist.

Kuna sa nagunii üle kahe nädala ühtegi autot ei pea, siis siin ei näe ma üldse probleemiEusa_drool
Selle istme ma paneks küll piistu, kui töötab. Kuluks üks comfort iste ära. Sprinteri originaal on selline ebasõbralik.
(08-01-2013, 09:37 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2013, 11:25 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]On jah kui tähelepanelikuld vaadataEusa_drool
Eks selle kerega kaua ei sõida vist.

Kuna sa nagunii üle kahe nädala ühtegi autot ei pea, siis siin ei näe ma üldse probleemiEusa_drool

Loe uuesti see teema läbi ja saad teada kes seda autot tahtis.
Naisele teiseks autoks sobiks paremini mingi klonksvagen. Soovitavalt klonksvagen kolhv, hea odav pidada ja kui vastu puud panna siis pole kahju.
Mõtle nüüd loogiliselt: Sul endal on ehitamisel 300CE mis hetkel on paras parsa. Selleks et sellest raipest midagi head teha, matad sa maha hulga aega, vaeva ja raha. Hobid on kallid ja vanade autode putitamine on kallis lõbu. Nüüd oleks su girlfriendil teine samasugune raibe mille peale kuluks sama palju aega ja vaeva - tulemuseks oleks kaks poolikut autot. Lükka kogu konsentratsioon selle 300CE peale, osta naisele mingi töökorras klonksvagen, obljää vms. Hea talvel retsida, küttepuid vedada ja poes käia.
(09-01-2013, 12:13 PM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Naisele teiseks autoks sobiks paremini mingi klonksvagen. Soovitavalt klonksvagen kolhv, hea odav pidada ja kui vastu puud panna siis pole kahju.
Mõtle nüüd loogiliselt: Sul endal on ehitamisel 300CE mis hetkel on paras parsa. Selleks et sellest raipest midagi head teha, matad sa maha hulga aega, vaeva ja raha. Hobid on kallid ja vanade autode putitamine on kallis lõbu. Nüüd oleks su girlfriendil teine samasugune raibe mille peale kuluks sama palju aega ja vaeva - tulemuseks oleks kaks poolikut autot. Lükka kogu konsentratsioon selle 300CE peale, osta naisele mingi töökorras klonksvagen, obljää vms. Hea talvel retsida, küttepuid vedada ja poes käia.

Big Grin Naisele paraku ei meeldi KLONKSVAAGENID ja oipläädid.
Ja eks tema ostab ikka oma finantside eest.
Iga CE ei pruugi olla selline rõibe nagu minul.Suvel ostsin 500ga 230ce nina nurga laksuga.400 läks sinna alla ja auto oli väga heas korras. Aga noh see on teema kus siin me minu autost ei räägiks vaid see on ju ostunurk kus küsitakse teiste arvamusi masinate ko0hta mis on müügis. Ma tean isegi et vanade autode puhul läheb remont ja asjad kalliks.
Okei selle teema võib lukustada sest see pidavat suht kõver olema.
No korralik kube algab ikka ca 3000 EURist ja ka siis peab väga kriitiliselt asja üle vaatama. Sa kui kupee omanik, oled kindlasti vaadanud nende turgu. Korralikud ja vahel ka ajalooga autod ikka 5-6000 EURi. Aga kuna paljud mõtlevad, et nende oma on ju ka "heas korras, sest läheb käima, sõidab ning väljast nagu läigiks kahhh", siis virutatakse hind mingi 2500-3000 EURi. Vaatama minnes on õudusunenägu. Ise võtsin kunagi ühe sellise ligi, ning põletasin OIOIOI kui palju sinna sisse. Lõpuks müüsin vigasena pea sama hinnaga maha, mis sinu visatud kuulutusel on. Raiskuläinud kube on suurem rahaauk, kui sama keremudeliga sedaan..

Las need odavama otsa kubed jääda juba kas tõsiselt rahakale ja igavluses vaevleva fanaatiku roaks või rullnokudele käest kätte, kuni auto lõpuni surnud on.
(09-01-2013, 05:26 PM)Lahekas Kirjutas: [ -> ]No korralik kube algab ikka ca 3000 EURist ja ka siis peab väga kriitiliselt asja üle vaatama. Sa kui kupee omanik, oled kindlasti vaadanud nende turgu. Korralikud ja vahel ka ajalooga autod ikka 5-6000 EURi. Aga kuna paljud mõtlevad, et nende oma on ju ka "heas korras, sest läheb käima, sõidab ning väljast nagu läigiks kahhh", siis virutatakse hind mingi 2500-3000 EURi. Vaatama minnes on õudusunenägu. Ise võtsin kunagi ühe sellise ligi, ning põletasin OIOIOI kui palju sinna sisse. Lõpuks müüsin vigasena pea sama hinnaga maha, mis sinu visatud kuulutusel on. Raiskuläinud kube on suurem rahaauk, kui sama keremudeliga sedaan..

Las need odavama otsa kubed jääda juba kas tõsiselt rahakale ja igavluses vaevleva fanaatiku roaks või rullnokudele käest kätte, kuni auto lõpuni surnud on.

Tõsi ta on. Ausald öeldes võib see 5 kilone ce olla kah üks peavalu.oma sugulane sai tunda seda. Turgu jälgin pidevalt.
Kui ma ei eksi siis ma leidsin vist sellest samast kupeest teema mis oli avariiline küljepauguga mille kindlustus ära ostis.tegemist oli kah 230ce.