Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mark: Mercedes-Benz 260 SE
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 296 000 km (ei oska öelda kas reaalne läbisõit)
Võimsus: 118 KW
Mootori valem: 2.6 R6
Pikkus: 5020 mm ehk siis 5 m ja 2 CM
Tühimass: 1640 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon, 1x elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), , tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid

Kirjutan siis väikse eelloo kuna auto sai ostetud juba 2012 mais- panin kirja siis allapoole toimetused ning plaanid. Samuti tõin lõpus välja veel eraldi hetke probleemid mis esmajärjekorras likvideerin.

Sai siis ostetud MB w126 260SE 118kw 1987 aasta isend.

TEHNILINE OLUKORD JA VEAD.

Käisin enne ostu läbi ka ostueelsest kontrollist ülevaatusel. Tulemus oli selline:
Kokkujooksutest: Esisild – 3m/km tagasild 0m/km
Amorditest: Esisild V: 68% P: 68% erinevus 0% Mm-d erinevus 0%
Tagasild V: 72% P:71% erinevus 1% Mm-d erinevus 3%
Piduritest: Sõidupidur: erinevus 28% efekt:42%
Seisupidur: 18% erinevus efekt :19%
Gaasitest: Co, 0,14% Co2: 14,10% Õli temp: 89 pöörded 1290l/min

Ühesõnaga öeldi ülevaatusest, et väga hästi säilind ja co ka hea, et mootor tundub ka korras olevat.
Sildade kohta sain teada- et vaja vahetada tagumised mingid puksid- enam ei mäleta mis need täpselt olid aga- 5 € oli tükk. Sai siis äravahetatud mõne päeva pärast.
Lisaks veel oli differ õline- Selle kohta sain teada, et simler läbi- ostsin siis vin koodile vastavuses uue simleri- käisin siis silber autost läbi ja kõigest 10,5€ sain tihendi kätte. Töö läks 50€.
Lisaks sai siis ära vahetatud ka tagumised pidurid ja klotsid- kuna autoga olid tutikad kaasas siis lasin kohe ära vahetada kuna nkn olid rattad juba maas pukside pärast.

Ja oligi esimeseks korraks auto tehniliselt korras. Kõik töötab hästi ja vaikselt.

Tekkisid esimesed probleemid tagant mingi asi kolises- metall metalli vastu siis kui muhust või august läbi satun sõitma(tallinna tänavad nagu nad on).
See sai siis eemaldatud – tagumised kondid mõlemad läksid vahetusse. Remondist öeldi, et tavaliselt on need kondid jube roostes ja ei tule lahti, ning võib paar tundi võtta- Aga minu autol tulid need pmts käega keerates lahti- kuna kõik mutrid ja poldid olid tehasest saadik roostevabast vms.
Jube odavad varuosad sellel autol ikka

Kuuma suve alguses oli probleem ülekuumenemisega- sai kontrollitud termoandurit kuid see oli korras ja sai siis tuvastatud termosiduri viga mis pidi tüüpiline olema.- Sai siis uus silberist tellitud- 110euri- bahni oma. Või oli bosch ma ei mäleta.

Pärast mootori vigade korda tegemist sai siis õli, õlifiltri ja küünla vahetus tehtud- bensufiltrit kontrolliti ja pidi veel hea olema. Vahetus sai tehtud siis 290 000 peal. Vahepeal sai siis 4000 km sõidetud.

Vahepeal läks ka sidur läbi kuna oli kiire ja Silberis kohe uut sidurit ja korvi pakkuda polnud siis sai üks kolb ära vahetaud ja nüüd töötab kõik jälle hästi. Samas sai ka mõned päevad hiljem soetatud tutikas sidur ja sidurikorv 130€. Nüüd ootab see oma aega kuna vana sidur uuesti otsi hakkab andma- ei näe varem mõtet vahetada. Või on see väga halb kui sidur pole just kõige uuem? Võib see midagi muud kahjustada?

Auto läbisõit nüüd siis 296 000- on olnud vajalikke sõite teha- Käisin ka Lesvenis ja lasin sildasid kontrollida-
Läbi on siis järnevad jubinad:
Esimesed rooliotsad-
Alumised sarniirid- ning need on juba olemas lamförderi omad
Tagumised õõtshoova puksid kõik 4tk. See on kõige kallim ja suurim esimene väljaminek kokku vist jupid ca 30 euri vahetus võib minna 200€. Tahaks ise uurida ja vahetada aga pole tõstukit kus seda mugavalt praktiseerida, seega peab käima välja raha asjatundjateleBig Grin

See töö on siis plaanis ära teha järgmisel nädalal. Kõik sillavead saab siis kõrvaldatud.

Elektrilisest osast töötavad kõik asjad ideaalselt-
Elektriline originaal antenn töötab ilusti.
elektriline katuseluuk töötab
esimesed 2x el tõstukid töökorras.
Tagumine aknaklaasi soojendus.
Soojendusega küljepeeglid.

Viga on veel puhuriga- teeb rõvedat seakisa ja põrnitseb niisama omaette- pidi olema tiiviku laager-
Või oskab keegi midagi tarka selle kohta öelda?
Samuti kas on väga halb kui sellise puhuriga ringi sõita? Kuna pole seni veel lahendust probleemile leidnud.

ILUVEAD

Ilusavigadest siis nii palju- ostes oli tagant vasak kroom liist roostes ning keskmine ka natukene- nüüdseks on tagumises vasakus auk ja tagumine kroom on rohkem roostes ning väga väike rooste täpp on ka paremal tagumisel kroomil. Need plaanin kevadel ära vahetada ja alt ära õlitada siis kui lumi läinud tuleb hakata keretöödega tegelema.

Ostes olid iluvead väikseid ja oli vaja tegeleda tehniliste vigadega. Veel oli alguses juba paremas esimeses rattakoopas sõrmesuurune auk- see siiani mis kevadel plaanis vahetada- vahetan siis kogu esimese paremapoolse tiiva.
Kolmas iluviga on ees üks iluvõre kont on kõver- tuleb asendada- kuid kardan et kui ostan uue a osa siis peab kõik kondid ära vahetama- kuna muidu jääb läike vahe sisse- või võib lausa kogu iluvõre raamiga vahe sisse jääda- nagu Sm. Tihhonovi loost lugesin.Seega võib see väga kulukaks minna.

Kui keegi teab kust saab Tagaumisi A kroome ja parem poolset esitiiba. Siis ootan suures lootuses infot!!!?

Üks iluviga on veel välimuse juures parem tagumine uks- mis on ilmselt saanud väikse tõksu keskele ning on üle pahteldatud ja rooste on natukene pahtelduse kohast pragudest väljas-ei taha üldse teada mis seal all on ja alumine plastik samal uksel keskelt punnitab eemale. Plaanis osta kogu uus tagumine parem uks. Kui kellegil kuskil vedeleb või teab kust saaks osta siis tänud info eest sellele isikule?!?
Värv pole oluline lasen üle värvida. Kuskil ikka tänapäeval suudetakse toonivaheta värvida.

Pagasniku ja pagassi kroomi ääres on rooste laik ca 4 cm pikk ja 1,5cm kõrge- selle plaanin ka koos kõigi keretöödega koos ära teha. Plaan siis pärast lume kadumist iluvead kõrvaldada.

Siis peaks kõik iluvead värvi osas parandatud olema. A esiakna postidel on mingid plastik osad kust on värvil lakk maas osati – selle tahan ka korda saada kevadel.

JÕUAME SIIS SISSE

Sees on väga hea olukord vähemalt minu arvates-
Istmed on kõik väga heas korras- juhi iste on natukene keskelt eest ääre pealt imeliku koha pealt kulunud hõredaks- muidu on heas korras- tagaistmetel poleks nagu kunagi keegi sõitnud.
esimene käigukasti puitdekoor on lahti- kinnitus puru- tundub et kinnitus on katki just heleda plastik osa küljest – ehk sisi ilmselt tuleb kogu keskmine plastik ära vahetada.
Samuti on armatuurile mingi po**o tehtud- auk mobiilihodija jaoks ja mobiilihodja sissemuljund kandiline rant- armatuuri must pealmine osa tuleb ka ära vahetada.

Põranda matid on koledad- plaanis uued tellida kuskilt- tahaks originaale uusi aga neid vist kuskilt ei saa nii palju kui ma uurind olen.

Ja muide väga suur imestus on paljudele olnud, et mul taga aknalaud ei mädane ja pagasniku luuk ka väga korralik ilma roosteta. Aknalaud pagasnikust vaadatuna on ka rooste vaba, sai ka katsutud auke seal aknalaua all, need samuti väga kõva ja roostet ei paista.
Kas keegi oskab veel öelda kust sealt tasuks roostet otsida- kuna ei tahaks et aknalaud läbimädaneks- tahan seda originaalina hoida.

Siiamaani olen üritanud hoida tavana, et ostan originaal juppe nii palju kui võimalik. Seni pole b ja a osade vahel väga suurt hinnakääri olnud.

Loetlen veel siis üles kõik praegused auto tehnilised vead mida tahan esmajärjekorras korda teha:
* Esimesed rooliotsad ja alumised sarniirid- järgmine nädal korda
* tagumised hõõtshoova puksid 4tk- järgmine nädal korda
*Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata?
* esimesed pidurid ja klotsid- lasen järgimine nädal kontrollida kui hull asi on- kui väga hull siis võimalikult kiiresti ära teha.

Iluvead siis kevadel
Väga meeldib Mb ja tahan enda suksut võimalikult originaali lähedaselt üles ehitada.
Kahju on sellest, et ei tea kas läbisõit on õige kuna pole hooldusraamatut- 2007 aastal on isend Belgiast toodud ja Eestis olnud ainult ühe omaniku käes mina siis olen Teine omanik. Esimene omanik sõitis 40 000 km ja viimane poolteist aastat oli garaazis katte all seisnud- seega ilmselt ka algusel puksid läksid- et olid seismisest rabedad.

Siin siis ka mõningad pildid suksust- suvel tehtud augusti alguses kui ma ei eksi.

pildipargist lingid:
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/46886-20....57.56.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87743-20....57.58.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/64579-20....58.04.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/95699-20....58.06.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/44382-20....58.08.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57485-20....58.10.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33999-20....58.12.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/58622-20....58.20.jpg



[Pilt: 58622-2012-06-01_17.58.20.jpg]

[Pilt: 33999-2012-06-01_17.58.12.jpg]

[Pilt: 44382-2012-06-01_17.58.08.jpg]

[Pilt: 95699-2012-06-01_17.58.06.jpg]

[Pilt: 64579-2012-06-01_17.58.04.jpg]

[Pilt: 46886-2012-06-01_17.57.56.jpg]
Tere

Kas ta on sul manuaal või automaat. Tundub päris sirge joonega igal juhul veel. Jaa need on klassikud juba silm puhkab kui vaatad. Ootan juba kevadet et saaks oma hobiautod ka häälde ajada.

Tervitades Siim
Mul on 5 käiguline manuaal, mille üle natukene kurb meel ja natukene hea meel. Kurb meel seepärast, et Se manuaal pole just kõige mugavam, aga see eest on töökindlam ja võtab vähem kütust ning on äkilisem- talvel jääb ka vähem kinni lumesisse.
Hetkel kasutan igapäeva autona- kuid on plaanis soetada enne järgmist talve w124 diisel.
w126 on aga igapäeva autona linnas kulgemiseks väga mõnus pill.- tuleb nüüd kõik selle nimel teha et see vähene rooste pidama saada.

Alguses mõtlesin, et ostan sõitmiseks- nüüd on see auto nii väga meeldima hakanud, et tahaks muu isendi kõrvale osta ja selle hobikaks jätta.

tervitades
(04-01-2013, 10:28 AM)Dave88 Kirjutas: [ -> ]talvel jääb ka vähem kinni lumesisse.

Panen selle osaga veidi offtopicut, aga see on mingisuguse oskamatu idioodi lekitatud legend, mis on juba aastaid mööda linnu ringi liigelnud. Kui endal arunatukest ei ole, siis ei ole vahet, mis käigukastiga auto on. Smile

Aga hetkelise igapäeva auto kohapealt näeb hea sile välja.
Sile pill näikse olevat. Mootorit on vähevõituEusa_whistle, kuid saab hakkama. Kuniks see hinges on...

Sadakakskendkuus kardab soola. Kui sõidad ühe talve, tekivad olulsied kahjustused. Kui sõidad mitu, võid kerega hüvasti jätta. NähtudCrybaby

Lumme kinnijäämine on oskamatu juhi või pastla rehvi tunnus. 126 on küll kerge päraga, kuid ronib üsna pädevalt. Aga kui rehv ei pea, siis ei aita ka juhi oskused - auto lihtsalt ei lähe edasi.

Ning juhm suudab end kinni istutada ka piigiga - nähtud seegi.
Kinni jääb võibolla jah umbes täpselt sama palju, aga juba kinni olles on ju ikka manuaaliga oluliselt lihtsam auto välja loksutada. Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.
(04-01-2013, 12:45 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]...
Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.

Kuigi minult ei küsitud (mina ei oska ja olen mitmel alal täielik idioot)Paranoid, kuid automaadiga olen üksjagu roninud, siis vast ei pahandata oma kogemuste jagamise peale.

Kõige olulisem on end mitte sisse kaevata! Tuleb ennetada olukorda, kus ratas edasivedamise asemel auku kaevama hakkab. Ehk veidi enne auto seiskumist võtad veo maha. Et autol mitte lasta tagasi vajuda, siis ratta peatad piduriga. Seejärel vahetad liikumissuuna, lased käigul kenasti lülituda, tõstad veidi pöördeid ja alles siis vabastad piduri. Auto peaks kenasti oma jälgedes tagasi minema.

Seejärel, sõltuvalt olukorrast:
A: kordad protseduuri;
B: tegeled kehalise tööga, kõrvaldades soovitud trajektoorilt liigse loodustiihhia tulemused;
C: teed eestlast - sõidad mootori unnates auto hange otsa ja seejärel kukud halama, kui sitt tagaveoline ikka on.

Automaatkasti suurim pluss on võimalus piiramatu aja vältel doseerida pöördemomenti väga täpselt. Tavaline hõõrdsidur ei talu libistamist kuigi kaua - juba mõnekümne sekundi pärast hakkab kuumenemine kestvusele hukutavalt mõjuma.

Kui aga auto on ignorantsuest sisse kaevatud, tuleb alustada kehalise tööga - kõik 4 ratast tasub vabastada veeremist takistavast taagast (teha rada ette). Kui auto kannab oluliselt ka põhja peal, siis ei aita muu, kui üleliigne lumi ära kaevata.

Vanemad kastid võimaldavad ka edasi-tagasi rapsimist, kuid see mõjub kastile hukutavalt. Mõnda aega ei juhtu midagi, kuid siis läheb kast ise katki. Nagu manuaalkastki, kui käike raginal raiuda.

Ning veel väike vihje - vahel aitab kergest kausist välja ronida ka see, kui vabalt pöörlev rehv lasta soojaks (ehk ratas nii kümmekond sekundit kenasti ringi), seejärel lasta soojal rehvil sekundit 5 jääd sulatada ja seejärel ettevaatlikult!!! liikumahakkamist üritada... Aga see läheb juba viimase õlekõrre alla, mida proovida enne puksiirköie otsimist...

Veel väljatõmbamisest. Kuigi inerts on tore asi, tasub seda vältida - tekkivad koormused on muljetavaldavad ja eriti meie soolvees kaua ligunendu autodel võib aas kere küljest hõlpsalt rebeneda. Kui purunenud klaas või ribadeks stange on vaid kooliraha, siis kiirestiliikuva objekti ja inimkeha kohtumisel võivad olla väga lõikavad tagajärjed...Crybaby

Ning auto kere on tugev pikitelje suunas. Nurga all tirides on võimalik üllatavalt hõlpsalt ristkülikust romb teha...
Tegin pildid nähtavaks, mugavam hoomata.

Tundub täitsa okei auto, manuaalkast selle mootoriga vast kõige õigem.
Tervist


Tänud Karel piltide nähtavaks tegemise eest!Eusa_angel

Sooviks järgmistele probleemidele lahendust: olen juba mõnda aega siin foorumis tuhlanud aga pole probleemidele lahendusi varematest postitustest leidnud:

*Salongi Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata? kas aint laager või võib juba midagi muud ka olla kuna see on päris kaua juba sellist häält teinud- alguses oli virin nüüd juba on põrin ka juures.??!
* ABS – tuli põleb- täpset viga ei tea. Kus seda kõige parem kontrollida või parandada?

Tänud
(04-01-2013, 03:23 PM)Dave88 Kirjutas: [ -> ]Tervist


Tänud Karel piltide nähtavaks tegemise eest!Eusa_angel

Täna siis lähen ostan tühikäigurelee ja pistiku ära ning lesvenis lähen panen aja kinni sillatöödeks.

Sooviks järgmistele probleemidele lahendust: olen juba mõnda aega siin foorumis tuhlanud aga pole probleemidele lahendusi varematest postitustest leidnud:
* tühikäigurelee ja pistik- jupid täna olemas kohta veel ei tea kus teha , soovitus?
Ning kas äkki vaja üldse kogu juhtmestikuga koos vahetada sest muidu peab hakkams juhete lõikama ja ühendama uue pistikuga?
*Salongi Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata? kas aint laager või võib juba midagi muud ka olla kuna see on päris kaua juba sellist häält teinud- alguses oli virin nüüd juba on põrin ka juures.??!
* ABS – tuli põleb- täpset viga ei tea. Kus seda kõige parem kontrollida või parandada?

Tänud


Mis selle juhtme pikendamisel siis nii erilist on. Kui saad uue pistiku auto küljest, siis lõikad juhtmed katki nt. 30 cm kauguselt. Pärast enda masina küljes lõikad ka katki natuke lähemalt, et pistik ulataks kaugemale kui originaalis. Juhtmete ühendused joodad üle ja termokahanev peale.

(04-01-2013, 01:26 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2013, 12:45 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.
Kõige olulisem on end mitte sisse kaevata!

Kõige olulisem on mitte ronida igalepoole, eriti kohtadesse, kus VÕIB kinni jääda.

Muidu oli v6sa jutt õige, liigutad auto nõksu ära, pidur peale, teistpidi käik sisse annad hoogu, kui hakkab kas kausi servapeale jõudma või hetkeni, kus jälle kinni jääma, pidur peale, käik jälle ringi ja uuesti hoogu. Ja nii ongi nõksutamine nagu manuaaliga, pole asi lihtsalt nii kerge, kui manuaaliga.
Iluvigade poole pealt veel nii palju, et taha rattakoobastesse on eelmine omanik mingid kahtlased logarid pannud- muidu kuju iseenesest klapib. paigaldatud on valesti- on rattakoopa ääreserva külge lastus kruvidega ning see rikub sirge ilusa rattakoopa laineliseks- esmapilgul peale vaatad siis ei märkagi neid logareid aga nüüd juba häirib see mind väga- nendega tuleb ka midagi ette võtta.-
I variant üldse ära võtta, kuna originaalis ei peaks neid olema ju?
II variant korra alt ära võtta- lõigata serva nii palju maha et mahuks rattakoopa pleki ääre taha. kui originaalis üldse on seal mingit väänatud pleki äärt kuhu taha see logar toetama jätta ja siis kuidagi kinnitada.

Järgmine nädala lõpp saab siis sillad ka korda. Järgmise suure tööna peab ette võtma salongipuhuri mootori vahetus- mis täpselt viga selgub siis kui lahti võtta.
ABSi tuli armatuuril põleb- välja selgitada mis täpselt viga ja siis eemaldada see


V6sa postitus "Toimiva ÜPR paigaldamise järel hakkas kõik toimima nii, nagu seni harjunud oleme: ABS ei lase rattaid lohisema, tühikäik on 600+ ja mootor reageerib gaasipedaalile adekvaatselt. Seega võtke õppust: kui KE-Jeti tühikäik on 1500 ja ABSi tuli põleb, kontrollige esmalt ÜPR korrasolekut.Ninja Ning tühikäiku mõjutavad need asjad." @20/07/2012 11:45.

Mul samuti tühikäik on soojast peast 1300 ja ABS tuli põleb- aga seda viga ei saa tõsiselt praegu veel võtta kuna mul polegi praegu KE-jeti- Seega siit küsimus kui mul seda pole mõnda aeg olnud kas siis võib juhtuda see et on vaja korda teha ka ÜPR Ja mis asi see ÜPR veel on?! sorry et ei tea aga pole selle teemaga veel nii kursisBig Grin


Järgmise korraga plaanis saada elektrilised vidinad korda.

Parem ilm tuleb siis teen ka vigadest lähemalt pilti.






(04-01-2013, 03:45 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2013, 03:23 PM)Dave88 Kirjutas: [ -> ]Tervist


Tänud Karel piltide nähtavaks tegemise eest!Eusa_angel

Täna siis lähen ostan tühikäigurelee ja pistiku ära ning lesvenis lähen panen aja kinni sillatöödeks.

Sooviks järgmistele probleemidele lahendust: olen juba mõnda aega siin foorumis tuhlanud aga pole probleemidele lahendusi varematest postitustest leidnud:
* tühikäigurelee ja pistik- jupid täna olemas kohta veel ei tea kus teha , soovitus?
Ning kas äkki vaja üldse kogu juhtmestikuga koos vahetada sest muidu peab hakkams juhete lõikama ja ühendama uue pistikuga?
*Salongi Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata? kas aint laager või võib juba midagi muud ka olla kuna see on päris kaua juba sellist häält teinud- alguses oli virin nüüd juba on põrin ka juures.??!
* ABS – tuli põleb- täpset viga ei tea. Kus seda kõige parem kontrollida või parandada?

Tänud


Mis selle juhtme pikendamisel siis nii erilist on. Kui saad uue pistiku auto küljest, siis lõikad juhtmed katki nt. 30 cm kauguselt. Pärast enda masina küljes lõikad ka katki natuke lähemalt, et pistik ulataks kaugemale kui originaalis. Juhtmete ühendused joodad üle ja termokahanev peale.

Ega seal pole jah midagi keerulist- pole lihtsalt endal jootmiskolbi ja kohta kus seda teha.
(04-01-2013, 04:02 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2013, 01:26 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2013, 12:45 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.
Kõige olulisem on end mitte sisse kaevata!

Kõige olulisem on mitte ronida igalepoole, eriti kohtadesse, kus VÕIB kinni jääda.

Muidu oli v6sa jutt õige, liigutad auto nõksu ära, pidur peale, teistpidi käik sisse annad hoogu, kui hakkab kas kausi servapeale jõudma või hetkeni, kus jälle kinni jääma, pidur peale, käik jälle ringi ja uuesti hoogu. Ja nii ongi nõksutamine nagu manuaaliga, pole asi lihtsalt nii kerge, kui manuaaliga.

Eks peamine põhjus on ka see et tuleb lihtsalt valida õigeid teid ja mitte igale poole ronida. Kinni talvel jääda tagaveolisega on suhteliselt lihtne, vahet pole kas automaat või manuaal.
Tsitaat:Ning veel väike vihje - vahel aitab kergest kausist välja ronida ka see, kui vabalt pöörlev rehv lasta soojaks (ehk ratas nii kümmekond sekundit kenasti ringi), seejärel lasta soojal rehvil sekundit 5 jääd sulatada ja seejärel ettevaatlikult!!! liikumahakkamist üritada... Aga see läheb juba viimase õlekõrre alla, mida proovida enne puksiirköie otsimist...

See nipp on mulle uus, aitäh! Tõenäoliselt proovin kunagi järgiParanoid

Tsitaat:Muidu oli v6sa jutt õige, liigutad auto nõksu ära, pidur peale, teistpidi käik sisse annad hoogu, kui hakkab kas kausi servapeale jõudma või hetkeni, kus jälle kinni jääma, pidur peale, käik jälle ringi ja uuesti hoogu. Ja nii ongi nõksutamine nagu manuaaliga, pole asi lihtsalt nii kerge, kui manuaaliga.

No näed, saad isegi aru, et pole nii kerge. Ja olgem ausad, on ikka veidi vähem efektiivne ka.

Aga aitab teemavälisest siinkohal, minupoolest võib selle muljetuse üldse maha kustutada.
(04-01-2013, 07:02 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]...
No näed, saad isegi aru, et pole nii kerge. Ja olgem ausad, on ikka veidi vähem efektiivne ka.
...

Minu arvates on manuaaliga hullem PITA... Eriti siis, kui sõidad vaheldumisi erinevate autodega. Ning oi, kui lihtne on edasi-tagasi raiudes ka manuaalkäigukastile liiga teha...

ÜPR ehk ülepingerelee. Eluneb tulemüüril, ABSi ploki kõrval. Ära tunned kaanel oleva kaitsme järgi. Mina selle hingeelu ei tunne, olen kahtluse korral lihtsalt vahetanud.

Tulemüür on plekk mootoriruumi ja salongi vahel. Kõige hullemad kohad on kolmiknurgad, kus tulemüür, sisemine rattakoobas ja põhja/rattakoopa alusplekk kohtuvad. Neid ei näe enne, kui polster/aku/pidurivõimendi paun maas...

Teine kahtlane lekkekoht on esiklaasi tihend või selle alused roostes plekkpinnad.
(04-01-2013, 07:13 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-01-2013, 07:02 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]...
No näed, saad isegi aru, et pole nii kerge. Ja olgem ausad, on ikka veidi vähem efektiivne ka.
...

Minu arvates on manuaaliga hullem PITA... Eriti siis, kui sõidad vaheldumisi erinevate autodega. Ning oi, kui lihtne on edasi-tagasi raiudes ka manuaalkäigukastile liiga teha...

ÜPR ehk ülepingerelee. Eluneb tulemüüril, ABSi ploki kõrval. Ära tunned kaanel oleva kaitsme järgi. Mina selle hingeelu ei tunne, olen kahtluse korral lihtsalt vahetanud.

Tulemüür on plekk mootoriruumi ja salongi vahel. Kõige hullemad kohad on kolmiknurgad, kus tulemüür, sisemine rattakoobas ja põhja/rattakoopa alusplekk kohtuvad. Neid ei näe enne, kui polster/aku/pidurivõimendi paun maas...

Teine kahtlane lekkekoht on esiklaasi tihend või selle alused roostes plekkpinnad.

Suured tänud info eest!

Nüüd tuleb siis välja selgitada lekke koht- kuna avastasin, et põrand on sula ilmaga ikkagi märg, ning viga ei saanud olla umbes kanalites.- ehk siis kontrollin lähiajal tulemüüri ja tihendit.
Ennem ei ole mõtet tühikäigu releed ära vahetada kui leke pole avastatud ja parandatud.

Seniks kõikidele abilistele tänud.
Tere

Tegin siis vahepeal iluvigadest pildid.
Need on siin:
Parempoolne esitiib
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33564-Foto0031.jpg
Taga parempoolne uks
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/86258-Foto0032.jpg
Tagumine kroom- see tuleb terves osas kõik ära vahetada
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/79339-Foto0033.jpg
Armatuuri mobiilihodija augud- eelmise omaniku nõmedus kuubis.või siis oli see juba belgias selline.
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/96293-Foto0034.jpg
Siin pildil näha(halvasti aga paremini ei saanud pilti jäädvustada) siis keskkonsooli ja puitdekoori vahelises praos- näha et plastik ääres on kaks tükki puudu- kuhu peaks ilmselt see puit kinnituma.
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/36483-Foto0035.jpg

Kui keegi teab kus saab uut armatuuri musta osa ja keskkonsooli plastikut heledat, siis andke tulla.

Tervitades




Lisaks veel vaatasin nii palju kui sain ilma tõstukita muid roostekahjustusi. Midagi hullu polnud, rooste on veel algjärgus järgnevates kohtades-
esimese vasakpoolse ukse alumises ääres kaks rooste täppi,
esimese parempoolse ukse alumises ääres rooste 5 cm ulatuses-mitte läbiv.
Esimese parempoolse ukse avades on kereküljes kroomliistu ääres kaks rooste täppi- ilmselt on kroomliisu all ka roostet natukene
Taga parempoolne uks altäär- aga see on nkn väljast ka mäda ja loodan leida kasutatud korraliku ukse.
Taga aknalaud- vaatasin korralikult seestpoolt pagassist üle ja avastasin, et seal on kerge rooste umbes 7cm ulatuses ja 0,5cm laiuselt.

Veel vaja siis kontrollida põhja alt kõik üle- oleks tänulik kui keegi oskab öelda kus saaks tõstukit kasutada mõistliku raha eest- kõige parem oleks kui saaks teha seda kellegi asjatundja juures- kes teaks kust roostet täpsemalt otsida.

parimate soovidega
Tegin siis kütusekulu testi.
Kõik sõidud linnas ja suurem osa sõitudest tipptunnil. Keskmiseks küttekuluks tuli 13,64 l/100km. Ehk täiesti hea tulemus, kuna ametilikud andmed on pmts samad, pealegi veel mul pole autol tühikäigureleed. Selle paigaldamisel peaks küttekulu natukene veelgi langema kuna hetkel tühikäigu pöörded ca 1400.

Mootor peaks sel isendil päris heas korras olema.

Homme läheb siis auto sillaremonti- kõik vead kõrvaldatakse. Täna lähen ostan kasutatud roolikarbi tagavaraks ära kuna praegu on roolis loks ja mehhaaniku väidete põhjal enam karpi keerata ei kannata. loodan et kasutatud karp on paremas korras.

Võib olla kui veab saan järgmine nädal ka uued tagumised stangekroomid originaalid ja soodsa hinnaga.

Tervitades



(10-01-2013, 06:30 PM)Dave88 Kirjutas: [ -> ]Tegin siis kütusekulu testi.
Kõik sõidud linnas ja suurem osa sõitudest tipptunnil. Keskmiseks küttekuluks tuli 13,64 l/100km. Ehk täiesti hea tulemus, kuna ametilikud andmed on pmts samad, pealegi veel mul pole autol tühikäigureleed. Selle paigaldamisel peaks küttekulu natukene veelgi langema kuna hetkel tühikäigu pöörded ca 1400.

Mootor peaks sel isendil päris heas korras olema.

Homme läheb siis auto sillaremonti- kõik vead kõrvaldatakse. Täna lähen ostan kasutatud roolikarbi tagavaraks ära kuna praegu on roolis loks ja mehhaaniku väidete põhjal enam karpi keerata ei kannata. loodan et kasutatud karp on paremas korras.

Võib olla kui veab saan järgmine nädal ka uued tagumised stangekroomid originaalid ja soodsa hinnaga.

Tervitades

MB roolikarbil keerataxe seda kruvi vist väljapoole kui ma ei exi, nii et kui kruvi on täitsa sees, kannatab roolikarpi reguleerida, kui kruvi on väljas, siis võib-olla tõesti rohkem ei kannata. Ütlen juhux kui mehhaanik vaatas peale ja eeldas, et kruvi tuleb reguleerimisex sisse keerata. Igax juhux võid talt üle küsida.

Ja karbi kallale tasub minna alles siis kui kõik ülejäänud detailid esisillas korras on (laagrid, rooliotsad, puxid, pendelhoova puxid jne.) ja tõesti on lox karbis. Tihtipeale kahtlustataxe karpi, aga tegelikult on näitex hoopis pendelhoova puxid läbi. Kus sa oma autot remontimas käid?
(10-01-2013, 07:24 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]
(10-01-2013, 06:30 PM)Dave88 Kirjutas: [ -> ]Tegin siis kütusekulu testi.
Kõik sõidud linnas ja suurem osa sõitudest tipptunnil. Keskmiseks küttekuluks tuli 13,64 l/100km. Ehk täiesti hea tulemus, kuna ametilikud andmed on pmts samad, pealegi veel mul pole autol tühikäigureleed. Selle paigaldamisel peaks küttekulu natukene veelgi langema kuna hetkel tühikäigu pöörded ca 1400.

Mootor peaks sel isendil päris heas korras olema.

Homme läheb siis auto sillaremonti- kõik vead kõrvaldatakse. Täna lähen ostan kasutatud roolikarbi tagavaraks ära kuna praegu on roolis loks ja mehhaaniku väidete põhjal enam karpi keerata ei kannata. loodan et kasutatud karp on paremas korras.

Võib olla kui veab saan järgmine nädal ka uued tagumised stangekroomid originaalid ja soodsa hinnaga.

Tervitades

MB roolikarbil keerataxe seda kruvi vist väljapoole kui ma ei exi, nii et kui kruvi on täitsa sees, kannatab roolikarpi reguleerida, kui kruvi on väljas, siis võib-olla tõesti rohkem ei kannata. Ütlen juhux kui mehhaanik vaatas peale ja eeldas, et kruvi tuleb reguleerimisex sisse keerata. Igax juhux võid talt üle küsida.

Ja karbi kallale tasub minna alles siis kui kõik ülejäänud detailid esisillas korras on (laagrid, rooliotsad, puxid, pendelhoova puxid jne.) ja tõesti on lox karbis. Tihtipeale kahtlustataxe karpi, aga tegelikult on näitex hoopis pendelhoova puxid läbi. Kus sa oma autot remontimas käid?

Tänud tagasiside eest!
Nüüd remondin Lesvenis- sealt pole veel karbi kohta arvamust küsinud.Homme lähebki sinna sildade remonti- lasin neil kõik vead ära kontrollida ja nüüd vahetan kõik jupid ära mis vaja, kui ma ei eksi sisi läheb vahetusse ka üks pendelhoova pux. Kunagi suvel sai ka kõik vead kõrvaldatud ja ikkagi oli loks- seega arvan, et on viga roolikarbis.

Eelmine koht kus remontisin oli Kadaka tee autoturu kõrval MB lammutus varuosade koostöö partner- kes seal kõrval garaazis maa all toimetas- väidetavalt pidid MB teemat jagama. Nüüd nad asuvad oma garaaziga Valdeku tänaval. Nemad ütlesidki, et ei julge karpi keerata kuna on piiri peal.

Tervitades
No Lesvenis oskavad nad sulle kindlasti väga täpselt öelda, kas peale sillajuppide vahetust peab karbiga ka midagi ette võtma või mitte ja kas seda kannatab peale keerata või vajad järgmist karpi.

Seal Kadaka lammutuse remondis pole ma ise käinud, seega ei oska kommenteerida, mida nad oskavad ja kui hästi, aga lammutuse enda töötajatele oli küll kohati üsna raske selgex teha, mida ma soovin, kuna suhtumine oli põhiliselt selline, et nemad jagavad täpselt, kuidas MB-del kõik on ja klient on puruloll ja teda pole mõtet korralikult kuulata vaid tuleb kohe hakata vaidlema ja kliendile selgex tegema, mida ta nende arust vajab.
Lehti: 1 2