Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 automaatkast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autoks 94 mb w124 2,5 83kw universaal,ei vaheta käike ära enne kui 4000 pööret,või kui gaasiga mängida siis tahab kohe väikse kiiruselt neljanda panna milles võib viga olla,mudu kast vahetab ilusti sujuvalt
Otsing B1 ja lugemist automaatkastide kohta tundideks.

Sinu sümptomid välistavad teineteist, kirjelda täpsemalt.
no kui gaasi eriti ei anna, siis kiirus kolmkümmend ja neljas käik sees vahetab liiga kiiresti viimase käigu peale
-Kas ca 4000 pöörde peal vahetab käike põhjagaasiga (pedaal vastu põrandat) või ka rahulikumalt kiirendades? 2-3 ja 3-4 mõlemad 4000 pöördega või ei?
-Kas vaikselt sõites 30 km/h on tõesti sees juba 4. käik? Palju tahhokas pöördeid näitab? Veab normaalselt või jõnksutab? Gaasi lisades (mitte kickdowniga) vahetab siis kohe alla või mitte?
(30-12-2012, 06:33 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Kas ca 4000 pöörde peal vahetab käike põhjagaasiga (pedaal vastu põrandat) või ka rahulikumalt kiirendades? 2-3 ja 3-4 mõlemad 4000 pöördega või ei?
-Kas vaikselt sõites 30 km/h on tõesti sees juba 4. käik? Palju tahhokas pöördeid näitab? Veab normaalselt või jõnksutab? Gaasi lisades (mitte kickdowniga) vahetab siis kohe alla või mitte?

ei 4000 ei ole põhjagaasiga pedaal ei ole põhjas,saab ka rahulikult aga siis ongi 30,40 neljas käik sees ja pööre oli siis nats üle tonni ütleme et 1500 ja enam vedada ei jõua,ühesõnaga ta tahabgi kiirelt viimase käigu panna kui ise gaasiga ei mängi
(31-12-2012, 12:05 PM)toots19 Kirjutas: [ -> ]
(30-12-2012, 06:33 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Kas ca 4000 pöörde peal vahetab käike põhjagaasiga (pedaal vastu põrandat) või ka rahulikumalt kiirendades? 2-3 ja 3-4 mõlemad 4000 pöördega või ei?
-Kas vaikselt sõites 30 km/h on tõesti sees juba 4. käik? Palju tahhokas pöördeid näitab? Veab normaalselt või jõnksutab? Gaasi lisades (mitte kickdowniga) vahetab siis kohe alla või mitte?

ei 4000 ei ole põhjagaasiga pedaal ei ole põhjas,saab ka rahulikult aga siis ongi 30,40 neljas käik sees ja pööre oli siis nats üle tonni ütleme et 1500 ja enam vedada ei jõua,ühesõnaga ta tahabgi kiirelt viimase käigu panna kui ise gaasiga ei mängi

Pinguta kastitrossi vähekle peale. Kas muutus midagi?

Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?
(31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?

Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...
(31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?

Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...

Kahtlustaks samuti kasti trossi väsimist.
Ei juhtu selle mootriga midagi. KD-ga vahetabki ca 5200 peal.

Edud.
Janek.
(31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?

Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...

OM6.x mootorid käivad 5000+ välja probleemideta. KSP võtab toite amha 5200 kandis.
Lööbki tahma summutist minema.Icon_twisted
Ilmselt on reguleeringu viga või on hüdroplokk kinni kiilunud. Ise maadlesin sarnase veaga ühe vana SLiga.
(31-12-2012, 01:42 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?

Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...

OM6.x mootorid käivad 5000+ välja probleemideta. KSP võtab toite amha 5200 kandis.
Lööbki tahma summutist minema.Icon_twisted

Meie S124-ja 2.5D küll mingi väega üle 4600 pöörde ei lähe. Ei kickdowni all hoides maanteel, ega ka mitte kohapeal. Kas see on normaalne või on pumbast pöörete piirang madalamale sätitud?
(02-01-2013, 01:23 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Meie S124-ja 2.5D küll mingi väega üle 4600 pöörde ei lähe. Ei kickdowni all hoides maanteel, ega ka mitte kohapeal. Kas see on normaalne või on pumbast pöörete piirang madalamale sätitud?

Kui ei häiri, siis pole midagi. Juurde saab pumbast keerata küllaltki lihtsalt (pumba taga kaane all suur vist10mm kuuskant päripäeva ~1,5-2 pööret)
Vaatasin täna järgi. Koha peal läheb mootor küll 5200 pööret välja, aga sõites on see võimalik vaid sundkäikudega, D peal kickdowniga vahetab 4600 pealt ära. Küsimus on muidugi ka selles, et kuidas selle mootori momendigraafik on, et kas peale 4600 pööret üldse on veel mingit minekut või kukub graafik siis juba tuntavalt ja kastil ongi mõistlik 4600 pealt ära vahetada?