30-12-2012, 12:49 PM
autoks 94 mb w124 2,5 83kw universaal,ei vaheta käike ära enne kui 4000 pööret,või kui gaasiga mängida siis tahab kohe väikse kiiruselt neljanda panna milles võib viga olla,mudu kast vahetab ilusti sujuvalt
(30-12-2012, 06:33 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Kas ca 4000 pöörde peal vahetab käike põhjagaasiga (pedaal vastu põrandat) või ka rahulikumalt kiirendades? 2-3 ja 3-4 mõlemad 4000 pöördega või ei?
-Kas vaikselt sõites 30 km/h on tõesti sees juba 4. käik? Palju tahhokas pöördeid näitab? Veab normaalselt või jõnksutab? Gaasi lisades (mitte kickdowniga) vahetab siis kohe alla või mitte?
(31-12-2012, 12:05 PM)toots19 Kirjutas: [ -> ](30-12-2012, 06:33 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Kas ca 4000 pöörde peal vahetab käike põhjagaasiga (pedaal vastu põrandat) või ka rahulikumalt kiirendades? 2-3 ja 3-4 mõlemad 4000 pöördega või ei?
-Kas vaikselt sõites 30 km/h on tõesti sees juba 4. käik? Palju tahhokas pöördeid näitab? Veab normaalselt või jõnksutab? Gaasi lisades (mitte kickdowniga) vahetab siis kohe alla või mitte?
ei 4000 ei ole põhjagaasiga pedaal ei ole põhjas,saab ka rahulikult aga siis ongi 30,40 neljas käik sees ja pööre oli siis nats üle tonni ütleme et 1500 ja enam vedada ei jõua,ühesõnaga ta tahabgi kiirelt viimase käigu panna kui ise gaasiga ei mängi
(31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?
(31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ](31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?
Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...
(31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ](31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?
Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...
(31-12-2012, 01:42 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](31-12-2012, 01:33 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ](31-12-2012, 12:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas KD (põhjagaas, pedaali all olev lüliti on klõpsu ära teinud) vahetab käigu 5000+ pöörde pealt?
Ma kardan, et kui see diiselmootor oma 5000+ pööret ära arendab, siis pole selle kasti toimimisest enam suurt tolku...
OM6.x mootorid käivad 5000+ välja probleemideta. KSP võtab toite amha 5200 kandis.
Lööbki tahma summutist minema.
(02-01-2013, 01:23 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Meie S124-ja 2.5D küll mingi väega üle 4600 pöörde ei lähe. Ei kickdowni all hoides maanteel, ega ka mitte kohapeal. Kas see on normaalne või on pumbast pöörete piirang madalamale sätitud?