Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: LUKKU!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
lukku
Millal siis jälle maha lükkad kuna küttekulu liiga suur?Eusa_whistle
Ega see vähem kütet võta kui 2,6.
(31-12-2012, 02:16 PM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Millal siis jälle maha lükkad kuna küttekulu liiga suur?Eusa_whistle
Ega see vähem kütet võta kui 2,6.

Tõesti äge on nokkida mu kallal kuna maha müün jne Icon_neutral

Äkki mulle meeldibki vahetada neid autosid. Ei taha halvasti ka kellegile öelda aga võiks teema puhtana hoida sellel teemal ja kui ikka häirib siis PS on selle jaoks!
Võta rahulikult... ega ma paha pärast. Oleks arvanud et vahetad diisli või väiksema bena vastu.
Mul muidugi tekkisid mõned asjakohased küsimused:
1. Kas sa tõesti midagi peale ei maksnud?
2. Kui sa tõesti vahetasid 1.1- le siis vii see auto kellelegi kontrollida kes on VÄGA pädev w124 asjatundja. Las ta vaatab üle KÕIK mida vaadata saab kuna tavaliselt ei vahetata 93 aasta c124 86 sedaani vastu 1:1 (juhul kui sa selle vastu vahetasid).

Krt see on pealtnäha liiga hea - aga võibolla olen ma juba liig kibestunud ja paranoliline.


No mina ja klubiline ralak käisime seda autot mingi 3-4 aastat tagasi vaatamas, oli samuti Tartus müügis...ütleme nii, et kere peaks olema üsna nutune...juba siis oli ja vaevalt sellega midagi tehti + siis nüüd mootorihäda ka....ega see hind või vahetusevariant midagi ulmelist pole arvestades asjaolusid. Kes neid vanu w124 ikka tänapäeval enam ostab....ainult fänn ja neid ei ole ka tead mis palju.

PS! Ja ega see kui kaua keegi ühe või teise auto omanik on, on ikka praeguse omaniku enda otsustada...ma pigem lahterdaks seda Lõunast pärit sündroomiga KAV, see on paratamatus, seda võivad päris paljud tõendada Smirk
Niiet ma mööda ei pannudki kui oletasin et kui omanik oli 1:1 vahetama 7 aasta vanema ja igavama auto vastu siis pole see kupee just väga heas korras.

Kui pealehakkamist on siis võib mädanenud kere üleni korda teha, siinsamas foorumis on ju igati hea näide võtta. Mõtlen et ehk õnnestub kindlaks teha kas veermikus/mootoris pole mõnd katastroofilist viga mida saaks parandada enne kui pole liiga hilja. No saaled näiteks.

Kui genekas ei lae siis vaata ega hari pole kinni jäänud. Mul juhtus kunagise w124ga selline lugu et automaatkasti jahutuse vooliku lõdvik otsustas töölepingu üles öelda ja lahtitulnud voolik ujutas kapotialuse täis, ummistades ka geneka ja harja. Peale harja näppisimt töötas ilusti.
Auto sain käima mootor käib nagu ema süda nii puhtaltSmile
Vahetasin süütepooli ära ja pill laulis.
Veermik ei kolise käike vahetab sujuvalt.Kere on selle auto suur miinus jah.
Vahetasin 1:1 le kuna eelmisel omanikul o0li liikuvat sõidukit vaja. edasi läheb väga mehiselt.Just käisin sõitmas ja viisin auto garaasi.Õnneks sain kaasa tutikad tiiva plekid mis lähevad ka mingiaeg vahetusse.
Mootor isegi ei lonkaSmile
Üritasin küünlaid vahetada aga see ebaõnnestus kuna targad keerasid neid mehise jõuga kinniSad


(31-12-2012, 03:24 PM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Kui genekas ei lae siis vaata ega hari pole kinni jäänud. Mul juhtus kunagise w124ga selline lugu et automaatkasti jahutuse vooliku lõdvik otsustas töölepingu üles öelda ja lahtitulnud voolik ujutas kapotialuse täis, ummistades ka geneka ja harja. Peale harja näppisimt töötas ilusti.

Selle jaoks pean keneka eemaldama või kuidas ma neid harjasid liigutada saan?
jap... mina võtsin maha. Mingi pool tundi näppmist ja asi töötas. Vbolla on sul hari lihtsalt otsa saanud. Nevermind, võtad maha, saad teada.

Aga ikkagi... lase mootor üle vaadata. Eelmine omanik ei kõla just väga heaperemeheliku tüübi moodi olevat, seega võid ühtteist avastada.

Mis värvi õli oli? Kas omanik ütles umbes millal ta midagi vahetanud on? Kui tal pole õrna aimugi siis tead küll mida teha.
Kui sa pole seda juba teinud, siis loe see http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16396 teema korralikult läbi. Sealt saab ettekujutuse tööde mahust ja vbolla ka inspiratsiooni.
Õli oli must nii nagu ikka vahetamatta õli .
Õnneks on see auto avariivaba lkf andmete järgi.

Kui rihma võtad maha siis kontrolli ülejäänud rullikud ka üle, et ei kõriseks ega tiriseks.

Muidu vahetus tundub hea! Tee sisust ka pilte.
[Pilt: DSCN0036.jpg]
[Pilt: DSCN0039.jpg]
[Pilt: DSCN0037.jpg]
[Pilt: DSCN0031.jpg]
(31-12-2012, 05:42 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Õli oli must nii nagu ikka vahetamatta õli .
Õnneks on see auto avariivaba lkf andmete järgi.

Viimane on hea märk - tähendab et kere peaks sirge olema.

Aga see õli... Eusa_think kui bensiiniautol on õli must siis tähendab et see on ikka VÄGA kaua vahetamata olnud + tõsine oht et kolvirõngad on läbi.

Ma kunagi ostsin hädaabiautoks ühe vana honda mis oli 4 aastat seisnud ja enne seda polnud kah keegi teda väga innukalt remontinud aga õli oli tumepruun mitte must - pikk jutt sitt jutt - testi kompressiooni.
[Pilt: DSCN0033.jpg]
(31-12-2012, 06:12 PM)Thompson Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 05:42 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Õli oli must nii nagu ikka vahetamatta õli .
Õnneks on see auto avariivaba lkf andmete järgi.

Viimane on hea märk - tähendab et kere peaks sirge olema.

Aga see õli... Eusa_think kui bensiiniautol on õli must siis tähendab et see on ikka VÄGA kaua vahetamata olnud + tõsine oht et kolvirõngad on läbi.

Ma kunagi ostsin hädaabiautoks ühe vana honda mis oli 4 aastat seisnud ja enne seda polnud kah keegi teda väga innukalt remontinud aga õli oli tumepruun mitte must - pikk jutt sitt jutt - testi kompressiooni.


Ei tea kas neile läheb täis sünt õli?
Ja mis kogus?
Nagu näha siis pole seda autot hooldatud.Leidsin hunniku naha poleerimis vahendeid ainult.
Täissünti nii vanale autole pole vast mõtet panna. Enne õlivahetust lase kompressioonitest teha, pole mõtet hakata uut õli, eriti täissünti panna kui kolvirõngad võivad peetis olla. Litsalt las ta olla garaaži all, nokitse muid asju ja ära enne mingeid finantse mootori alla pane kui sa tead et kas sellel on mõtet või mitte. Siinsamas ostis üks härrasmees auto kus oli ühel kolvil auk ja silinder kriime täis.
(31-12-2012, 06:23 PM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Täissünti nii vanale autole pole vast mõtet panna. Enne õlivahetust lase kompressioonitest teha, pole mõtet hakata uut õli, eriti täissünti panna kui kolvirõngad võivad peetis olla. Litsalt las ta olla garaaži all, nokitse muid asju ja ära enne mingeid finantse mootori alla pane kui sa tead et kas sellel on mõtet või mitte. Siinsamas ostis üks härrasmees auto kus oli ühel kolvil auk ja silinder kriime täis.

Ai kurja.
Mis on normaalne kompressiooni surve?
Või mis on alla normi.
Vanale mootorile ei soovita üldse täissünt õli sisse panna võib igasugust vana jama sees lahti lüüa jne. Lõpp tulemus võib kurb olla aga samas võib ka õnneks minna, suht loterii.
Originaal WEBASTO-t ka just tihti ei kohta. Väga oluline lisa Põhjamaades ja originaal ikka kordades ilusam kui mingi järelinstallitud ovaalne väljaulatuv suur latakas keset keskkonsooliThumbsup
(31-12-2012, 08:52 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Originaal WEBASTO-t ka just tihti ei kohta. Väga oluline lisa Põhjamaades ja originaal ikka kordades ilusam kui mingi järelinstallitud ovaalne väljaulatuv suur latakas keset keskkonsooliThumbsup

muidugi pole jõudnud proovida seda webastot aga jah paneelis on see lülitite koht originaalis ise tehtud nagu ei tundu.
(31-12-2012, 08:40 PM)ErmQ Kirjutas: [ -> ]Vanale mootorile ei soovita üldse täissünt õli sisse panna võib igasugust vana jama sees lahti lüüa jne. Lõpp tulemus võib kurb olla aga samas võib ka õnneks minna, suht loterii.

Eks ma jään ikka poolsündi juurde.eelmisel e260 oli 10w40 täis sünt ja täitsa toimis aga väike klõbin oli sees.
Homme jõuab äkki surveastme ka mõõta siis on näha kui kohvi see mootor on.
Seniks head aasta lõppu ja head uut Smile
(31-12-2012, 08:57 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]
(31-12-2012, 08:52 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Originaal WEBASTO-t ka just tihti ei kohta. Väga oluline lisa Põhjamaades ja originaal ikka kordades ilusam kui mingi järelinstallitud ovaalne väljaulatuv suur latakas keset keskkonsooliThumbsup

muidugi pole jõudnud proovida seda webastot aga jah paneelis on see lülitite koht originaalis ise tehtud nagu ei tundu.
(31-12-2012, 08:40 PM)ErmQ Kirjutas: [ -> ]Vanale mootorile ei soovita üldse täissünt õli sisse panna võib igasugust vana jama sees lahti lüüa jne. Lõpp tulemus võib kurb olla aga samas võib ka õnneks minna, suht loterii.
...
Homme jõuab äkki surveastme ka mõõta siis on näha kui kohvi see mootor on.
...

Surveaste on arvutuslik suurus, kompressioon, aga mõõdetav.
Lehti: 1 2 3 4