Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C220 keti märgid. Märgid olemas teema lukku.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
Mootor siis 2.2 70kW Lucase pumbaga. Kus asuvad sellisel mootoril märgid mille järgi kett paika panna.Oleks vaja kõiki kolme märki nukk, vänt ja pump.
Olen saanud otsides erinevaid vastuseid küll et vänt 15 kraadi või 1 kraad 0 märgist nihkes. Nukk peaks olema paigas kaks täppi kokku aga sellisel juhul olid pump ja vänt täiesti suvalistes kohtades kuigi mootor töötas ilusti.
Pikk ja segane jutt aga oskab keegi öelda kuidas kett paikka panna.
Tänud ette.
Tee selgeks kuidas üks neli takti mootor töötab- vänt käib kaks korda kiiremini kui nukk, seega iga vända OT korral ei olegi nukk märgis.
Ja kui sul mootor ilusti töötab, siis ära torgi.
(28-12-2012, 08:21 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Tee selgeks kuidas üks neli takti mootor töötab- vänt käib kaks korda kiiremini kui nukk, seega iga vända OT korral ei olegi nukk märgis.
Ja kui sul mootor ilusti töötab, siis ära torgi.

Ära solgi teemat, kui ei tea ära targuta.
Kui nukk paika keerata siis peaks ju vänt ka paika minema, või mis?
Loe ikka post enne läbi. Äkki oli vaja teha midagi sellist mis ei seganud mootori tööd aga nõudis keti eemaldamist.
(28-12-2012, 08:57 PM)Hawy Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2012, 08:21 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Tee selgeks kuidas üks neli takti mootor töötab- vänt käib kaks korda kiiremini kui nukk, seega iga vända OT korral ei olegi nukk märgis.
Ja kui sul mootor ilusti töötab, siis ära torgi.

Ära solgi teemat, kui ei tea ära targuta.
Kui nukk paika keerata siis peaks ju vänt ka paika minema, või mis?
Loe ikka post enne läbi. Äkki oli vaja teha midagi sellist mis ei seganud mootori tööd aga nõudis keti eemaldamist.


(28-12-2012, 09:53 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2012, 08:57 PM)Hawy Kirjutas: [ -> ]
(28-12-2012, 08:21 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Tee selgeks kuidas üks neli takti mootor töötab- vänt käib kaks korda kiiremini kui nukk, seega iga vända OT korral ei olegi nukk märgis.
Ja kui sul mootor ilusti töötab, siis ära torgi.

Ära solgi teemat, kui ei tea ära targuta.
Kui nukk paika keerata siis peaks ju vänt ka paika minema, või mis?
Loe ikka post enne läbi. Äkki oli vaja teha midagi sellist mis ei seganud mootori tööd aga nõudis keti eemaldamist.

Tänud, laf1247, väga selgete piltide eest.