Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w201 190D 2.5 86a, mhku
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,

Mark:190d
Väljalaskeaasta:1986
Läbisõit:437000
Mootor:2,5d
Värvus:tumehall
Lisavarustus:eelsoendus


Peale eelmise kutsika omamist ja selle maha müümist sai hakatud otsima vaikselt järgnevat diisel mersut. Peamine eesmärk oli, et oleks vanakool ja rida pumbaga isend. Sai vaadatud nii w124, w126 ja ka muidugi w201. Autode koospüsimine ja hind ei olnud omavahel üldse seotud. Kevadel otsimist alustades olid peamised masinad 2.5 ja 3.0 diislid. Mõni 2.0 liikus paremini edasi, kui teine 2.5. Ja kui vaadata autode seisukorda siis tuleb hirm peale. Otsimine läks raskemaks, kui sai ühinetud ajateenijate perega, kuna suvel välja ei saanud. Peagi hakkasid linnaload ja siis ringi vaadates läksid alati paremad isendid kohe, nii kui kuulutus tuli. Ühel ilusal reede õhtul auto24 kuulutusi lugedes avastasin müügist ühe 2.5d kutsika. Kohe helistades leppisin järgmiseks hommikuks aja kokku. Sai siis sõidetud Tartusse isendit vaatama ja kohe aru saadud, et see ongi see mida olen otsinud.
Auto on siis eestis 2011 arvele võetud. Pärit on ta meist põhjas elavate naabrite juurest.
Lisad:defa eelsoendus
Kere oma aastate kohta päris heas seisus. Karpe on keevitatud, kuna pole enam originaal tungi auke.

Vead: Paar pisikest rooste kollet esineb põhja all ja radika all olev raud on kuidagi väsinud. Kerel muidu muid puudusi ei ole.
Mootor märgistab esimese väntvõlli tihendi vahelt vähe teritooriumi.
Lisaks on probleemiks sumbuti tagumine liitekoht.
Elektroonikas on kalaks see, et nüüd sulaga vilgutab ise tulesid seistes ja käitab kojameest. Üheks põhjuseks võib olla see, et puudub klaasi alumine plastik ja kaitsmepesa kaan. Et kui kellegil neid pakkuda siis olen huviline.

Plaanid:Kere täiesti korda, mootoril lekked kõrvaldada.

http://static4.album.ee/files/1104/95/la...7_IQxF.jpg
http://static4.album.ee/files/1104/95/la...9_WJ2R.jpg






ATM või kepikas?
(29-12-2012, 01:12 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]ATM või kepikas?


kepikas.
Automaati ei soovinud

Tere,

Sai autole tehtud uus põhjakaitse plastikust, sumbutaja liidese klambrid tugevdatud, esimesed udutuled töökorda. Kui lõpuks õnnestub see plastik kätte saada, siis selle peaks lisama. Vaikselt peab vaatama ka mingi helisüsteemi sisse, sest praeguste kõlaritega oleks nagu mingi vana raadio nurgas.
Tervist!
Pole ammu kirjutanud. Auto hakkas siis vaikselt suitsema. Mõtlesin, et viga klapisääre tihendites. Sai siis vahetama asutud vanal heal õhu silindrisse laskmise võttega. Kompressor jäigi õhku pumpama. Uurimise järel selgus, et sumbutajast tuleb mõnusalt õhku. Seega klapid ei pea. Sai siis mootoril kaan maha kakutud ja selguski, et klapid pole esimeses nooruses. Klapid sai ära lihvitud, aga edasi läks nagu ikka. Sai kolvirõngaid vaadatud ja silmaga juba näha, et paisuvahe liiga suur. Sai siis täna tellitud ka uued rõngad. Jupid kätte saab, siis võib asuda kokku laduma.
Tervist.

Mootor kokku laotud ja käib. Väike suits on ikka kohapeal käies taga. Võibolla peab pihustiotsad ka üle käima.
Ilmes selline probleem, et suretad ilusti võtmest välja, aga sureti klapp pumbal jääbki alumisse asendisse. Käima saamiseks pead käega taas ülesse kangi tõmbama. Milles võib probleem olla. Kui käega aitad siis natuke ja tuleb ise ülesse. Täpselt nagu pooks kuhugi kinni.
Turbo peale ja liigub küll
Ennem tuleb vabalthingavana käima saada. Jama ka igakord kapotialt hooba tagasi tõmmata, et käima saada
Uurisin täna seda sureti asja. Kui vaakum lahti siis puhudes läheb klapp maha ilusti. Et kas see peaks toimima lihtsalt nii, et süüte sisse keerates kaob vaakum ja hoob läheb käimis asendisse?
Klapp lubab normaal asendis mootoril käivituda, kui vaakum peal siis tõmbab klapp hoova sisse ja suretab mootori. Keera klapp korra mha ja vaata kas ta üldse liigub vabalt. Võibolla klapil see vedru, mis teda normaal asendisse peaks tagasi lükkama (peale vaakumi kadumist) on õhtal. Klappe on ka kahte tüüpi, kui uut ostma lähed siis veendu et klapil varras sama pikkusega.
Aega siis mööda läinud.
Vahepeal palju ära tehtud taas:
Taga uued pidurikettad koos klotsidega
Uued tagasilla esimesed padjad
Taga mõlemal pool kaks ülemist varrast vahetatud
Taga hõõtshoova puksid uued
Uued hõõgküünlad
Uued plunseri tihendid
Sees on nüüd sportline sisu
Püüan kunagi pilte ka teha.
Täitsa korralik tundub!

Kas 2,5 D liigub edasi ka? Möödasõite on võimalik teha?

Ja mis see küttekulu sul on?
Eks see kulu sinna 6 kanti tuleb. Pikal otsal sinna 5.5 kanti. Tuleks pihustiotsad veel vahetada.
aga minek?
mineku võrdluseks võib selle öelda, et 2.0-ga reka tagant nina välja pistes tundus enesetapp, aga see liigub isegi sellise lahjema bensuka kanti. Möödasõidul toppama ei jää.
Tere!
Et probleem järgmine. Lõpuks andis käigukast otsad. Kellel pakkuda siis võtke ühendust.
(14-12-2013, 12:39 AM)mhku Kirjutas: [ -> ]Tere!
Et probleem järgmine. Lõpuks andis käigukast otsad. Kellel pakkuda siis võtke ühendust.

5-ne?

Sa plastikjupid said?

Mul igasugu 190 kola mitme auto jagu üle muidu. Ei ole veel raatsind prügikasti loopida.
Liiga kiiresti tegin järeldusi. Kakkus kinni ja arvasin, et kast kuna see teeb ammu häält. Tegelt läks pooleks difri sateliidi võll ja hakaks vastu peaülekannet käima. Lõhkus hammasrattad ära ja hakkas vahest kinni kakkuma. Seega ootan pakkumist mõlemale. Eelisjärjekorras on dagadiffer. KAst on viiene jh.

kuna garages ühiskasutatav tõstuk ei töödanud sai vähe kangemat asja kasutatud.
http://static4.album.ee/files/1139/38/la...7_GOCu.jpg
kiire küsimus ka, et kas w124 differ on sama või erinev?
Mõtlen nii kinnitust kui pooltelgede otsa sobivust.
Sai täna Järve lammutusest differ toodud. Peale tööd alla pandud. Eelmine oli 3.64 ülekandega ja uus on 3.23. Peab kastil teo ära vahetama, kuna 80 kellal tähendab, et gepsu järgi on 90. Kast tuleks ka veel ettevõtta.
Lehti: 1 2