Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 ei puhu sooja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt selline probleem,et vahel toimib ja siis üks hetk enam ei toimi.
tegemist kliimaautomaatikuga
milles nimelt võib probleem olla?
pane oma teema pealkiri otsingusse ja loeEusa_naughty
(22-12-2012, 01:28 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]pane oma teema pealkiri otsingusse ja loeEusa_naughty

üritasin leida otsingu abil kuid kellegil polnud sama probleem.
just see imelik et üks hetk puhub ja järgmine hetk enam ei toimi.
kas võib kuskil pistikus probleem olla või siis kliima plokis,reostaadis?
Äkki leidub Tartust keegi kes oskaks täpsemalt asja üle vaadata?
Kõigepealt kontrolli muidugi kaitse üle, ega pole vigane.
Siis muidugi ka mootori harjade seisukord.
Üldiselt pistikühendused käivad sedavõrd raskelt, et need ei tohiks iseseisvalt lahti tulla.
Kas asi võib ka salongi ventilaatoris??
Kõige imelikum asja juures see et aeg ajalt hakkab lambist tööle ja puhub ilusti sooja.
Kas ei puhu sooja või mingi hetk ei puhu üldse midagi? Kui üldse ei puhu siis selline kirvega kontroll meetod oleks selline, et koputad seda venti vähe ja kui hakkab tööle siis viga leitud(ma pole küll 210ga kursis, et kas lihtsalt pääseb venti koputama Icon_smile).
Põhimõtteliselt kannatab koputada küll. Kui teeb mõne turtsu ja siis jälle vait jääb on harjad läbi.
Vahetamine pole keeruline kui jootekolbi käes oskab hoida.
Ise elasin selle hirmu just üle ja umbes tunnike nokitsemist ja oligi valmis.
(23-12-2012, 01:17 AM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Kas ei puhu sooja või mingi hetk ei puhu üldse midagi? Kui üldse ei puhu siis selline kirvega kontroll meetod oleks selline, et koputad seda venti vähe ja kui hakkab tööle siis viga leitud(ma pole küll 210ga kursis, et kas lihtsalt pääseb venti koputama Icon_smile).

Mingi hetk ei tööta ja siis hakkab lambi koha pealt uuesti tööle.
(23-12-2012, 01:55 AM)Randar Kirjutas: [ -> ]Põhimõtteliselt kannatab koputada küll. Kui teeb mõne turtsu ja siis jälle vait jääb on harjad läbi.
Vahetamine pole keeruline kui jootekolbi käes oskab hoida.
Ise elasin selle hirmu just üle ja umbes tunnike nokitsemist ja oligi valmis.

Kas see ventilaator asub kõrvalistuja jalgade juures?
(22-12-2012, 01:37 PM)egon1235 Kirjutas: [ -> ]üritasin leida otsingu abil kuid kellegil polnud sama probleem.
...

Üllatus küll, et kellegi pole enne sama probleemi olnud, eksole...Icon_rolleyes

Näiteks siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26753

peaks leidma üksjagu vihjeid.

Ning foorumis natuke ringi kaedes võiks ka Elbe engineering silma hakata...
(23-12-2012, 11:01 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(22-12-2012, 01:37 PM)egon1235 Kirjutas: [ -> ]üritasin leida otsingu abil kuid kellegil polnud sama probleem.
...

Üllatus küll, et kellegi pole enne sama probleemi olnud, eksole...Icon_rolleyes

Näiteks siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26753

peaks leidma üksjagu vihjeid.

Ning foorumis natuke ringi kaedes võiks ka Elbe engineering silma hakata...


selles teemas kirjeldatud pliidinuppudega probleemi..
arvasin et see erinev kliimaautomaatikust..
kuid suured tänud üritan abi eest üritan ventilaatori järele kontrollida.
(23-12-2012, 11:06 AM)egon1235 Kirjutas: [ -> ]selles teemas kirjeldatud pliidinuppudega probleemi..
arvasin et see erinev kliimaautomaatikust..
kuid suured tänud üritan abi eest üritan ventilaatori järele kontrollida.

Pardon, sõna "kliimaautomaat" jäi märkamata.Retard

Kuid ventilaator peaks ikka elama kõrvalistuja varvaste kohal. Sealt tasub alustada, Kuna harjad on ainsad kuluvad elemendid süsteemis. Elektroonika toimib, kuniks vibratsioon või niiskus oma töö teeb.
W210 reostaat umbes 100 euri poes. Mul ka jupsib ,käisin hinda uurimas.
Minu probleem on sama, et ei puhu sooja. masin on 210 220 105kw 00a. algul külmadega vaatasin niisama et mootor nagu soojeneb vähe 100km sõitu ja stabiilselt 60-70kraadi. seega panin radikale papi ette. no see ei aidanud midagi(sõitu umbes 5-6 100km otsa). lugesin foorumit ja avastasin et olemas masinal ka sõidusoojendi. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...basto+w210
selline nagu seal piltidel, aga ei ole veel saanud kuulata seda kas ta füüsiliselt käima ka läheb. OK aga see selleks, nüüd ei lähe enam kabiin soojaks. täna hommiku valga viljandi ots ja sooja tegi ainult istmesoojendus. kusjuures tõrvas võtsin mootoril papid eest ära kuna masin hakkas keema minema. kabiinis vendil töötavad kõik kiirused. töökaaslane pakkus välja et jamavad klapid mis sooja mootoriruumist salongi lasevad. eila sõitsin umbes 35km ja siis hakkas sooja puhuma, seisis paar tundi ja ikka tuli läbi soe aga seisis öö ja kõik otsas. ainult külma puhub. kas neid klappe testeriga kontrollida saab? et kas on nad lahti siis kui vool peale tuleb või vastupidi. (asuvad kapotiall kunde poolrattast kabiini poole). aga seda keema minemist ta pole varem teinud. ometi sõidan juba teist nädalat papp ees ringi. nojah varem läks salong soojaks ka. Et millest pihta hakata. Kas neil klappidel on kusagil kaitse?
Sai siis proovitud ventilaatori peale koputamist ja asi hakkas toimima.
Täna võtsin kogu kupatuse lahti ja selgus et harjasid juba vahetatud ja täiesti korralikud..sai kõik ilusti üle puhastatud ja liivapaberiga natukene ühtlasemaks tehtud ja nüüd toimib asi korralikult.
Igaljuhul suured tänud abi eest!