Tere
Autoks on w124 passi järgi 105 kw kuid mootor vahetatud mingi muu r6 vastu. Probleem seisneb selles, et külmalt käivitades(mis toimub hästi) peab mingi aeg gaasi tiba andma, muidu peaaegu sureb välja. Siis käib mingi klõps ja pöörded tiba tõusevad ning siis saab gaasipedaali lahti lasta. Kuid siiski pöörded on 450 u. See vist päris normaalne pole! Sooja mootoriga pöörded ok.
Kas Tartus või lähiümbruses on mõistliku hinnaga inimest, kes vaataks asja üle või annaks asjalikku nõu!
terv. Siim
(20-12-2012, 02:34 PM)s.urm Kirjutas: [ -> ]Tere
Autoks on w124 passi järgi 105 kw kuid mootor vahetatud mingi muu r6 vastu. Probleem seisneb selles, et külmalt käivitades(mis toimub hästi) peab mingi aeg gaasi tiba andma, muidu peaaegu sureb välja. Siis käib mingi klõps ja pöörded tiba tõusevad ning siis saab gaasipedaali lahti lasta. Kuid siiski pöörded on 450 u. See vist päris normaalne pole! Sooja mootoriga pöörded ok.
Kas Tartus või lähiümbruses on mõistliku hinnaga inimest, kes vaataks asja üle või annaks asjalikku nõu!
terv. Siim
Kas need 450 on kogu aeg? Siis on pumpa näpitud - soe moto peab ilma elektrita andma 650 kätte.
R6 motod tõstavad vajadusel tühikäiku elektriliselt. Millegipärast see ei toimi.
Kas pardapinge on OK? ÜPR tekitab päris palju huvitavaid asju
450 on külma mootoriga kui soe, siis kuskil 550-600. Ma suht võhik- mis-kus pardapinge ning kust seda mõõta saab?
Hommik!
Loodan, et kõik elu ja tervise juures!
Mure ikka endine, kas tõesti pole ühtegi inimest kes asja üle vaataks või on kõik lihtsalt palju kirjandust lugenud!
terv. Siim
Hääd lõppu ning teguderohket uut!
Pole ilma elektrita suurt üle 500 saanud. Korras elektriga peaks olema 650 +-50.
Kontrolli ülepingerelee toimimist, kui see nöögib siis ka pöörete hoidmine ei toimi.
Kui muidugi keegi midagi aretanud, siis ei tea kunagi mis seal olla võib.
R6 kui hoiab 450 rpm siis minu arvates pole vaja mehaanilist kruvi näppida, elekter tuleks korda teha.
Kuna ei viitsi enam kindlaid fakte otsida, siis natuke targutan.... jah kuskil on see ka kirjas.
Paberite järgi oli tühikäik elektrita 550, elektriga 650(sooja mootoriga)
Mina olen selle kruvi abil (ilma et elekter järgi) ka 750 peale tühikäigu pannud, pole probleem, ainult keeramise vaev. Reguleering tuleks teha sooja mootoriga, kui el. klapp ei toimi mingil x põhjusel ja ei kavatse korda teha, siis regulli kuidas tahad.
Kusjuures 450 jääb kindlasti väheks kuna el. klapp (eriti veel paarkend aastat vana) jääb tegelikult hiljaks, seega on väljasuremise oht (näiteks kohapeal pedaal hetkeks põhja ja äkiliselt lahti lastes). 450p/min minu 606.910 välja ei sure, aga nõmedat häält tegi küll, eriti R ja D vahel rapsides
Hommik!
Ausalt pole aega netis otsida, parem viin kellegi kätte kes asja jagab. Pärast asjatundjal hullem remontida.
Aga proovin seda kruvi asja!
terv. Siim
seda kruvi ära pigem ikka puudu, see muudab segu, kas gaasi trossist ei saa pöördeid peale keerata?
(26-12-2012, 03:09 PM)kaido Kirjutas: [ -> ]seda kruvi ära pigem ikka puudu, see muudab segu, kas gaasi trossist ei saa pöördeid peale keerata?
Ehk selgitad, mismoodi saab KSP regulaatori vedrude pingust muutev kruvi muuta segu (ilmselt mõeldi küttesegu koostist)?
Loomulikult saab trossist peale keerata, kuid see töötab vaid väga piiratud juhtudel. Ning tulemus on...küsitav.
See on tagajärje ravimine, mitte põhjuse, kui juba targutama hakata.
Hommik!
Trossi olen juba peale keeranud kuid külma mootoriga pole tolku kui siis hästi vähe!
Täna õhtul proovin kruvi näppida kui ei aita siis tuleb leida keegi, kes kontrollib ÜPR-i kuna endal puuduvad vastavad seadmed!
Ahjaa kui teemas sai märgitud, et käib klõps ning pöörded tiba tõusevad, siis salongi tuli läheb ka eredamaks!
terv. Siim
See klõps tähendab seda, et hõõgküünlad lülitatakse välja. Genekalt kaob suur koormus ja mootori pöörded tõusevad.
Ok!
Hommik!
Ainuke kruvi mida ma sealt kannataks keerata, on 6- ne (väli)kuuskant ning mina seda keerata ei jõudnud! Muidugi on seal ees kollektori torud(sisse), mis muidugi segavad hullult. Loodan, et üritasin õiget asja kruttida!
Gaasitross on suht põhja keeratud, muidu jääb tross lõdvaks.
terv. Siim
Seda kohta oled proovinud kontrollida....?
Ikka see ülepingerelee, mis omakorda mõjutab läbi solenoidi külmalt pöörde hoidmist...
Mingeid kruvisid ma seal küll ei torgiks. Ilma pumba teoreetilise koolituseta...
(28-12-2012, 01:29 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Seda kohta oled proovinud kontrollida....?
Ikka see ülepingerelee, mis omakorda mõjutab läbi solenoidi külmalt pöörde hoidmist...
Mingeid kruvisid ma seal küll ei torgiks. Ilma pumba teoreetilise koolituseta...
Egas ma ei julgegi väga näppida, eriti pumpa.
Nüüd jälle targem- tean kus asub ÜPR!
Õhtul seda näppima.
Kas solenoid peaks lihtsalt välja tulema?
terv. Siim
Solenoid tuleb väga lihtsalt välja.
Aga veel lihtsamalt saab külmalt käivitades sellelt pistiku küljest võtta ja mõõta, kas üldse mingit voolu peale tuleb. (kui oletada, et külmalt peaks tulema)
Kui ei tule, on ikkagi seesama vana ÜPR-i viga...
Kas kontramutika nr.3 keerasid ka ennem lahti (vist 13 leht läks sinna)???