Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 1994.a. probleem ukselukkudega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Peale 3-e kuust seismist ei saa enam tagumisi uksi kuidagi lahti. Esimesed ikka kuidagi tulid aga mingi kala nende lukkudega tekkinud, varem kõik kombes olnud.
Huvitav, mis seal juhtuda saab? Rooste ka nii ruttu ei tohiks minna, et üldse ei funka enam. Ei taha nüüd ka jalaga anda päris, lõhub veel polstri ära aga käega prõmmimine ei aita.
Autol ka uste kinni imemise funktsioon peal aga see ei tohiks kuidagi asjasse puutuda. Lastelukku ka peal pole.
Muutsin V140 ära W140, ju ikka su küürakast jutt Eusa_angel

Imelik värk, nagu mingil põhjusel mõlemal korraga lingi tagant varras ära tulnud.....pole loogiline ju...
Kas see viga on tekkinud 3 kuud seismisest v6i kylmade tulekust?
Külm võib ka jamada, seda küll, mul kunagi ammu üks baierlane tegi nii.
Auto seisis pikalt ja ei tea mis kokkuvõttes selle põhjustas.
Auto juba mitu päeva soojas aga siiani ei midagi.
(13-12-2012, 02:50 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Muutsin V140 ära W140, ju ikka su küürakast jutt Eusa_angel

Imelik värk, nagu mingil põhjusel mõlemal korraga lingi tagant varras ära tulnud.....pole loogiline ju...

Kas küürakal enam ei ole keretähiseid W/V/C?Paranoid

Kas kinni on nii seest kui väljast?

Niiskus vahel ja hoovad kinni külmunud?
Kas lukustust avades miskit toimub ukse sees?
v6sa, mis küürakas see V140 oleks?

W sedaan
C kupee

rohkem ju polegi?
(13-12-2012, 03:15 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]v6sa, mis küürakas see V140 oleks?

W sedaan
C kupee

rohkem ju polegi?

Tehasest pikendatud kere on V... Mitte V-klass, vaid mudelitähis. V116, V126 igatahes olid.

Samuti, nagu R on rotsteri, G gee ja A kabriloleti tähis.
Ajasin just oma vanakesele hääled sisse. Täpselt sama jama nende ustega( mul seisab auto väljas,kylmas). Neljast uksest avanes vaid yks. Avamisel on kuulda kuidas mingid kl6psud ukses käivad, seest nupud tulevad yles aga avades on väljast lingi alt tyhi. Mittemidagi ei ole tunda seal.Samuti seest lingid tyhjad ja uksele surudes seestpoolt tunda et lukus. Peale seda kui salongi sooja sai, avanesid ka uksed.
Olen varem m6nel isegi ukselukud k6ik välja arutanud,puhastanud aga ikka sama jama. Mulle tundub et niiskuse t6ttu tekib sinna mingi detaili kylge härmatis v6i midagi sellist. Ja tundub et sellest piisab et lukustust mitte avada.
Kas on ehk soovitada mingit kylmumise vastast sprayd v6i midagi.Mis kindlasti hullemaks seda seal ei teeks. Et määret maha ei peseks.

Samuti olen tähendanud et määrdena on seal selline hele tavoti taoline ollus. Äkki ajapikku on see oma omadusi muutnud ja kylmaga t6mbab tahkeks ja hoiab mingit hooba kinni...
Ehk oskavad targemad midagi täiendada. V6ibolla siis demonteerida, bensiinis puhtaks pesta ja uus määre. Milline määre ?
Olen ka varem sellelaadseid kysimusi siin esitanud aga adekvaatset vastust veel saanud ei ole. V6i on see t6esti yksikute kyyrakate probleem?
Terv.
v6sa, selge.
Mul oli eile probleem Transitiga. Lõin korra käega luku piirkonda ja tuli lahti. Proovi, vahel on asjadel sama lahendus nagu Nõukogude Liidu ajal.
Eks ma ole seal prõmminud käega juba piisavalt, valjemini ei taha nagu esialgu.
Mullegi nagu jäi meelde, et V140 on pikk kere aga see ei ole praegu tähtis.
Lingid liiguvad ja ka on kuulda luku juures liikumist.
Jääb veel puhur või lamp kuumutamiseks ukse juurde panna, kuigi ei usu et seal enam midagi külmunud on.
Ja tuleb ikka välja, et tehnika on kasutamiseks mitte seismiseks mõeldud.
(13-12-2012, 07:47 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Eks ma ole seal prõmminud käega juba piisavalt, valjemini ei taha nagu esialgu.
Mullegi nagu jäi meelde, et V140 on pikk kere aga see ei ole praegu tähtis.
Lingid liiguvad ja ka on kuulda luku juures liikumist.
Jääb veel puhur või lamp kuumutamiseks ukse juurde panna, kuigi ei usu et seal enam midagi külmunud on.
Ja tuleb ikka välja, et tehnika on kasutamiseks mitte seismiseks mõeldud.

Kui saad juhikohale, siis üks Stuttgardi ots teeks imet...Icon_rolleyes Või ööpäev soojas garaažis. Või salongi soojakskütmine paariks päevaks.

Veesegusena jäätunud määre teeb peenmehhaanikale palju paha.

Sul ju ongi pikendatud teljevahega mudel SEL. Venitatud limusid tehas ei tootnud, neil ei ole ka eraldi tüübitähist.
Kui auto juba mitu päeva soojas olnud peaks olema lahti sulanud, ei jäätu vardad nii ropult kinni ju, mul piisas ainult päikesest.
(14-12-2012, 11:04 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Kui auto juba mitu päeva soojas olnud peaks olema lahti sulanud, ei jäätu vardad nii ropult kinni ju, mul piisas ainult päikesest.

Nuh, küürakas on nii paksu nahaga, et soojus imbub lukusüsteemini ikka maru kaua. Ka Passati külmunud lukk vajas kaheksat tundi maa-aluse garaaaži + 10 juures...

Ses osas on Heinaril õigus, et tehnika on ikka liikuma mõeldud.Eusa_clap
Ühesõnaga - sellise masina lukke tuleks määrida juba profülaktika mõttes ette ära, siis pole probleeme ehk.
Selle uste kinni imemise süsteemiga lukkudel mingi omapärane ehitus, et lingi liigutamine mitte ei eelda kohe luku avamist. Vaid vist mingi vahelüli tundus olema ja mingi vedru survega avatakse lukk, mitte lingist tõmbamise jõuga. Selline mulje jäi, sest ei viitsinud lukku välja kiskuda uksest.
Lasin WD40 lukku ja asi toimib. Määrida saab ukse välise lingi avast. Ainult tuleb hiilida, et lingi kinnituskruvi jalga ei lase.

Ja tavaliste ustelukkude 140 omanikud võivad määrimata jätta, seal pole mingeid imeskeeme aretatud. Kui linki sikutad, siis ka lukk avatakse.

Pole ise kunagi ukselukke määrinud aga kunagi on ikka esimene kord.
(21-07-2013, 02:27 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga - sellise masina lukke tuleks määrida juba profülaktika mõttes ette ära, siis pole probleeme ehk.
Selle uste kinni imemise süsteemiga lukkudel mingi omapärane ehitus, et lingi liigutamine mitte ei eelda kohe luku avamist. Vaid vist mingi vahelüli tundus olema ja mingi vedru survega avatakse lukk, mitte lingist tõmbamise jõuga. Selline mulje jäi, sest ei viitsinud lukku välja kiskuda uksest.
Lasin WD40 lukku ja asi toimib. Määrida saab ukse välise lingi avast. Ainult tuleb hiilida, et lingi kinnituskruvi jalga ei lase.

Ja tavaliste ustelukkude 140 omanikud võivad määrimata jätta, seal pole mingeid imeskeeme aretatud. Kui linki sikutad, siis ka lukk avatakse.

Pole ise kunagi ukselukke määrinud aga kunagi on ikka esimene kord.


ma eeldan , et ukselukkud toimivad vaakumiga , ehk siis pump teeb vaakumit , tasuks üle vaadata vaakum voolikud , et äkki on leke .
(21-07-2013, 02:27 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga - sellise masina lukke tuleks määrida juba profülaktika mõttes ette ära, siis pole probleeme ehk.
Selle uste kinni imemise süsteemiga lukkudel mingi omapärane ehitus, et lingi liigutamine mitte ei eelda kohe luku avamist. Vaid vist mingi vahelüli tundus olema ja mingi vedru survega avatakse lukk, mitte lingist tõmbamise jõuga. Selline mulje jäi, sest ei viitsinud lukku välja kiskuda uksest.
Lasin WD40 lukku ja asi toimib. Määrida saab ukse välise lingi avast. Ainult tuleb hiilida, et lingi kinnituskruvi jalga ei lase.

Ja tavaliste ustelukkude 140 omanikud võivad määrimata jätta, seal pole mingeid imeskeeme aretatud. Kui linki sikutad, siis ka lukk avatakse.

Pole ise kunagi ukselukke määrinud aga kunagi on ikka esimene kord.


(21-07-2013, 02:27 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga - sellise masina lukke tuleks määrida juba profülaktika mõttes ette ära, siis pole probleeme ehk.
Selle uste kinni imemise süsteemiga lukkudel mingi omapärane ehitus, et lingi liigutamine mitte ei eelda kohe luku avamist. Vaid vist mingi vahelüli tundus olema ja mingi vedru survega avatakse lukk, mitte lingist tõmbamise jõuga. Selline mulje jäi, sest ei viitsinud lukku välja kiskuda uksest.
Lasin WD40 lukku ja asi toimib. Määrida saab ukse välise lingi avast. Ainult tuleb hiilida, et lingi kinnituskruvi jalga ei lase.

Ja tavaliste ustelukkude 140 omanikud võivad määrimata jätta, seal pole mingeid imeskeeme aretatud. Kui linki sikutad, siis ka lukk avatakse.

Pole ise kunagi ukselukke määrinud aga kunagi on ikka esimene kord.


(21-07-2013, 02:27 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Ühesõnaga - sellise masina lukke tuleks määrida juba profülaktika mõttes ette ära, siis pole probleeme ehk.
Selle uste kinni imemise süsteemiga lukkudel mingi omapärane ehitus, et lingi liigutamine mitte ei eelda kohe luku avamist. Vaid vist mingi vahelüli tundus olema ja mingi vedru survega avatakse lukk, mitte lingist tõmbamise jõuga. Selline mulje jäi, sest ei viitsinud lukku välja kiskuda uksest.
Lasin WD40 lukku ja asi toimib. Määrida saab ukse välise lingi avast. Ainult tuleb hiilida, et lingi kinnituskruvi jalga ei lase.

Ja tavaliste ustelukkude 140 omanikud võivad määrimata jätta, seal pole mingeid imeskeeme aretatud. Kui linki sikutad, siis ka lukk avatakse.

Pole ise kunagi ukselukke määrinud aga kunagi on ikka esimene kord.

wdb 140 Kirjutas:Ma eeldan , et ukselukkud toimivad vaakumiga , ehk siis pump teeb vaakumit , tasuks üle vaadata vaakum voolikud , et äkki on leke .

Ukselukud toimivad ikka mehaaniliselt, lihtsalt see automaatsulgumine toimib suruõhuga. Ja selles polnud teemat, see toimis ilusti.
Kuidas asi lahenes, hetkel kah üks w140 millel vasak tagumine uks ei avane, linki liigutades on kuulda kuidas sees nagu asjad liiguks, kuid lahti ei tule ei seest ega väljast, nupp liigub ja kõik nagu toimiks.