Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: milline w124 ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Olen uus siin foorumis ja otsin omale hetkel sobivat Mersut.Huvitavad just selised lollikindla diiselmootoriga.
Olen kuulnud et w124 pidi üsna vastupidav olema.Tean et pakutakse 2.0 ,2.5 ja 3.0 diislit.Neid ka vist turbodega ja ilma.Kas peaks nii vanal autol pelgama turbomootoreid?Endal kogemused vw-ga.Seal sain turbost lahti.
Siinkohal olen võhik ja palungi abi et te seletaksite mulle lahti millise töömahuga auto valida.Kütusekulu,töökindluse poolest,kas automaatkast,manuaal jms.Eelistan universaalkerega w124-ja.
Niipalju kui foorumist silma jäi lugedes:kas 2.0d ei ole paagisisest etteandepumpa ja 2.5,3.0 on?
Samas mida tuleks vaadata w124-l ostmise eel?Nii palju kui vw diislitega kogemusi,et hetkel läheb käima ja öö ära seisab sis aind nööri otsas.Kas annab mersul neid asju ennetada ka kuidagi ostu ajal?
Huvitab ka et mis ettevõtted müüvad mersule varuosi tartus.On kõiki juppe saada?(A ja B varuosi).
Tänud neile kes viitsivad lugeda ja vastata.
Kaubaliftile 2.0d jääb väheks. Vali ikka m6ni 5 sil v6i kui kannatab siis uuem 6 silindrine diisel.Ei pea olema ilmtingimatta turbomootor.
Vali v6imalikult vähese roostega ja toimiva nivoosysteemiga.Muu mudru on odavalt vahetatav.
Muidugi on tähtis ka milline on eelarve valiku tegemisel. Korralik, hea varustusega 124 maksab rohkem kui esimeseotsa 210.
Edu otsingutel!
Ise usun et 2.5D valiks.Mis asi see nivoosüsteem veel on?Usun et korraliku w124 eest käiksin välja kuni 3000 eurot max.Aga seda korralikku on väga raske leida.Ega see lisavarustus mind ei huvitagi väga.Põhiline et auto süda ja kere korralikud oleks.Kas need esimeseotsa 210 ei ole juba mitte CDI mootoriga?Olen kuulnud et ei pidavat hea mootor olema.
Selle eest saad hea 124. Soovitaks vaadata juba suuremat , ehk siis 3.0 24klappi diisel. Selle 100 kw on piisav et ilma turbota seda kere edasi vedada.Mootor om 606. Turbost jagu saada ei ole raske valesti v6i mittehooldatud auto puhul.
210 algas ka 300TDT ja 290 TDT. Enne cdi variante.