Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124T probleemid kütusepaagiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
300TD

Probleem:
Masin ei saa paagist viimast 20L kütet kätte ja reservi tuli põleb koguaeg.

Sai sõidetud tanklasse, et paak täis panna (paak ei olnud tühi, reservi osa alguses), aga poolel teel kadus masinal igasugune jõud ja nii kui hoog rauges siis mootor seisis. Mõningase uurimise peale tõdesin, et mootor ei saanud kütet enam peale.
Üks hea kodanik võttis masina sleppi ja vedas tanklasse ära. Eeldasin, et kütusenäidik järelikult lihtsalt valetab, aga kurguni täis pannes läks peale ainult ca 53L (passi järgi 72L paak) ja täis paagiga ainult 618 km ei ole ka just väga loogiline, oleks ma siis linnas paarutanud, aga enamjaolt trassi sõitnud ja keskmiseks kuluks saanud 7,5-8/100..

Kui paak täis ja võtit keerasin, siis paari pöörde pärast mootor töötas.

On kellegi ideid milles küpsis, kuidas korda saada.

Ei hakka enda variante siin postitama, sest võrreldes enamusega siin olen mehaanika kohapealt ikka keskmiselt võhik. Rolleyes

Paagisisene filter sodi täis, ka paagis võib midagi olla. Endal kestis jama senini kuni lõpuks vihaga sai kogu paak maha võetud ja ära puhastatud.
Seda sõela ei pannudki tagasi. sellesemel väike plastfilter kapoti all enne etteandepumpa ja asi kombes.
Meie kütuse ja kanistrist tankimise juures Unibrow tüütab ära selle paagisõela puhastamine.
Tänud kiire vastuse eest.

Mõtlesin isegi tegelikult, et selles on probleem, aga enda loogika jaoks jäi selgusetuks, et kui on ummistus, kuidas siis paagi täitmine selle ummistuse vastu aitab.... Ummistus jääb ummistuseks ju.

Reservi tule põlemine arvatavasti lihtsalt anduri viga...?
Pillasin ise kunagi kütselisandi korgitihendi paaki,kleepus teine pudeliotsa külge ja valama hakates lipsas paaki,tegi ka igasugust nalja,suretas mootori,vahest võtis võimsuse ära....Kuniks eemaldasin teise.


Oled sa kindel et see paak sul ikka 72 liitrit on.Mina kunagi omal testisin ja sain 62, ning sedagi siis,kui oli kallakul ja täidetud kõrimulguni.

Kui viimati manuaalist vaatasin, siis oli 72, aga ei anna pead, et see ka reaalsusele vastab. Eks kui nädalavahetusel lahti kakun, siis saan täpsemalt aimu millega tegu.
Ma saan aru et tegu on universaaliga , täiesti kuiva paaki õnnestus valada 75 liitrit, tegelt vast rohkemgi, kuna kanistrid olid servani täis, niiet mine võta kinni.
Kas andur on korras?

Tule süütab ujuki jõudmine põhja. Kui klemmini viiv traat on katki ja puutub vastu anduri toru, võib kah ühendust anda. Või on juhtmestikus valeühebndus. Või kell tuksis - paljugi, mis. Lihtne süpsteem ja lahkama pead ikka ise.

Võtturi sõela saad kätte paagi põhjast - 22 mm kuuskant. Mina tegin poldist võtme...
Võtturi sõel võib vabalt olla solki nii täis, et paagi põhjast enam kütust peale ei voola. Kui võtad mõlemad avad lahti (anduri ülalt ja sõela alt), saad paaki ka läbi loputada. Eriti kanistritankijatel on seal tihti paras soo...

Kas paak kortsus ei ole? Õhurõhk on suur jõud, kui umbes tuulutuse tõttu paaki hõrendus tekib...
Raporteerin pühapäeval progressist, tänud meestele, kes viitsisid mureküsimusele lahendusi pakkuda.
(12-12-2012, 04:36 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Raporteerin pühapäeval progressist, tänud meestele, kes viitsisid mureküsimusele lahendusi pakkuda.

Lisan veel, et võtturi sõela kuuskanti lahti kruvides saad kaela kõik selle, mis seal paagis voolamas on. Seega, vann alla.

Kui paaki hakkad maha võtma, sisi arvesta, et paagi täitetoru on paagiga sama tükk. Ainult voolikud saad (pead) ära kruvida, täitekaela pead koos tihendiga läbi avade meelitama.
Remont lükkus edasi järgmisesse nädalasse, ei osanud arvata, et citröen saxo sarniirivahetus pornoks kätte ära läheb ja päev sinna alla kaob.