Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Palju võtab sinu auto õli?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Huvi pärast tahaks teada, kui palju võtavad teiste kasutajate autod õli 10000km koht. Oleks ka huvitav teada mis auto ja mis mootoriga on tegu, palju on auto läbisõit või siis arvatav läbisõit.
Mul voolab lahinal, väidetavalt mingise U-tihendi vahelt. No eest-ülevalt vähemasti. Plekke alla ei teki, aga kogu kone on mõlemalt küljelt kenasti plägaga kaetud. Ju propeller puhub laiali.
Muidu ei suitse ehk siis justkui ära suurt ei põle.
Ma ei ole eriti jälginud, et palju teda täpselt läheb, umbes pool liitrit 3-4k kildi peale vast.

Auto on 260E -87, mootor 103.940, ma arvan Smile ,et oma pool milli on ikka sõitnud.
Smile
Ma olen oma kutsikaga alles ühe õlivahetuse läbi teinud. Mootor on 2.0D, 53kw nagu ikka. 10000km peale pole pidanud õli juurde panema. Õli vahetades panin maksimumi sisse ja nüüd peale 10000km on õli tase kuskil poole normi peal. Kuskilt plokikaane vahelt vaikselt immitseb ka. Minu arust ei võta väga palju õli. Äkki arvab keegi teisiti.
Õlivahetuse aeg on käes ehk siis 15000 sõidetud ja täna piilusin korraks varrast - norm sees eelmisest õlivahetusest. Õli Castrol 5W-40 Softec.
ma pole ka märganud, et õli kuskile kaoks.
Autoks siis 300TE.....1991 aasta.....läbisõitu 334 000....tundub et on õige ka......10 000 km peale ei vähene....max läheb sisse ja seal püsib kogu vahetusvälba
Autoks 380 SEL aastast1984 ja peale eelmist õlivahetust sitax sõidetud, tegelt liigagi palju üle 10 k km isegi 15 ja õli pole veel vähenenud - uue kuu alguses teen vahetuse ka ära - ausõna, õli ka juba olemas.
Autoks W124 200D 87a.Läbisõit 330000.Õliks tavaline mineraal 15W40.Vahetusest vahetuseni kulu umbes pool liitrit.Tegelikult peaks nii olema,et mida rohkem üle õlivahetuse aja sõidad,seda rohkem hakkab võtma.Omal immitseb kuskilt plokikaane vahelt(veepumba pealt)välja,sellest siis ka see kadu.Kunagi oli kogemus
W123 2,4D mootoriga,millele sai sisse pandud täissünt.Pärast seda oli mootor üleni õlikirmega kaetud,kuigi enne mingit leket polnud.Peale uut õlivahetust see kadus.
nordrainbow Kirjutas:Autoks W124 200D 87a.Läbisõit 330000.Õliks tavaline mineraal 15W40.Vahetusest vahetuseni kulu umbes pool liitrit.Tegelikult peaks nii olema,et mida rohkem üle õlivahetuse aja sõidad,seda rohkem hakkab võtma.Omal immitseb kuskilt plokikaane vahelt(veepumba pealt)välja,sellest siis ka see kadu.Kunagi oli kogemus
W123 2,4D mootoriga,millele sai sisse pandud täissünt.Pärast seda oli mootor üleni õlikirmega kaetud,kuigi enne mingit leket polnud.Peale uut õlivahetust see kadus.

Siin ikka vahe selles kas mineraal või täissünt.
W124 250D 90.a täissünt 5W40 Valvoline , maksimaalselt pool min-max vahet vardal 15000 km vahetusvälbaga; seni 4 vahetust tehtud
Selle 2000km'iga, mis ma olen sõitnud ei ole õlitase langenud. Mootor on 3.0 132kw M103 ja ls on ca 221000km.
Minu kahel autol siis andmed järgmised.230e 90 aasta 10000km peale umbes liiter tuleb juurde valada .aga üldiselt söidab öli vahetusest ölivahetuseni.oleneb muidugi ka kuidas söita kui ikka tallagaasiga anda siis söövad köik mootorid öli.seda tean omadest kogemustest.aaa ja läbisöit 185 000km.peaks öige olema.Teine auto 420se 93 a V8 see auto ikka nats sööb.
umbes 5000km liitrikese.see umbes ei ole täpselt möötnu .aga tundub.sest alanemist ikka olen märganud.Pöhjuseks arvan olema kulunud klapisääre tihendid.aha ja 230e sees siis poolsünt valvoline.420se sees täissünt valvoline.Ja läbisöit ees 236000 Aga eriti ei usu seda arvan et sealt sada kindlasti maha keritud.
siimruz Kirjutas:Minu kahel autol siis andmed järgmised.230e 90 aasta 10000km peale umbes liiter tuleb juurde valada .aga üldiselt söidab öli vahetusest ölivahetuseni.oleneb muidugi ka kuidas söita kui ikka tallagaasiga anda siis söövad köik mootorid öli.seda tean omadest kogemustest.aaa ja läbisöit 185 000km.peaks öige olema.Teine auto 420se 93 a  V8  see auto ikka nats sööb.
umbes 5000km liitrikese.see umbes ei ole täpselt möötnu .aga tundub.sest alanemist ikka olen märganud.Pöhjuseks arvan olema kulunud klapisääre tihendid.aha ja 230e sees siis poolsünt valvoline.420se sees täissünt valvoline.Ja läbisöit ees 236000 Aga eriti ei usu seda arvan et sealt sada kindlasti maha keritud.
sry ei kuulu küll teemasse aga sa ka Saaremaalt pärit we ?
Kahjuks ei ma ikka mandri miis.Hoian pärnumaal lippu körgel.Täpsemalt siis Kilingi-Nömmes elan ja pesitsen.
miks siis öööö täht igalpool
Ah kogemata.pole se trükkimise amet kiita eriti.See on see ühesörme variant.