Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w124 2,0D ei käivitu.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu järgmine, et autol sai kütus otsa, ning peale tankimist ,õhku kütusesüsteemist välja imemata, käivitus, ning sõitis veel umbes sada kilomeetrit, kuid järgmisel hommikul piirdus sõit vaid saja meetriga. Peale pikka käiamist käivitus veel umbes minutiks ja siis kõik. Kontrolli käigus selgus , et kütus jõuab filtrisse, filtrist välja, kuid pihustiteni mitte. Ilmselt kõrgsurvepump peetis, kuid kas see on normaalne , et ta veel peale kütuse lõppemist käivitus, või ei olegi asi pumbas?Aitäh

Oskar.
Tankisid, s.t. panid paagi ikka täis...?
Vastasel korral on uuesti otsas....Eusa_drool

Paaki täis ei tankinud, kuid kordan ,et kütus jôuab filtrisse. Seega ei usu et see omab mingit tähtsust.
Suretusklapp ehk................Mis asendis on pumba peal hoob.Kui õieti mäletan,siis käivitamiseks peab ta olema üleval.Kuidas kontrollisid pumba pealevoolu ja kütuse mittejõudmist pihustiteni.

Suretusklapp oli ülemises asendis. Proovisin käivitamise ajal seda klappi liigutada kuid siiski tôusis see üles, ilmselt see ka normaalasend. Kütuse pealevoolu kontrollisin filtri küljes oleva poldi, kus peal välja poole osutav nool, lahti keerates ja starterit andes- kütust hakkas sealt vahelt voolama. Pihustitele tulevad torud keerasin pihusti pealt lahti ja andsin starterit.....sealt ei tulnud diisli lôhna ka :|
Auto korras. Pool tundi puhuriga pumba soojendamist ja käivitus. Ilmselt kütuse lôppedes paagist vett tômmanud, mis ära külmus.
(13-12-2012, 05:35 PM)oskarm Kirjutas: [ -> ]Auto korras. Pool tundi puhuriga pumba soojendamist ja käivitus. Ilmselt kütuse lôppedes paagist vett tômmanud, mis ära külmus.

mul oli eelmine aasta nende suurte külmadega sama teema, ei aidanud pumba soojendamine ega muud võtted, lõpuks auto pika vinna peale käima tiritud, ju see meie kvaliteetse talve-kütte süüEusa_clap
Ei usu.
(17-12-2012, 09:39 PM)talis125 Kirjutas: [ -> ]mul oli eelmine aasta nende suurte külmadega sama teema, ei aidanud pumba soojendamine ega muud võtted, lõpuks auto pika vinna peale käima tiritud, ju see meie kvaliteetse talve-kütte süüEusa_clap

Mu arust sama loll jutt kui et sinine küte rikub mootori/pumba. Tutikad FENDI ja muud üüratut raha maksvad põllu ja metsaveo traktorid töötavad aga 10 aastat vana W211 või punnsilm sinist kütet ei kannata.
Pigem viga ikka vanas masinas kui värskes kütuses.
Ise arvan tegelikult et mingi ummistus oli ees kusagil pumbas, slepis vedamine lihtsalt lõi selle eest minema, ju mul tsipa kondentsi siis pumpa jõudis. Sinine küte ju vaid värvitud valge, kuigi tundub kvaliteetsem sellest olema, vähemalt külapeal räägivadIcon_neutral.
Ei riku sinine midagi pumpa ,pigem pestud küte... ja mul endal saanud 2,0 d korduvalt küte otsa ja viimanegi tilk väljakäiatud ning kerhe vaevaga uue kütte lisamisel mootor taas käib.