Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: probleem 260E käivitus ja kütusekulu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
w124 260e 1990
Otsisin otsingust ka , aga ei leidnud täpselt samade sümptomitega teemat.
Mul siis nimelt selline probleem ,et keerad süüte sisse siis bensiinipump undab(vahel uriseb) mõni sec, ja siis jääb vait. Külmast peast pean väga pikalt starterit käijama ,et pill käima läheks aga kui juba korra käima on läinud siis läheb kohe käima, seisab ntx 2 tundi siis läheb ka veel suht kiirelt käima , aga kui seisab juba 5-6 tundi siis läheb kauem, ja praegu kui väljas -10C siis ööläbi seisnud pill hommikul ikka läheb minuti käiamise peale käima alles. Ja kütusekulu on ka päris uskumatu 17-18 selline keskmine, ei ole väga raske jalaga . olen ka tallanud aga kui rahulikult sõita võtab ikka 17 keskmiselt. Ja kui korralikult tallad siis on isegi salongis bensiini hais. milles võib probleem olla? Ise arvan ,et kütusekulu on tingitud ehk lambda andurist aga kas ka käivitamine hommikuti võib sellest olla? Või hakkab bensiinipump varre andma, või on asi bensiinifiltris? aga samas kui ta ju röögatult joob , siis ei saa ju nagu midagi umbes olla?
Ehk keegi oskab suunata mind algajat?
Mina oma lolli peaga pakuksin hapnikuandurit, sest mul on tunne, et põlemissegu vahekord on paigast ära. No ja siis küünlad ja pihustid, külmkäivituspihusti jne. Eks mõni targem tuleb seletab veel midagi.
(02-12-2012, 11:34 PM)hullhäkker Kirjutas: [ -> ]w124 260e 1990
Otsisin otsingust ka , aga ei leidnud täpselt samade sümptomitega teemat.

Ise hull häkker, aga otsingusse kahte sõna "ei käivitu" ei oska panna....?? Drool
Minuarust siin ainult selle k-jeti teemad ongi. Alates mittekäivituvatest 190netest kuni suurteni...pritse ju kõigil sama.

Aga praktika, aga näitab, et sellest rohkem jahuda pole mõtet, kui siiani midagi tarka pole elus teinud, ei tee ka edaspidi.
Vii parem spetialisti juurde. Saab korda.
Kui hetkel rahaolukord ei võimalda, pane auto seisma.

P.S. Lambda hakkab soojenedes alles tööle, seega külmalt ta on või ei ole, on suht sama.
(sestap enamusel lambdadel ka oma küte sees, et kiiremini läheks)
P.S.2. Praegu ja linnas 2,6 vana mootoriga 17L/100le saavutada on suht öko tulemus.

Oskab ehk keegi mõnd head diagnostikut soovitada kuhu võiksin pöörduda?
Formatik OÜ
Peterburi mnt 53A, Tallinn

56 45 04 75
56 61 41 71

formatik@hot.ee

http://www.neti.ee/visiitkaart/10871829
(03-12-2012, 09:33 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(02-12-2012, 11:34 PM)hullhäkker Kirjutas: [ -> ]w124 260e 1990
Otsisin otsingust ka , aga ei leidnud täpselt samade sümptomitega teemat.


P.S.2. Praegu ja linnas 2,6 vana mootoriga 17L/100le saavutada on suht öko tulemus.

Hulluks läinud või??? Puke Eusa_clap
Tuleb auto KORDA teha ja siis võta sellest 17l/100le 5-6l maha, kindlasti.

Ju vast teil ikka kogemused mingisuguste poolkõvade variantidega...
NB! Ei mõelnud kedagi solvata!
(03-12-2012, 09:41 AM)hullhäkker Kirjutas: [ -> ]Oskab ehk keegi mõnd head diagnostikut soovitada kuhu võiksin pöörduda?

Ilmselt Tallinnas Speedster või Truumu Diagnostika, MB Abi ehk Formatik W124 jaoks just kõige õigem koht ei ole, neile meeldivad uuemad autod ja K(E)-Jetiga nad minu arvates väga ei tegele.

Mul 124 260 oli lamda ja pihustid kusesid. kõva 20 sajale võttis.
Tühikäik muutus hetkega kõrgeks õli varda võtsin kätte ja panin pmst põlema sest põlematta bensiin jooksis karteri