Mis masinalt rool pärit on? Pole sellise rooliga 124 näinudki.
Muidu on päris kobe, mul endal samasugune kaubalift. Kuidas edasi liigub, 110 pealt möödasõitu julged teha kui vastutulev auto on ca 200m kaugusel või istud nagu mina pensionäride klassis?
No kurgid, kui vastutulev on ca 200m kaugusel, siis ei julge mina isegi oma 3,2'se 162kw'sega möödasõidule minna(kui ma just tagant suure lennuga ei tule).
(14-12-2012, 03:05 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Mis masinalt rool pärit on? Pole sellise rooliga 124 näinudki.
Muidu on päris kobe, mul endal samasugune kaubalift. Kuidas edasi liigub, 110 pealt möödasõitu julged teha kui vastutulev auto on ca 200m kaugusel või istud nagu mina pensionäride klassis?
mis on viga 3.0 Diislil millel 83kw ? Minuarust piisavalt ergas, et möödasõitu teha.
Teemasse ka, miks plaan mootor vahetada ?
300D on paras tigu, 110 km/h möödasõidule 200m kaugusele olevast autost on kindel laubakas, kui emb-kumb ruumi ei tee.
Eeldusel, et vastutulev auto sõidab ka maantee kiirusel on sul möödasõiduks 3 sekundit.
Suberbikega läheks ja olen ennegi läinud, kuid siis ka tagant hooga ja bikega mahub "vahelt" läbi.
Ei saagi aru, et milleks ostetakse endale "kaubalift" ja siis väidetakse, et krt möödasõite ei saagi teha?
Sama raha eest saab OOOO,bumari, vms mis lendab tunduvalt kõrgemalt.
Saage aru inimesed- S124 3liitrise vabalthingav on
mõeldud liiklemisest punkist A punkti B, sõltumata sellest kas oled üksi autos, või on koorem+käru.
Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas.
Edud.
Janek.
P.S.Amordid vaevalt, et läbi on.
Esimesena annavad otsad hüdropaunad.
(15-12-2012, 10:07 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas.
Hkhmmm. Mis sa seletad....
Mul on kaubalift ikkagi mõeldud justnimelt vedama käru jne. 160km/h vedas ilusasti treilat, kus peal oli w201....aga pedaali põhja surudes tundsin ikkagi turbost puudust....mõni aeg hiljem läks üks käru rehv pauguga puruks, siis pidin hoo 90 peale tagasi laskma.
Mina kutsun oma 320TE`d 3.0 83kW dislaks, sest tundub, et liigub just sedamoodi. Aga ju siis on ka aeglasemaid minu omast
(16-12-2012, 01:51 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ] (15-12-2012, 10:07 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas.
Hkhmmm. Mis sa seletad....
Mul on kaubalift ikkagi mõeldud justnimelt vedama käru jne. 160km/h vedas ilusasti treilat, kus peal oli w201....aga pedaali põhja surudes tundsin ikkagi turbost puudust....mõni aeg hiljem läks üks käru rehv pauguga puruks, siis pidin hoo 90 peale tagasi laskma.
Mina kutsun oma 320TE`d 3.0 83kW dislaks, sest tundub, et liigub just sedamoodi. Aga ju siis on ka aeglasemaid minu omast
Kas arvasid et s6idad w201-lt eest ära v6i
Isegi tavalisel 5.0 -il jääb torquet väheks et 110 pealt 3sekundiga möödas6it sooritada.
Hullud kodanikud siin ikka, yks tahab diisliga ohtlikke möödas6ite, teine s6idab lastis treilaga 160ga
Kui juba ylestunnistamiseks läks siis t6mbasin ka kunagi e38 ga paati.
180 pealt l6petas töölepingu treila rattalaager. Läks hästi, 6nnetust ei juhtunud
Sorry teemaalgatajale et OT.
Vat kus jutt on jooksnud
Inimene räägib siin oma autost ja mõtetest aga meie siin oletame, kas saab või ei saa
Tundub olevat tore auto ja nahk teeb kadedaks. Endal s124 300 TD 24v 100kw vabalthingav ja ei saa kurta,et sõidumõnu ei ole
Kui ma ei eksi siis minu kaubalift teeb viimase kickdown-i just seal 105-110km/h vahel aga ütleme nii,et see ei ole mingi argument siin
Naudi igat hetke Mersedeses (s124-s)