Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB Sprinter silla vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Viimane pikem maantesõit ajas mind tõsiselt närvi. Olen juba varem soigunud sellest kui vastik on 90nga sõita kui tahhokas näitab 3500 pööret. Tõsiselt vastik on. 3000 pöörde juures oleks nagu teine auto - saab raadio vaiksemaks panna ja kõrvalsõitjaga ei pea kõva häälega rääkima.
Olen genereerinud mitmeid ebapraktilisi (5k automaatkast) ja hullumeelseid (volvo overdrive) mõtteid ja jõudnud selle normaalsemani - difri vahetus, õigemini silla ja difri vahetus.

Küsisin ühest autolammutusest kõik nende lammutatud sprinterite vin koodid ja leidsin ühtteist huvitavat.

MB 312 5k manuaal 4.372 differ /neid oli kaks isendit.
MB 312 4k automaat 3.273 lukustatav differ.

Esimene mõte oli et jeesss, aga kuna olen seda teemat kõvasti guugeldanud, siis tulid pähe järgnevad mõtted:
1. 2,9l OM602 on hoopis teine elukas kui 2,3l m111.
2. Kas ABD ühildub selle sillaga - kuigi ABDl pole sillaga miskit pistmist... tegutseb ta ju pidureid peale tõmmates.
3. Kas on võimalik see lukustatav differ tööle saada? See pole väga oluline, kuna ABD kärab linnalumes ilusti - ei pidanud kordagi foori taga suvekatega kaapima jääma.
4. Ehk keegi teab midagi vahepealset soovitada? 3.77 vms.
5. Kui raske on seda ise vahetada (2 inimest)?


Visual RPM calc näitas ilusasti kuidas pöörded hüppasid 3560 pealt 2630 peale. Seda oleks rohkem kui ma eales tahta oskaks. Tõenäoliselt ma kuuleks ainult välismüra. Kiirendusega oleks nii nagu ta on, samas on see bentsukas ja enivei omab jõudu kõrgemal kui diisel ja seega saab vajadusel käike "peeneks lasta". Kunagi olid aut kastid 3 sed ja samuti sõideti.

Mõtteid, arvamusi, ettepanekuid, pahakspanu - kõik on oodatud kuna pole teap mis autospets.
Ma arvan et sellise väikse bensuka puhul t6mbab see Sul bensiinikulu nii lakke et kaob igasugune s6idum6nu pärast. Pole ju tore s6ita kui koguaeg pead bensuseierit jälgima ja mitteteadlikult keskmist kyttekulu koguaeg arvutad. Ja enne s6itma minemist tuulesuunda pead m66tma Smile
Olen omanud 309 bensukat, automaat, invaliftiga.S6ita oli m6nus aga reaalselt 16-20L/100 le ei olnud meeldiv. Kulus ca 3 nädalat kui paja diisli vastu välja vahetasin.
Buss on sul äge, mootor vale. Alusta mootorist ja vastavalt sellele reguleeri tagasild. Saad hiljem kulu ka alla 10, parasjagu pöördemomenti ja j6udu möödas6itudeks. See tagasihoidlik arvamus lihtsalt.
Kahtlemata on sul õigus, aga mul on siia juba vedelgaasiseade pandud ja sestap ma küttekulu pärast niiväga ei nuta, pigem häirib see müra suurel kiirusel.

Krt... tahaks lihtsalt Eusa_wall, ma tean et sul on õigus... lihtsalt...
V6ibolla saad siit natuke inspiratsiooni
moto vahetus
Ei taha sind kyll usku muutma panna aga kui sul tegu ikka kaugemate otsadega ka tuleb siis v6id gaasiga hätta jääda Eusa_angel
Nyydseks minu sprinter juba ammu vurab eestimaa teedel, minul teenis oma aja ausalt ära.Ja kuna s6iduka jupid said maha myydud siis l6ppkokkuv6ttes mootori sai tasuta.V6id ka siit vaadata : www.bildelsbasen.se
Eip... mootorit ei vaheta. Pigem otsin veits kiirema difri ja olen häppi. Ma oletan et kui ma saaks 90 kmh ja 3000 rpm siis ma oleks rõõmus.