Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W639 115cdi 2,2cdi 110kw 2005a vito ei lähe pöördesse
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo
Kohvipaksu pealt julgeks öelda et 6hukoguse lugeja, täpsemalt saad teada kui diagnostikasse viid...
(23-11-2012, 08:22 PM)saLLo Kirjutas: [ -> ]Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo

Pole ühtegi teist võimalust kui juhtme otsa.
Arvuti näitab ilmselt ka teisi aja jooksul tekkinud vigasid. Need tuleks kustutada ning peale probleemi uuesti avaldumist võimalikult kiiresti uuesti kaabli otsa.
Seda kaabeldamist ei tasu eriti karta, mõnedkümned eurod ja saad reeglina teada mis vahetust vajab. Umbropsu vahetama hakata pole mõtet.
Avarii režiimi läheb mootor, sellepärast ei lähe pöördesse.
Ise suvaliste juppide vahetamine läheb kallimaks kui diagnosti/remonti viimine.
Samade, täpselt nende samade, sümptomitega oli meil W211 E270CDI - põhjuseks oli EGR klapp.

Confused
(25-11-2012, 12:35 AM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Samade, täpselt nende samade, sümptomitega oli meil W211 E270CDI - põhjuseks oli EGR klapp.

Confused

avariis olev mootor käitub alati ühtmoodi, aga vigu võib olla kümneid.Eusa_wall
Tagant tuleb musta ka(ennemalt ei ole seda olnud)
(23-11-2012, 08:22 PM)saLLo Kirjutas: [ -> ]Tere,mure selles et armatuuris põleb mootori tuli ja peale mõnda aega käimist ei lähe enam üle 3000 pöörde,alguses kui käima paned ja sõidad siis laseb ilusti peeneks ja sõidab aga ükshetk lähe väga tuimaks ja ei lase pöördeid ülesse.kui välja suretada ja uuesti käima panna siis mingi hetke jälle kõik töötab.Ehk kellegil kogemusi antud probleemiga?
tervitades Timo

Seni on kõik sihukesed mured saanud leevendust peale arvutiseanssi tehtud remondile. Võib ka tükkhaaval hakata vahetama, kuid nii võib auto väärtus kiiresti mitmekordistuda.
Seni on kõik sihukesed mured saanud leevendust peale arvutiseanssi tehtud remondile. Võib ka tükkhaaval hakata vahetama, kuid nii võib auto väärtus kiiresti mitmekordistuda.
[/quote]

... jutt osaliselt õige aga kas just auto väärtus sellest tõuseb, pigem suureneb omahind aga väärtus jääb samaks või pigem langeb kui mootorit tööle ei saa :-)