Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes benz ce420,1992,berg
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Olen jauranud päris pikka aega juba ASR-iga.
Probleem seisneb selles,et kui gaasi lasta sujuvalt/järsku pöörded kuni 3000 pöördeni siis viskab ASR-i tule põlema.Kui rahulikult sõita viskab tule põlema neljakümne pealt ,isegi veidike enne.Proovisin ka nii,et hoidsin pidurit peal siis viskas juba varem tule põlema.Siis kui ASR-i tuli põleb siis on gaas ka raske tõmbab ka aju "limp home mode" peale.
Täna proovisin isegi nii,et võtsin ABS/ASR ploki tagant ära.Selle peale süttis ABS ja ASR tuli mis on normaalne nähtus aga sümptomid on täpselt samad gaasi pedaali puhul,seega plokk peaks terve olema.Välistatud võiksid ka olla andurid,muidu kohapeal gaasitades ei tohiks ju mõjutada.Järele jääb gaasiklapp?Igastahes mõistus on otsas,pidurikonn proovisin ka teist.

Probleem tekkis sellest kui 15" ja 18" rattad all olid(nüüd ühes mõõdus).Sõites vilgutas aega ajalt libeduse kolmnurka.
Sul on ikka 300-24 mootor?

Limp home mode???? See on ju 3.2 jne ehk EFI mootorite teema.

Sul on ilmselt peetis selline andur või potekas, mis on gaasihoovastiku ahelas.

Kõige lihtsam lahendus on see, et võta püsika mootori hoob küljest ära. Siis ei ole midagi, mis sul drosselklappi kontrolliks.


Süsteemis on probleemsed kohad näiteks piduripedaali asendi andur, gaasihoovastiku potekas, mingil määral ka püsika mootor ise.
3.0 jah aga kas aju siis ei lähe avariise?Enda teada kui ASR põlema läheb siis nii vägevat minekut tunda ei ole.
Sellel mootoril lihtsalt polegi aju Eusa_drool
Konks ongi selles.

ASR`il on muidugi ka oma juhtplokk, mis siis hakkab näiteks drosselklappi sulgema. Sulgeb ta seda püsika mootoriga.
No mul kokku kolm plokki plus üks mingi MAS relee mis käib pealt liblikaga lahti/kinni.Kütuse kulu on ka kuidagi kummaliselt suur.
Benzworldis ka kirjutatud,et mootor läheb limp mode peale ikka.
http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...light.html
Võta püsika mootor tagant ära ja proovi siis. Saad teada, kas mootor läheb või mitte.

Uuem 3.2 mootor läheb küll, sest drosselklapi sees on sidur/magnet, mis lülitab järgi, kas trossi või tühikäigumootori (liigutab drosselit ehk maakeeli liblikat).


Minu soovitus oli proovida võttes küljest kas tühikäigumootori või hoova selle küljest.

Iseenesest probleemi see ei lahenda, aga sõita saaks küll. ASR`i probleemi tuleb ikkagi diagnostida. W124 on selleks pistik olemas ja vilk-koode saab edukalt koduste vahenditega lugeda. Googeldades leiab ka definitsioonid vilkumiste arvu järgi.


Pole ju eriti keeruline. Küünalde ja jagajakaane vahetuseks hakkad ka benzworld`i lappama? Mis selle teadmisega peale hakata, kas on "limp home mode" või midagi muud - ei ole ju. Selge on see, et viga on sees.
No tundub,et läheb ikka avariise sest mootor ei lähe enam kiirelt pöördesse,vahepeal jääb pööre peale ja siis langeb.Võttsin hoova küljest ära nüüd on gaas normaalne,kas püsikale ligi pääsemiseks oleks vaja kolle maha võtta?Ise kahtlustan ka seda püsikat kuhu see hoob kinnitub.
Ei ei. Püsika mootor on siis ilmselt korras, sest ta osutab vastupanu ehk töötab.

Viga ikkagi mujal. Kas gaasihoovastiku ahelas on mingi potekas, kust tuleb kaabel välja? See on ehk vigane.
Ma pole ise 300-24 seda näinud, aga eks ta on teiste KE pritsetega analoogne.
Tuled(uued klaasid ja ristid sees):
[Pilt: 45847-Foto0227.jpg]
[Pilt: 84439-Foto0228.jpg]
Suve velgedel sai rehvid maha võetud,lähiajal lähevad liivapritsi ja pulbervärvi.Värviks tuleb valge,veljekapsli peale on ka mõeldud Nod
[Pilt: 28247-Foto0231.jpg]
Mis põhimõte neil ristidel on? Ma arvasin, et see on bemmivendade rida.
(12-03-2013, 11:45 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Mis põhimõte neil ristidel on? Ma arvasin, et see on bemmivendade rida.

Must peegeldus reflektorist/smoke look.
Annavad jah reflektoritele tumedat peegeldust.
Nii vahepeal kõvasti autoga tegeletud:
Vahetatud said mõlemad esimesed amordipadjad, kõik neli tiivakaart sai laiemaks tehtud oma valmistatud rulliga, et veljed koos flantsidega ära mahuks.
Värvimine:4 tiiba, juhiuks, tulealused liistud ja mõned kohad vaja üle lakkida(lakk koorub).Homme saan veljed värvimisest kätte, värviks tuli valge, 900w woofer leidis ka omale koha.
Hetkel on kõik detailid krunditud ja ootavad värvi ja lakki.Värvimisega tegelen ise, sellega seoses tekkisid küsimused:
Millal peale lasta lakk? Osad lasevad laki värske värvile peale, mõned lasevad värvil ühtlaselt matiks kuivad ja see järel lasevad alles laki peale.Kas eelviimase värvikihi peaks ka ära matistama?
Auto värvitud, veljed ka värvitud ja ASR hakkas ise eile tööle lambist
[Pilt: 62342-931359_582326101807030_887805293_n.jpg]
Mustaks värvitud iluvõre plastik osa ja alu.liistud, mingi aeg läheb ka kroom musta värvi alla.

[Pilt: 52492-942154_582504598455847_652217854_n.jpg]
Nägin sind eile vist piritateel suunaga pirtale?
Enne seda selverit veidike kulgesin sust mööda halli E klassiga. Eusa_angel

Täitsa mõnus oli sellise suure veljega su kupee.
Ma arvan, et roolis oli mu isa, kuna ise olen soomes siis kasutab ta mu pilli hetkel.
Videost on näha, et veel rohkem siidrit ja varsti saab V8 liikuma ka Thumbsup Unibrow
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8