Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S211 õhkvedrustusest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
S211 ehk siis furgoon W211, millel ainult taga õhkpadjad, on hakanud jukerdama. Alguses vähem aga nüüd juba pea kogu aeg (aga mitte alati) on tagumik lääpas. Kindlasti pole nässus padjad, sest siis oleks ta tühi alati. Pigem on praeguste niiskete ilmadega asi kuskil klappides. Kas antud süsteemil on mõlema padja peal klapp? Kompressoris vaevalt, sest sealt jookseb kogu õhk taga mööda ühte voolikut. Aga mul jurab üks pool aktiivsemalt, kui teine.
Lisaks kuna ma lasin esiotsa natuke madalamaks, oleks vaja tagaots ka 1-1.5cm allapoole saada. Seega oleks hea koht täiesti pointless tagaosa õhkvedrustus minema visata ja asi coilidele teha. Lombi taga väga popp modifikatsioon sedaanidel, mis auto käitumisegi oluliselt paremaks muudab, eriti ebatasastel teedel.
Ma ainult ei suuda leida, et keegi oleks vagunile seda teinud. Samas kiire otsing varuosades annab sama tagumise alumise õõtsa (et tekitada raudvedrule pesa) nii sedaanile kui Wagonile. Seega ma ei näe probleemi, kui just nüüd ülemine pesa totaalselt teine pole. Selle saab selgeks muidugi kiire varuosa cross-referenciga.

Ehk siis mul on kerge dilemma- et kas hakata otsima mingit õhuleket (mis on raudselt kuskil klapis) või teha kerge coilover DIY.

A muidu päris ok auto, olles elu aeg VAG (eriti Audi) peal olnud.

[Pilt: 526979_483437078347717_1468059721_n.jpg]
Foorumi kasutajad wdb240 ja R129 on vast kõige pädevamad midagi kostma.
Minu teada sedaanidel ei ole taga õhkpatjasi kui ei ole tellitud või ei ole airmatic ning padjal on peal klapp.
Ilmselgelt on klapp peal jah, sest täna hommikul oli ainult 1 pool maas.

Thnx Karl, eks ma uurin neilt.
Kuigi ma olen auto juba 3x ajanud 4-posti tõstukile ootama, et ta tühjaks vajuks, pole ta seda kordagi isegi mitme tunni ootamisega teinud. Ajan õue ja 1 külg maas 30minutiga. Hakkasin siis nuputama, et mis seal õues teistmoodi on, kui tõstukil olles. Ja ainuke asi, mis pähe tuli, oli see, et õues panen signa peale. Kohe varsti saan oma teooriat testida Smile
Igatahes kisun täna ühe padja maha ka ja uurin lähemalt.

(16-11-2012, 10:03 AM)ICE_1 Kirjutas: [ -> ]Ilmselgelt on klapp peal jah, sest täna hommikul oli ainult 1 pool maas.

Thnx Karl, eks ma uurin neilt.

Jätkan soologa Smile

Padi alt, survestasin lauapeal ära, praod sees, case closed.
Eks ma vaatan, kas paneb uued padjad või teeb coilidele. Summaliselt samasse auku.
Padjad märksa mugavamadIcon_cool
Padjad on head jah. Paranda ära. Kui saladus ei ole mis aasta autoga on tegu?
Ehitus siin kirjas. http://www.mercedestechstore.com/pdfs/W2...-31-02.pdf
Signa ei mõju kohe kindlasti sinna vedrustusele. õues on külmem ja materjalid kahanevad .Sealt ka leke .
Kent, 2004 12.kuu.

wdb240: signa ei mõjunud jah ja külmateooriale mõtlesin ka.
Sinu pandud PDF on siis täis airmatic skeem ja väga hea selline. Ainult tagumise osa self-levelling õhusüsteemi kohta pole midagi sarnast (kuigi see vähemalt poole lihtsam)?
Vaheta padjad ära ja on anomaalia lõppenud. Icon_cool