Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C200 Kompressor head/vead
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Üle mõne aja plaan jälle MB soetada. Targematelt soov küsida, kas sellist autot tasub vaadata/osta. Nimelt 2000 aasta ehk siis esimese otsa W203 2,0 Kompressor 120 KW, manuaal. Kas ja kuidas see mootor kestab ning kas MB-l üleüldiselt on mingeid hädasid ka nende kompressoritega? Mida vaatama peaks enne ostu? Auto aus ls on 209000 km, kõik töötab ja toimin ideaalselt. Kas 8 - 9 liitriga sajale saab mõistliku sõiduga hakkama? Mingeid omapärasid?
Tänud ette
Tõnu
Suurim murelaps on enne 2004a W203 puhul roostemaias kere.
Eks see roosteteema on jah selle aja MB-l vist kõigil mudelitel murelaps. Pigem mind huvitaks just selle 203 tehnika vastupidavus ja natukene hirmutab see kompressoriga mootor - pole enne sellega kokku puutunud, et kas tasub karta ja eemale hoida või pigem pole põhjust muretsemiseks? Ja kes kasutanud on, siis reaalne kütusekulu huvitaks ka.
Oma c200k-ga keskmine 8,5L/100km, 150k km läbitud, väidetavalt on mootoriketid nõrgad ja endal vahetasin komplekti 125k km peal ära, esisild võiks vastupidavam olla. Arvustuste järgi enne facelifti autosid ei julgeks vaadata, endal '05 ja üldplaanis pole midagi halba öelda. Minul küsib õli 1-2L juurde hoolduse vahemikus sõltuvalt vajutamisest. kasti kohta ei oska öelda, pole manuaalimees.

Tänud info eest! Tundub, et tuleb siis sammud seada selle auto poole ja see omale perre soetada Smile

Ainukene asi, mis mind natukene selle mootori juures häiris oli see, et kui kõrv lähedale panna ja kuulata, siis ta võrreldes japsidega käib natukene harjumatult "kõva" häälega - oskab keegi minu rahustuseks seda ka kommenteerida?
Natuke valjem on jah mootor, ja kui lappi anda siis on täielik herilane. ELEKTROONIKA on suur probleem autol, mootor sõitis mul kuni 230 000km vigadeta, siis müüsin auto maha. Rooste ka muidugi jama, see hakkab siis häirima kui esmavaimustus autost möödas...
Noo meil vast soetatud C220-l pole roostetäppigi. Eestist ostetud, kuid Itaaliast eelnevalt toodud. Seega Eestis sõitnud aasta-paar.

Hetkel ei ole ühtegi elektroonikaprobleemi ega ühtegi kereprobleemi ega ühtegi mootoriprobleemi.
Tagaveermikus tahab paar pisemat juppi vahetust ja välistemperatuuri andur on ka tuksis millegipärast.
Ühtegi sellist tüüpviga hetkel ei paista kuskilt. Auto 2003 a.
Igatahes tänud, kes viitsisid vastata. Lähen päästan auto ära Smile
Oman juba aasta selist mudelit nagu w203 200k 120kw auto on aastast 2001 lõpp tehasest välja veerenud ja erilisi mootori vigu pole olnud õhu lugela oli must selle puhastasin ära ja siis veel lekis nuka andurist õli se läks vahetusse pidavat muidu mootori juhtme kimbu ära rikkuma.Se lekiv nukkvõlli andur pidavat olema kah tüüp viga mis tasuks ülekontrollida,kütuse kulu on 8,3 keskmine 9,5 linnas ja 6.8 maantel. Kokkuvõttes võib üelda et on väga mugav ja vastupidav auto kuigi järgmine aasta tuleb ilmselt kerge rooste tõrje taga luugilt ette võtta.