Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O.W210 320CDI PIHUSTI
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostan töökoras kasutatud cdi320 pihusti.

5280494Eusa_wall
(11-11-2012, 06:33 PM)Diiselmersu Kirjutas: [ -> ]Ostan töökoras kasutatud cdi320 pihusti.

5280494Eusa_wall

sa küll küsid kasutatut, aga igaks juhuks pakun siiski, et saaks uue Boschi oma 200€-ga. MB koodile A 613 070 05 87 vastav.

terv,
Hanno

100 euriga saan pakkuda kasutatud
54566224
asub tallinnas
Kunagi uurisin Test-Rem`ist ja siis sain aru, et pumppihustite remont maksab ca. 80-120€. 120€ puhul vahetatakse seal juba enamus vahetatavaid vidinaid välja.
Nii et 100€ eest kasutatud pihusti võtta teadmata mis seisus ta on on suht riskipisnesWink

Vabandused muidugi kasutatud pihustite pakkujate ees, aga eks foorum ongi selleks, et saada infot erinevate lahenduste kohtaWink

Ja kui otsustad pihustite remondi kasuks, siis anna siia ka teada, kuidas asi sujus ja kuidas tulemus välja kukkus.

Herki
(14-11-2012, 12:09 PM)herki Kirjutas: [ -> ]Kunagi uurisin Test-Rem`ist ja siis sain aru, et pumppihustite remont maksab ca. 80-120€. 120€ puhul vahetatakse seal juba enamus vahetatavaid vidinaid välja.
Nii et 100€ eest kasutatud pihusti võtta teadmata mis seisus ta on on suht riskipisnesWink

Vabandused muidugi kasutatud pihustite pakkujate ees, aga eks foorum ongi selleks, et saada infot erinevate lahenduste kohtaWink

Ja kui otsustad pihustite remondi kasuks, siis anna siia ka teada, kuidas asi sujus ja kuidas tulemus välja kukkus.

Herki
uuri praeguse hinnad testremis lähedalt !
testrem ostab mul neid pihustid ise , milleks siis ?
(14-11-2012, 01:01 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]
(14-11-2012, 12:09 PM)herki Kirjutas: [ -> ]Kunagi uurisin Test-Rem`ist ja siis sain aru, et pumppihustite remont maksab ca. 80-120€. 120€ puhul vahetatakse seal juba enamus vahetatavaid vidinaid välja.
Nii et 100€ eest kasutatud pihusti võtta teadmata mis seisus ta on on suht riskipisnesWink

Vabandused muidugi kasutatud pihustite pakkujate ees, aga eks foorum ongi selleks, et saada infot erinevate lahenduste kohtaWink

Ja kui otsustad pihustite remondi kasuks, siis anna siia ka teada, kuidas asi sujus ja kuidas tulemus välja kukkus.

Herki
uuri praeguse hinnad testremis lähedalt !
testrem ostab mul neid pihustid ise , milleks siis ?

Võimalik, et hinnad on muutunud. Aga eks uurida tasub ikka ja võimalik, et mõned pihustid on sellises seisus, mida ei saagi taastada. Sellisel juhul on neil samuti vaja pihusteid mida taastada.

Herki
Täna just helistasin ühte läti firmasse. Taastatud pihustid 120 eur tk (mustalt). sul peaksid olema sellise nr. A 613 070 05 87 või A 613 070 01 87. aga vanad peab nendele saatma uute asemel. garantii 1 a.
Siit leiate vajaliku info ja tel nr. http://nerings.lv/
Testrem hinnad 70-200 eur 1 pihusti remont.
Aga kas siis sellel variandil lihtsalt otsi ei saa vahetada voi toesti peab terve vahetama>.
Paraku CDI mootoritel on peal pumppihustid ja nende puhul ei saa vaid otsi vahetada.
Oli aeg, kui neid üldse parandada ei saanud-osatud ja siis oli valikus ainult uute, või kasutatud pihustite ostmine. Uued pihustid maksid ja maksavad praegugi tuhandeid kroone(järsku oli suurusjärk 6000-7000kr tk).
Herki
(14-11-2012, 10:40 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]Aga kas siis sellel variandil lihtsalt otsi ei saa vahetada voi toesti peab terve vahetama>.

CDI-l ei ole pumppihustid. CDI ehk Common rail Diesel Injection. PD ehk pumppihustitega mootorid on VW ja Audil, ning seda sama mootorit kasutavad veel Mitsubishi, Chrysler ja Dodge; võib-olla mõni tootja veel.

Uuematel CDI-del on piezo elemendiga pihustid.

2.2 ja 2.7 saab pihusti otsi vahetada, siis peaks ka 3.2 saama, V6 on juba teine teema
See on nüüd koht, kus on veidi põhjust häbeneda, kuna väljendasin end veidi valest ja tundub, et ajasin asjad ka tiba sassi Icon_redface
Common rail süsteem on peal ka diisel Volvodel.
Herki
(15-11-2012, 12:14 AM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]CDI-l ei ole pumppihustid. CDI ehk Common rail Diesel Injection. PD ehk pumppihustitega mootorid on VW ja Audil, ning seda sama mootorit kasutavad veel Mitsubishi, Chrysler ja Dodge; võib-olla mõni tootja veel.

Uuematel CDI-del on piezo elemendiga pihustid.

2.2 ja 2.7 saab pihusti otsi vahetada, siis peaks ka 3.2 saama, V6 on juba teine teema
2.7cdi-l vahetas Lesven edukalt pihustiotsad..
(18-11-2012, 05:39 AM)e220 Kirjutas: [ -> ]2.7cdi-l vahetas Lesven edukalt pihustiotsad..
palju maksma läks?
Ei mäleta kahjuks enam.