Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M: W124 260E '88 MÜÜÜDUD!!! LUKKU!!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Niisiis, eeljutuks...
Autol sai tehtud kapremont ning miskit läks valesti!? Sest maanteesõidul viskas mootori täiesti tühisel hetkel kinni ja päris fataalselt. Ühesõnaga, minu käes 4 aastat olnud auto lõpetas töölepingu enneaegselt. Mul on väga kahju asjast. Müügipõhjuseks on see, et olen üliõpilane ja mootoriremonti maetud raha mul uuesti võtta ei ole ja seisma nii korras keret jätma ka ei hakka. Icon_neutral
Kõik peale mootori, on töökorras ja toimetab nii nagu peab. Mootorilt saab maha keerata KE-Jeti, mis on uus ja pihustid, kindlasti leiaks sealt veel miskit. Sillad olid vaiksed ja vedrustus üsnagi eeskujulik. Seest leiab nahksisu käetugedega ning taskutega seljatugedes, käetoe all on ka laegas. Salongis on ka tume pähklipuit.

Esialgu paneksin auto tervikuna kellelegi toonoriks müügiks, kere on praktiliselt roostevaba, va esitiivad, kitsa liistuga ja ilus läikiv tumesinine.

Auto ise on 1988 aasta väljalase, omab kehtivat ülevaatust ja mõnda aega ka kindlustust veel. Mootoriks oli 2.6 R6 118kw, käigukast on manuaal 5k ja hoidis 100km/h pöördeid 2000-e peal - ökonoomne oli pikamaasõit sellise auto kohta (kaks aastat tagasi Lesven OÜ's kap. remonditud kast, tšekid olemas). Olemas on 2X el. aknad, udutuled stange sees, el. katuseluuk, automaatne ukselukustus ja mõni huvitav asi veel. Sees on ka täitsa mängiv 8 kõlariga helisüsteem, suundades US-stiilis pargid, tagatuledeks originaal Hella Black'id, korralikult toonitud klaasid. Kõik toimis hästi! Veljed olid ilusad sirged originaalid. Kindlasti jäi midagi ka mainimata... Smirk

Uksed ja luugid on roostevabad!! Põhi on ilma ühegi augu ja auguhakatiseta!! Ühesõnaga roostet leiab ainult esitiibadel (ei jõudnud asjaga tegelema veel hakata)!!

Pildid seisuga 03.11.2012. Vabandan, et auto on määrdunud kergelt piltidel tänu sügisteedele.
[Pilt: 35363-IMG_0093.JPG]
[Pilt: 82929-IMG_0094.JPG]
[Pilt: 99485-IMG_0095.JPG]
[Pilt: 58965-IMG_0096.JPG]
[Pilt: 96497-IMG_0097.JPG]
[Pilt: 32428-IMG_0098.JPG]
[Pilt: 62967-IMG_0099.JPG]
[Pilt: 47957-IMG_0100.JPG]
[Pilt: 34663-IMG_0101.JPG]

Paneksin antud hetkel tõllale hinnaks 450 euri + uus mootor kaasa - jõuame kokkuleppele!! PS auto hind mittesõitva mootoriga, kuid kere ideaalne toonoriks või kellelegi "projektiks". Kahju, tohutult kahju... Icon_sad

Kontakt nr 56 954 934 või PS!
Fred.
UP!!!
UPITAN!!! Icon_sad

Nädalalõpuni kogu komplekti hind ilma uue mootorita 350 EURI!!!! Tegemist korraliku autoga - vaheta mootor ja naudi sõitu vaikuses ja pehmuses!!! Rolleyes
Upitan teemat!

Panen hinnaks 450 EUR ja uue mootori kaasa!!!!
Auto ise on korralik!
Veidi OT-d.. Mis põhjusel sa vana mootori laiali kiskusid?
(21-11-2012, 06:41 PM)Lahekas Kirjutas: [ -> ]Veidi OT-d.. Mis põhjusel sa vana mootori laiali kiskusid?

Kuna mulle auto meeldis väga ning teenis hästi ja tahtsin lihtsalt ka profülaktika mõttes karule kõhtu vaadata, siis sai hakatud tõukureid vahetama, siis ühtlasi võtsin ka uued nookurid ning siis ka nukk juba ja nii ta läkski. Kerge tiksumine tuli tõukuritest esialgu ja hakkasingi niimoodi pihta.

Tulemus jäi hea kuni "ma-ei-te-mis-juhtus" ja ülikooli kõrvalt pole ka aega asjaga enam tegeleda...
Jääb ka materiaalsuse taha kinni hetkel. Smirk
Moraal: Ära näpi tervet asja Icon_razz Aga võta seda kui UPi, edu müümisel.
(22-11-2012, 02:44 PM)Lahekas Kirjutas: [ -> ]Moraal: Ära näpi tervet asja Icon_razz Aga võta seda kui UPi, edu müümisel.

Lihtsalt alustasin sellest, et tõukuri õrn klõbin sooja mootoriga hakkas liiga palju mind häirima ning kui juba, siis juba...
Rolleyes
MÜÜDUD!!!! LUKKU!!! Tear