Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 puhur töötab endale meeldiva kiirusega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pole vahet, kas paned 1 või 5 peale, puhuri astmed paigast 2ra siis. Kui puhuri nuppu vajutada, siis puhur saab m6nikord aru ning läheb õigele astmele.
Kas see viga on seotud siiliga võib viga olla pliidinupus endas?
(29-10-2012, 11:06 AM)e220 Kirjutas: [ -> ]Pole vahet, kas paned 1 või 5 peale, puhuri astmed paigast 2ra siis. Kui puhuri nuppu vajutada, siis puhur saab m6nikord aru ning läheb õigele astmele.
Kas see viga on seotud siiliga võib viga olla pliidinupus endas?

Kas nupule vajutamine töötab alati ja nii saab kätte kõik astmed? Siis on viga lülitis.

Meie HH hüpitab vahe kaootiliselt mõne astme võrra ja seda nupuga mängimine ei muuda. Ilmselt siil...
Tere
Lisaks siia siis ka enda küsimuse ehk siis kus asub w210 reostaat? Kas kusagil siseõhufiltrite juures?
Peal siis aut.kliima aga viimased 3 astet ei muuda puhumist tugevamaks.
Paremal kõrvalistujapoole armatuuri all. Eemaldad katte, siis veelkord katte ning tähikutega keerad puhuri koos reostaadiga välja.
Selge üritan täna tegeleda sellega, tänud !
Just endal vahetatud t2na Parnu esinduses reostaat.
Originaal oli 600 ja alternatiiv oli 151 euri
l2ksin eile kohale sisi oli vale jupp toodud ja siis k2isin t2na siis ja tehti k2hku 2ra pandi uus reostaat ja tootab ilusti jupp pluss vahetamine 113 euri.
Nii, et ise v2ga rahul ehk on sul ka reostaadiga jama, et teaksid minu kogemustest hindasi.
Ei ole veel jõudnud sellega tegeleda aga umbes nii arvasin ka hinnaks. Sprinteril ja Vitol on neid vahetatud ehk saab sellega ka hakkama ise.
Mul viga ilmselgelt lülitis või lülitiplokis endas, kui suruda lülitit, siis aste muutub.
Kuidas üldse eemaldada pliidinupu plokki? Kliimaga on asi lihtsam, kuid sellega?Retard