Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 220d 2000ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hommikul hakkasin tööle minema ja auto starter ei teinud midagi. ainult klõps ja kõik. katsusin tulesid ja vendikat-- akus voolu on. lükkasin masinat nats ja tõmbasin teise käigu, mootor liikus natuke. proovisin uuesti starterit ja mootor läks korraks käima aga suri kohe välja. ja pärast seda jälle ei teinud starter kõssugi. käis ainult kolm pisikest piuksu. siis tuli naabrimees appi ja sikutas mind umbes kilomeetri oma bussiga, mootor ei lubanud ka mitte. tõmbamise ajal proovisin eelsüüdet uuesti anda ja see ka ei toiminud enam.
masinaga olen ise liikunud paar kuud ja starter on paar korda enne ka jamanud aga kui olen mootorit liigutanud siis olen alati käima saanud. nüüd esimese külmaga andis masin otsad. küttefilter sai vahetatud 2 nädalat tagasi ja paagis oli ka mingi 15-20 l kütust. aku on vanema poolne aga tuled ja vent töötasid täisvõimsusega proovimisel. see hommik oli ka esimene külm(aknad olid tugevalt jääs)
see hommik sai bussiga valgast tartusse mindud, aga nyyd on nats aega vaadata autot.

mis on esimesed kohad mida kontrollida?
suuremat remonti vist ise ette ei võta aga eelsüüteküünalde vahetusega saaks vast hakkama.

oskab keegi soovitada ka remondikohta Valgas. ei tahaks nagu külmade puhul jalameheks ka jääda.
(25-10-2012, 10:59 PM)consentrino Kirjutas: [ -> ]...
mis on esimesed kohad mida kontrollida?
suuremat remonti vist ise ette ei võta aga eelsüüteküünalde vahetusega saaks vast hakkama.

oskab keegi soovitada ka remondikohta Valgas. ei tahaks nagu külmade puhul jalameheks ka jääda.

Kõigepealt välja selgitada, miks starter ei tööta. Ning viga kõrvaldada. Kahtlased: starter ise, tõmbereleega eesotsas; kereühendused; vooluühendused.

Mootori mittekäivitumise põhjust võib hakata otsima tükke umbropsu välja vahetades, kuid mõttekam on viia auto STARiga diagnostiku juurde. KTS ja selle derivaadid ei näe MB seeliku alla kuigi hästi. Loe diagnostikakohtade teemat, seal nagu väideti ka lõunapool sihukesi mehi olevat.

Elektriautode remont algab alati ülekuulamisest arvutiga!
Esmaks soovitan AKU üle kontrollida. Mõõda pinge ( pole paha ka ühendusklemmidele pilk seada) ja kui vaja lae aku täis ning korda katset. Kõik muu võta ette alles selle järel.
Käisin tõin poest uue aku. ikka mitte kõssugi. imelikud piiksud ainult. poemyya kahtlustas immot. lähen proovin nüüd teist võtit aga mure vist ikka suurem. vaja remondikohta ikka otsida
seekord läks hasti. üks remondimees tuletas mulle meelde et mul on mingi immo tablett, mida ma pole kunagi kasutanud. see lihtsalt vedeles raadio all ja selle patakas oli otsa lõppend. 2,5eur ja uus duracel sees autu hüppas kohe käima. ma nyyd pean veel ootama ja vaatama kas starter ka mingit lisa jamasid tekitab või olid kõik jamad sellest samast tablakast tingitud.
mul sõbral samaq probleem 2000a w210 2.2d tall eöeldi kaks korda sellise jamaga auto el juures et abs andur jamab,et pidi tühikäikuga koos olema,is ekuulen esimest korda sellist asja et abs andur loeb käivitamisel
(25-12-2012, 10:19 PM)carlos1234 Kirjutas: [ -> ]mul sõbral samaq probleem 2000a w210 2.2d tall eöeldi kaks korda sellise jamaga auto el juures et abs andur jamab,et pidi tühikäikuga koos olema,is ekuulen esimest korda sellist asja et abs andur loeb käivitamisel

Pada aeti talle. Eusa_doh ABSi süsteemi kontrolli tulemus ei blokeeri käivitumist.
starter jamab ikka veel. külmalt ei võta järele, siis panen kuuenda sisse ja lükkan ühe meetri. siis tavaliselt võtab järgi starteri.
ma arvasin sama,mis ajast on lugenud abs andur käivitamisele,et mingi klemmi viga pidi olema,üldse ei imesta et ka immo tapla patarei tühi ja küsivad igakord tema käest 200euri üks rem oli kus viimane kord käis oli turu auto kõrval