Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 hind
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Sooviks teadjamate nõu.
Kui palju võiks õiglaseks müügihinnaks olla järgmise auto puhul:

W126 1987 aasta. SE kere. Originaalis 420, kuid selle asemele on pandud OM 617 R5 3.0 d mootor. 4-käiguline manuaalkast.
Mootor on kapitaalremonditud
Kere on rahuldavas seisukorras - suuremaid roosteauke ei ole, kuid mõningast roostet esineb ikka.
Must nahksisu - eesmised istmed on natuke ära vajunud, juhiistmel nahk ühest kohast rebenenud. Tagumine iste heas korras.
4 x el aknad (kõrvalistuja oma ei tööta), el peegel, el katuseluuk (ei tööta)
Vigadest veel kesklukk ei tööta - tõenäoliselt vaakumpumba probleem. Mootoriruumi kaane salongipoolsetest nurkadest on värv maas - see käis esiklaasis (esiklaas vahetatud eelmine aasta). Tagumiste uste alumised liistud on puudu (ukse alläärtes asuvad)
Autol on 16 tollised "vanakooli" kärgveljed. (Täpset laiust ei tea, rehvid on 225 laiusega) Hetkel on nad kõverad ja mustad, kuid müügihinna arvestusel võib arvestada, et nad on täiuslikus seisukorras, kuna läbirääkimised nende taastamiseks juba käivad.

Auto on täiesti sõidukorras ja igapäevases kasutuses (tean, et paljud ei arva hästi sellest, et taolise autoga igapäevaselt sõidetakse, aga hetkel puudub teine variant).

Panen siia igaks juhuks ka loetelu, mida kõike teinud olen juba auto juures: uus siduripump, kõrgsurvepump remonditud, mootoriklappe reguleeritud kord aastas, vahetatud tuuleklaas, pidurikettad, piduriklotsid, pidurivoolikud, pidurite suportid, kütusepaak seest puhatatud, kütusevoolikud vahetatud, etteandepumba klapp remonditud, generaator vahetatud, käigukast vahetatud, starter remonditud, amordid ja nende tolmukatted vahetatud, rattalaagrid vahetatud, summuti remonditud, uus siduriketas, uued kardaani tugilaagrid ja otsapadjad, piduritorustik vahetatud, uus gaasihoovastiku amort.


Ise olen autosse viimase 1,5 aastaga investeerinud üle 3000€, kuid ilmselgelt müügihinna arvestamisel ei saa seda mingiks orientiiriks võtta.

Hetkel ei ole veel kindel, et auto müüki panen, kuid kui see otsus peaks tulema, siis sooviks teada, palju sellise asja eest üldse küsida võiks. Üritan teda loomulikult veel paremasse seisukorda viia iga kuuga.

PS - kui mõni info või pildid aitaksid hinda kujundada, siis loomulikult olen valmis need siia andma. Andke ainult teada, mida vaja oleks.

Loodan, et viitsite veidi analüüsida ja hinda pakkuda Smile
Tänud!
Sellises korras tal väärtus kui W126 puudub, kuna on dislatatud, päris palju vigasid ja usun, et need mõned roostekohad on tegelikult päris palju keretöid vajav isend. SE, manuaalkast, palju vigasid, siis üle 1000 EUR kindlasti ei saa selle auto eest
Sellise kirjeldusega autosid alla tuhande ka müüdud.
Manuaal ja selline vana tüüpi lahja traktori mootor tõmbavad ju hinda alla just. (Ilma turbota 65kw 617 peal jah?)
Pole ju tegemist uhke uunikumiga, seega pole midagi halba et sellega iga päev sõidad. Pigem hea.
Kui endale meeldib siis sõida ise edasi, sellises seisus oled korralikult kahjumis nagunii.
Sellisel autol pole midagi muud ühist Jaapanist toodud väga korralike ja lisaderohkete 560SEL- dega, peale vinkoodi esimeste numbritega.
Vabandan kui tuju ära rikkusin.

Võid muidugi pilte lisada. Näiteks sellistest kohtadest:
-pagasniku luugi siseserv
-tagumine aknalaud alt vaates
-uste alaservad alt üles vaadates
- esimese stabika kere kinnitused
- II gen tagastange kroom
- pagassi ventileerimisavade ümbrused
jne
Karm, aga eks ta ilmselt tõsi ole. Rein - jah ilma turbota variant.
Tänud vastuste eest, tean vähemalt, mis ta hetkel väärt on.
Aga pilte vaataksid paljud heameelega.

Üritan esimesel võimalusel lisada.
Siin siis mõned kiiruga tehtud pildid, enne kui pimedaks läks.

[Pilt: 76234-DSC_0846.jpg]

[Pilt: 49966-DSC_0843.jpg]

Üldpildist peaks aimu saama.
Nr on heaThumbsup