Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w123 300D puhurist puhub ainult külma õhku?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Nüüd suvel riknenud veepumba tõttu on auto koos veega jahutussüsteemis terve suve seisnud. Nüüd enne talve otsustasin radika kaudu alumisest paksust voolikust kogu vee välja valada ja tosooli sisse valada. Peale seda tekkis selline probleem, et puhurist ei tule üldse sooja õhku, ainult külma tuleb. Vee välja valamisel lasin seda ainult radiaatori voolikust. Milles võib probleem olla?
Kas enne tühjendamist tuli sooja?

Kõige tõenäolisem on õhukork.

Ühendatud anumate seaduse alusel ei ole oluline, kust vee välja lased - ikka jookseb kogu süsteem tühjaks (sedavõrd, kuidas tasemed klappima hakkavad).

Minul ei ole selle mootori korral õhuprobleeme tekkinud. Valasin vaikselt radika täis ja panin tööle. Soojenduse kraanid peaks ka sooja peal olema, muidu ei pääse ju vedelik soojendusradikasse.
Kas soojendusradikasse minev voolik (radikalõdvikutest peenem) läheb soojaks...? Käega katsutakse...
Kui ei, on kraan salongist kinni või kinni kuivanud.
No enne tühjendamist tuli ikka sooja, aga seda kontrollisin viimati suvel, siis kui veel vesi oli sees. Nüüd kui alumise vooliku lahti võtsin, siis tegelikult ma andsin ka gaasi ka, et mootori kiiremate pöööretega kogu selle vee süsteemist välja saaks, äkki on tõesti õhukork. Ja soojakraanid on lahti.

Salongi lähevad kaks peenemat voolkut üks juhipool teine kõrvalistuja pool, mälujrgi vist see juhipoolne oli kuum ja kõrvalistuja oma oli jahe. Mõni rääkis et see salongiradikas võib umbe minna, kuigi ma ei tea millest.
Mul oli näiteks selline lugu, et auto oli ka tükkaega seisnud müügiplatsil ja juhtus nii olema, et sooja õhu klappide kaitse oli läbi, ma isegi ei mäleta, mis selle kaitsme nimi oli, aga nii kui selle ära vahetasin, hakkas salongi sooja puhuma....
Kõige lihtsam oleks vist soojendusradikas läbi puhuda, et veenduda kas sealt üldse midagi läbi käib.
(17-10-2012, 08:27 PM)Hydroid Kirjutas: [ -> ]No enne tühjendamist tuli ikka sooja, aga seda kontrollisin viimati suvel, siis kui veel vesi oli sees. Nüüd kui alumise vooliku lahti võtsin, siis tegelikult ma andsin ka gaasi ka, et mootori kiiremate pöööretega kogu selle vee süsteemist välja saaks, äkki on tõesti õhukork. Ja soojakraanid on lahti.

Salongi lähevad kaks peenemat voolkut üks juhipool teine kõrvalistuja pool, mälujrgi vist see juhipoolne oli kuum ja kõrvalistuja oma oli jahe. Mõni rääkis et see salongiradikas võib umbe minna, kuigi ma ei tea millest.

Vee kasutamisega kaasnevast sogast. Eriti kena plöga toodab suvaline kaevu- või jõevesi...

Ära unusuta, et see auto on ilmselt vanem, kui umbes pooled meist...

Lase soojendusradikas algatuseks veega läbi - kraanivee surve on piisav. Siis näed, kas vesi läbi käib ja ühtlasi uhad lahtise soga minema. Kasulik on uhada vastuvoolu (kraanide poolt).