Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 200D külmkäivitus ja külmalt lonkab.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hommiku käima pannes on tühikäigu pöörded madalad, päris välja ei sure aga ega palju puudu ka pole.
Kuidas pump reguleerib tühikäigu pöördeid külmalt?

2.0(53kw)
Vaakumiga. Termoklapp plokikaanes ja membraan ks. pumba küljes.
(13-10-2012, 01:21 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Vaakumiga. Termoklapp plokikaanes ja membraan ks. pumba küljes.
Kas 2,0 on teistmoodi kui 3,0? Minu omal on elektripistik Boschi kõrgsurvepumba küljes?
(13-10-2012, 02:11 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]
(13-10-2012, 01:21 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Vaakumiga. Termoklapp plokikaanes ja membraan ks. pumba küljes.
Kas 2,0 on teistmoodi kui 3,0? Minu omal on elektripistik Boschi kõrgsurvepumba küljes?

Seal on jah mingi tremoklappm, kui ma ei eksi siis se asus pumba taga kuskil. Eks ma valges uurin, miks ta ei tööta.
3,0D kõigil elektriline. 2,0D pole kondiga näinud.
2,5D on vaakumiga nagu 2,0D kui on konditsioneer siis elektriline
Hommikuti käima pannes mootor lonkab aga, kui on mingi 5min käinud siis töötab ilusti. Se ainult siis, kui mootor on maha jahtunud. Sinist suitsu ka ajab külmalt. Mootor õli ei võta.
Kas viga võib olla pihustis või pumbas. Pm, kui pihusti on vigane siis peaks ta koguaeg lonkama või kuidas sellega lood on.

Kusev pihusti võib kõike teha.Eusa_doh

Kui raha ei ole, siis las lonkab edasi. Peale keskkonna ja Sinu ego muu ei kannata. Mootor elab selle vägistamise üle (vähemalt mõnda aega).

Kuigi mõistlikum oleks minna mõnesse diislipoodi ja lasta pihustid korda teha (ühtlasi mõõta kompressioon ära) ja seada pritsenurk paika.

Kui peale pihustite ja ettandenurga sättimist ikka lonkab, jääb kahtlusaluseks KSP.
(29-10-2012, 10:52 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kusev pihusti võib kõike teha.Eusa_doh

Kui raha ei ole, siis las lonkab edasi. Peale keskkonna ja Sinu ego muu ei kannata. Mootor elab selle vägistamise üle (vähemalt mõnda aega).

Kuigi mõistlikum oleks minna mõnesse diislipoodi ja lasta pihustid korda teha (ühtlasi mõõta kompressioon ära) ja seada pritsenurk paika.

Kui peale pihustite ja ettandenurga sättimist ikka lonkab, jääb kahtlusaluseks KSP.

Iroonitseda pole vaja. Lonkamine niikuinii plaanis likviteerida, rahas pole asi aga ego kannatab tõesti- lihtsalt küsisin nõu.
Eks vahetan kõigepalt pihusti otsad ära ja siis vaatab edasi.


Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.
(29-10-2012, 03:10 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.

Huvitav, küsisin autopoest palju pihutsiotsad maksavad- 17euri. Aga ex ma lähen käin mõne diislivana juures ja lasen pihustid ära stendi.
(29-10-2012, 03:10 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.

Ma natuke kahtlen, et kasutaja "ametivend" ise neid otsi hindama-vahetama hakkab. Selleks oli küsimuse püstitus liig üldine...
Ning kui see töö kord sisse osta, siis sama valuga saab kohe ka mootori üldseisust pildi ette.

Ma vabandan, et mu ebaõnnestunud sõnavalik andis võimaluse lugeda ridade vahelt irooniat, mida seal ei pidanud olema. Pigem tahtsin anda märku sellest, et tegelikult ei ole see suits ja longe akuutne probleem ja pigem keskonnateadlikkuse ja enesehinnagu küsimus. Loomulikult hakkab ka mootori peale, kuid seda pigem sadade tuhandete jooksul ja mitte mõne käivitusega...

Ning tilkuv-kusev pihusti võib erinevaid huvitavaid efekte anda, sestap ei saa öelda, et seda või teist pihusti teha ei saa...
(29-10-2012, 03:52 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2012, 03:10 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.

Ma natuke kahtlen, et kasutaja "ametivend" ise neid otsi hindama-vahetama hakkab. Selleks oli küsimuse püstitus liig üldine...
Ning kui see töö kord sisse osta, siis sama valuga saab kohe ka mootori üldseisust pildi ette.

Ma vabandan, et mu ebaõnnestunud sõnavalik andis võimaluse lugeda ridade vahelt irooniat, mida seal ei pidanud olema. Pigem tahtsin anda märku sellest, et tegelikult ei ole see suits ja longe akuutne probleem ja pigem keskonnateadlikkuse ja enesehinnagu küsimus. Loomulikult hakkab ka mootori peale, kuid seda pigem sadade tuhandete jooksul ja mitte mõne käivitusega...

Ning tilkuv-kusev pihusti võib erinevaid huvitavaid efekte anda, sestap ei saa öelda, et seda või teist pihusti teha ei saa...

Selles suhtes on õigus, mina seda tegema ei hakka, pole oskusi ja vastavaid tööriistu ka. Ega ma muidu poleks seda teemat teinud ka, kui se mu enesehinnangut ei häiriks. Hommikuti T16 häält tegev ja sutsev auto pole ilus vaatepilt just.
Aga sellega asi selge, viin lähiajal auto tegemisse.

Pihustiotste vahetus, ka avanemis róhu alla poole kui 115bar toomine kindlasti parandab problermi aga ei kaota seda. Üsna kindel et asi kulunud pumbas, sóitmist see ei sega, käivitust ka mitte....... lase tal parem longata, paras tegu sellest vabaneda, korras pumpa raske leida+ vigaseid sólmi arvatavasti mootoris veelgi: kett, klapid jne...
Remontides võib juhtuda, et mootorisse raha paigutades ületatakse kiiresti summa, mille eest saaks korraliku mootori asemele, aga korda ikka ei saa.
(29-10-2012, 04:33 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Remontides võib juhtuda, et mootorisse raha paigutades ületatakse kiiresti summa, mille eest saaks korraliku mootori asemele, aga korda ikka ei saa.

Jep.

Teisest küljest, Sul endal on kogemus, et pealtnäha kena asi võib osutuda petlikuks.Crybaby
Kord hästi remonditud mootor aga kestab kaua. Iseasi, kas omanik sellest enne ei tüdineUnibrow
Ainult et mootori kapremont võib olla kallim, kui turul müügis olev väga korralik MB Smile
Viga oli esime ja kolmanda silindri pihustis.
Vea sain teada nii, hommiku käima pannes(kui lonaks) hakkasin pihusti torusid lahti keerama ükshaaval, esimese silidri töös ei muutunud midagi ja kolmada silidri töös natuke(teine ja neljas tundusid töötavat). Sai siis need kaks pihustid stendi viidud, esimese silindri oma kuses ja kolmanda silindri oma pea sama.
Neid pihustiotsi polnud vist kunagi vahetatud ja sai kõik neli uued pandud.

Nüüd käib ilusti.Eusa_angel