Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 jahutusvedeliku toru
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Kuhu peab see toru minema? (jahutusvedelikupaagi korgist jooksev toru). Kas ta peabki ni lühike olema?
w124 2.3 97kw.

[Pilt: 98336-1.jpg]
Jah, peab nii olema
Nagu saan aru, see on kondensaat toru? Kõik mittevajalik läheb paagist välja selle toruga? On mul õigus?
Sest ei ole kunagi näinud, et nii lihtsalt vaba otsaga toru seal ripub õhus, tavaliselt läheb ta ikka kuskile?
(11-10-2012, 03:33 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Nagu saan aru, see on kondensaat toru? Kõik mittevajalik läheb paagist välja selle toruga? On mul õigus?
Sest ei ole kunagi näinud, et nii lihtsalt vaba otsaga toru seal ripub õhus, tavaliselt läheb ta ikka kuskile?

See on paisupaagi ülevoolu voolik. Kondensaati tekib sinna vähe (kuigi ilmselt korgi rõhuklapi kaudu jalga lasknud aur võib sinan voolikusse ka kondenseeruda).

Olen näinud seda minevat raamitalasse. Minu vanakestel on kõigil lihtsalt tilbendanud...
Mul jookseb see voolik aku lähedusest rattakoopasse.
Loodan, et pildist näha, et see voolik on rebenenud (korgi juures, seal kohas kus ta kinnitub on auk). Kas ma saan sellest voolikust sealt paar cm lõigata, ja uuesti peale panna, et ei oleks seal auku? Laseb mõnikord sealt vedelikku igale poole.
(12-10-2012, 01:42 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Laseb mõnikord sealt vedelikku igale poole...

Sellest oleks tulnud alustada.
Kui palju jah.vedelikku 10000km peale juurde kallad?
(12-10-2012, 01:42 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Loodan, et pildist näha, et see voolik on rebenenud (korgi juures, seal kohas kus ta kinnitub on auk). Kas ma saan sellest voolikust sealt paar cm lõigata, ja uuesti peale panna, et ei oleks seal auku? Laseb mõnikord sealt vedelikku igale poole.

Saad. Võid ka üsna suvalise vastu vahetada - ainus seal liikuv ollus on kuum jahutusvedelik(-u aur).

Aga sellest voolikust tavaoludes midagi tulla ei tohiks. Nüüd uuri, miks sealt vedelikku tuleb. Võimalikud probleemid on nii korgi (lihtsaim ja odavaim) rikkest plokikaane mõrani...
Ei ole mõõtnud palju läheb 10000km-ga. Eile panin täitsa terve paagi tosooli, ja nüüd saab täpselt mõõta.
Lõikan siis vooliku rebenenud osa ära (need paar cm), ja panen ta uuesti peale, vaatame kuidas toimib.
(12-10-2012, 02:05 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Ei ole mõõtnud palju läheb 10000km-ga. Eile panin täitsa terve paagi tosooli, ja nüüd saab täpselt mõõta.
Lõikan siis vooliku rebenenud osa ära (need paar cm), ja panen ta uuesti peale, vaatame kuidas toimib.
Kas terve paak tähendab ikka seda, et külmalt on vedelikku ca pool paaki e randini?
Jah Nod

(12-10-2012, 02:16 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2012, 02:05 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Ei ole mõõtnud palju läheb 10000km-ga. Eile panin täitsa terve paagi tosooli, ja nüüd saab täpselt mõõta.
Lõikan siis vooliku rebenenud osa ära (need paar cm), ja panen ta uuesti peale, vaatame kuidas toimib.
Kas terve paak tähendab ikka seda, et külmalt on vedelikku ca pool paaki e randini?