Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kuidas toimib automaatkäivitus ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakkas huvitama automaatkäivitus. Nimelt, mille järgi ta starteri lahti laseb ? Mis andur sellejaoks on, et ta aru saaks, et mootor töötab ? Selline tunne nagu ühel w210`l ei tõmbaks pendiksit kohe tagant ära, ometigi üle kontrollides oli kõik korras. Tekkis mõte, et äkki ei saa auto aru, et võiks starteri lahti lasta ja ketrab seda hoopis ülearu ?
Huvitav, kas 210-l oli siis juba käivitusautomaatika?
Muidu vanem tehnoloogia ikka lasi lahti vastavalt võtme keeramisele.
Oli jah, mu w210 läks ise käima, piisas ainult korra nö starteri astmesse keeramisest ning ketras ise käima.
Genekas laeb, siis moto tootab, selliselt void automaat kaivituse panna kasvoi w124jale, nagu mulon tehtud. See siis uks voimalustest.
Kas see mitte mudeliuuendusega ei tekkinud valikusse?

Millest selline kahtlus tekkis?
Kõristab peale käivitust. Arvasin, et pendiks ei tule tagant ära, aga sellega on kõik korras. Ühesõnaga küsimus siis, et millal laseb auto starteri lahti ? Saan aru, et siis kui käima läheb, aga mille järgi saab ta aru et auto käib ?
(11-10-2012, 09:11 AM)Drag Kirjutas: [ -> ]Kõristab peale käivitust.
...

Ilmselt takerdub pendiks või tõmberelee. Mootori käivitumisel jääb pendiks rullidest üle jooksma, hambumisest välja tuleb alles siis, kui hoidemähiselt lülitusvool maha võetakse.

Kui kõriseb, siis laseb mähis lahti, kuid millegipärast ei liigu hammasratas eemale...

Aga oleks huvitav teada, mille järgi (õlirõhu tõus, laadimisvoolu teke, järsk rpmsignaali tõus) see vabastamine tehakse...
Olen kuulnud et "auto saab aru" käivitunud mootorist väntvõlli anduri kaudu.
Minu teada peaks kõikidel "smart key" autodel olema selline käivitumine.
(11-10-2012, 09:25 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(11-10-2012, 09:11 AM)Drag Kirjutas: [ -> ]Kõristab peale käivitust.
...

Ilmselt takerdub pendiks või tõmberelee. Mootori käivitumisel jääb pendiks rullidest üle jooksma, hambumisest välja tuleb alles siis, kui hoidemähiselt lülitusvool maha võetakse.

Kui kõriseb, siis laseb mähis lahti, kuid millegipärast ei liigu hammasratas eemale...

Aga oleks huvitav teada, mille järgi (õlirõhu tõus, laadimisvoolu teke, järsk rpmsignaali tõus) see vabastamine tehakse...
Sain lahti võetud, tõmberelee liigub ilusti , samuti pendiks. Ei kujuta ette miks nii teeb.
(11-10-2012, 09:59 AM)Drag Kirjutas: [ -> ]Sain lahti võetud, tõmberelee liigub ilusti , samuti pendiks. Ei kujuta ette miks nii teeb.

Mõõda starteri tõmberelee otsalt pinget - vabastatud starteri korral peab see näitama 0 V. Äkki jääb mingi hulkuv pinge peale?Retard Üsna algeline elektriauto ju...
Tõmberelee ots lahti, süüde sisse ja tõmberelee otsale otse akult + peale. Kui käima läheb, lased ise juhtme lahti.

Kui edasi koriseb, on starter mokas. Kui ei, on auto elektris viga sees.
Siis teab edasi otsida, et mis katkestab ja millal....