Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202, 1993. 1.8 tagasilla imelik-nagin ja veel muret
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
olen järjest rohkem hakanud kuulma, tagasillapoolepealt naginat, tekib selline tunne, et vedru kuidagi kuiv ja vaiksemalt aukudest läbi sõites hõõruks kuhugi vastu, amordi ülemine padi ehk kuiv-tolmune-sopane vms. või siis hakkab midagi laiali minema.. ei oska ise nagu midagi kohe sealt otsida,


külmalt käivitades kipuvad pöörded kõikuma, ei ole palju kõikumist aga ikkagi,silmajärgi tühipööretelt umbes 1000 pöördeni ja siis jebib niimoodiDoubt

siis küsimus veepumba kohta, lekib siis veepump vett, ja seda siis kui mootor seisab, siis hakkab lekkima ja ´lekib 30minutiga umbes 1 liiter ära, sõites pole seda probleemi, sai sõidetus 200km järjest ja vedelik ei kadunud.

srs airbag tuli põleb armatuuris. keerates süüde sisse läheb põlema ja korraks kustub ja läheb kohe uuesti põlema ja jääbki põlema. eemaldasin airbag aju juhtmeotsast siis põleb koguaeg, et ei kustu korraks isegi ära... kas annab seda nullida vms?? roolipealt pole näha, et see oleks lahti lennanud. ehk kellegi käpardlikkus.

aga muidu masin on ok, kõkse esiotsa on saanud aga ei midagi hullu sõidab edukaltThumbsup
Mul tegi tagasild ka imelikku naginat ja kraginat- rattalaager oli õhtal.
(01-10-2012, 01:01 AM)s.urm Kirjutas: [ -> ]Mul tegi tagasild ka imelikku naginat ja kraginat- rattalaager oli õhtal.



mul on just siis kui sõidan suurematest aukudest vaikselt läbi.
(30-09-2012, 10:18 PM)subwoof1 Kirjutas: [ -> ]olen järjest rohkem hakanud kuulma, tagasillapoolepealt naginat, tekib selline tunne, et vedru kuidagi kuiv ja vaiksemalt aukudest läbi sõites hõõruks kuhugi vastu, amordi ülemine padi ehk kuiv-tolmune-sopane vms. või siis hakkab midagi laiali minema.. ei oska ise nagu midagi kohe sealt otsida,


külmalt käivitades kipuvad pöörded kõikuma, ei ole palju kõikumist aga ikkagi,silmajärgi tühipööretelt umbes 1000 pöördeni ja siis jebib niimoodiDoubt

siis küsimus veepumba kohta, lekib siis veepump vett, ja seda siis kui mootor seisab, siis hakkab lekkima ja ´lekib 30minutiga umbes 1 liiter ära, sõites pole seda probleemi, sai sõidetus 200km järjest ja vedelik ei kadunud.

srs airbag tuli põleb armatuuris. keerates süüde sisse läheb põlema ja korraks kustub ja läheb kohe uuesti põlema ja jääbki põlema. eemaldasin airbag aju juhtmeotsast siis põleb koguaeg, et ei kustu korraks isegi ära... kas annab seda nullida vms?? roolipealt pole näha, et see oleks lahti lennanud. ehk kellegi käpardlikkus.

aga muidu masin on ok, kõkse esiotsa on saanud aga ei midagi hullu sõidab edukaltThumbsup

Ma saan aru, et netikett ei huvita tänapäeval enam kedagiCrybaby, kuid peale koma on ka muid kirjavahemärke. Austa teisi (lugejaidEusa_angel) ja ehk hakatakse kunagi ka Sind austama...Icon_rolleyes

Sinu mured on üsna tavalised hooldamata auto puhul.Crybaby

Esimene käik tasub teha asjatundliku diagnostiku juurde, kes enne ka mersut näinud on. Meil on vastav teema, kus saab kontakte. Saba taha ja üle kuulama!
Ise saab asjatundmatu huviline teha vaid seda, et vaatab üle kõik pistikud ja voolikud. Kui need on terved, kinni ja olemas, siis on targem panna kapott kinni ja minna abi otsima.

Kägin tagasillas MB mitmikhoobade puhul on märk sillapukside väsimisest. Otsi märksõna "silikoonpuks" alt seda kurba lugemist.

Sama kehtib ka SRS kohta. Alusta diagnostikast arvutiga ja siis leitud vigade kõrvaldamisest. Ei ole võimatu, et osavad näpud on SRStule ühendanud hoopis mõne muu süsteemi külge, et "remontida" müügiauto kulukas viga kuluefektiivsel viisil.Puke