Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 E200 1985 2.0 80 kw karpamootor külmalt tõrgub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna hommikul käima pannes ei tahtnud kuidagi tööle jääda mootor. Paned gaasi rohkem,sureb kohe välja.Tühikäigul ei jää tööle,kuidagi hästi natukene gaasi andes ja hoides lökutab,aga välja ei sure.Kestab see see nali umbes 15 sekundit. Natuke soojenedes hakkad sõita,siis gaasi andes ikka poob,julmalt põhja lüües poob,aga tõmbab lõpuks tuurid üles. Auto pole kaua minu käes olnud,ei tea minevikku. Miinuskraadidega olen ilmselt jalamees. Krt,mul on Zigull ka paremini käima läinud,tooreklapi rõõmud Smile. Ei taha mootorile julmalt haiget ka teha,et lennukipööretega piinata soojaks.
Loomulikult käib sigull paremini külmaga - Vene talve jaoks see ju tehtigi. MB tehti aga inimesele...Rolleyes

Hiromante meil siin teadaolevalt ei ole, kuigi mõni hull paneb segase veakirjelduse alusel kadestamapanevalt täpseid diagnooseParanoid. Loodame, et nad vaevuvad ka siia kirjutama. Huvitaks ennastki, mida selle karburaatori juures esimesena kahtlustada...
Ega sel enam ometi Strömbergi takerduvakurgulist kasutatud?

Oled kindel, et süüdi on toide? Niisked ja jahedad ilmad - äkki on hoopis süüteosa oma elupäevi lõpetamas? Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor - need on ühed kuratlikult alatud tegelased ottomootori juures.Puke

Elu on näidanud, et üle paari talve ei taha igapäevaselt lühikesi otsi tiksuvatel autodel süüte kõrgepingepoole kuluosad kesta... Maanteeristlejatel on see mure väiksem, kuid mõned soolased talved ja hakkavad kahtlused tekkima ka neil.
(01-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Loomulikult käib sigull paremini külmaga - Vene talve jaoks see ju tehtigi. MB tehti aga inimesele...Rolleyes

Hiromante meil siin teadaolevalt ei ole, kuigi mõni hull paneb segase veakirjelduse alusel kadestamapanevalt täpseid diagnooseParanoid. Loodame, et nad vaevuvad ka siia kirjutama. Huvitaks ennastki, mida selle karburaatori juures esimesena kahtlustada...
Ega sel enam ometi Strömbergi takerduvakurgulist kasutatud?

Oled kindel, et süüdi on toide? Niisked ja jahedad ilmad - äkki on hoopis süüteosa oma elupäevi lõpetamas? Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor - need on ühed kuratlikult alatud tegelased ottomootori juures.Puke

Elu on näidanud, et üle paari talve ei taha igapäevaselt lühikesi otsi tiksuvatel autodel süüte kõrgepingepoole kuluosad kesta... Maanteeristlejatel on see mure väiksem, kuid mõned soolased talved ja hakkavad kahtlused tekkima ka neil.
Ei ole kindel,et toide. Aga miks ta siis soojenedes paremini tööle hakkab,niiskus nii kähku ikka ära ei kao? Küünlajuhtmed on küll räbalad. Muidugi üle võiks ka vaadata jagajakaane seestpoolt. Külmalt on lausa mõni silinder rivist väljas

Peal on Pieburgi karburaator. See vist ei tohiks lugeda käivitusele,millises asendis on vaakumklapi regulaator? See rohkem kiirenduse teema,ma arvan. Aina hullemaks läheb jama. Kodus peaks lahti kakkuma karpa,äkki on vesi sees.
Teed, mis sa teed, aga ära midagi kakkuma küll hakka...Eusa_drool
Kakkumine pole ühelegi autole kunagi head teinud, küll aga suurendab pärast remondiarvet, et asi uuesti korda teha...Thumbsup

Pigem võta see karburaator ettevaatlikult maha (tee pilte protsessist, kui pole kindel, et kõik oskad tagasi panna) ja proovi laua peal üle vaadata, mis seal viga on...Mitte mingeid reguleerkruvisid/võimalusi ära torgi.

Konkreetset Pierburgi pole küll lahanud, aga üldjoontes on nad kõik sarnase põhimõttega: külmalt liiguvad mingid siibrid rohkem kinni, et mootori vaakum tõmbaks läbi düüside rohkem kütust peale...
Neid siibreid liigutab kas soojenev jahutusvedelik (läbi bimetalli) või elekter, mille tulemusena lisaõhutakistus eest ära liigutatakse.
Või, arenenumates süsteemides, avatakse mingeid lisadüüse, mis kütust lihtsalt rohkem läbi lasevad.

See peaks peale vaadates näha olema, millega ta täpselt omale "toorest" tekitab".
Selles toorevärgis ilmselt viga ongi.

Vee olemasolu karburaatoris võid kohe unustada, kui see vesi seal olekski, siis on ka kuumalt ja mootor lihtsalt hakib igas asendis.

Toores võib ka viga olla. Suht loogiline.
No keegi veel pakub midagi?
Ma pakun, et karburaatoreid remontida oskavaid vana kooli mehi jääb iga aastaga aina vähemaks. Katsu neist mõni üles leida ja ehk saad auto korda. Ise ei soovita asja torkida, kui karburaatori hingeelu ei tunne.
Krt,see jebla süveneb iga päevaga. Täna hommikul hea,et üldse käima läks. Käima saab panna ainult gaas maas. Kui piisavalt lubama ära hakkab,siis peab gaasiga pumpama sittakanti,et kuidagi tööle hakkaks. See on ajuvaba,ma panen ta põlema varsti. Kontrollisin vaakumvoolikud üle igaks juhuks- korras. No nii IGAKS JUHUKS kruttisin ka kiirenduspumpa,sest kiirendades tõrkus.