Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E300 1996.a automaatkäigukast jõnksutab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Käigukast jõnksutab imelikult, teist lükkab enamvähem puhtalt, aga 3 ja 4 suht kõva jõnksuga. Käikude vahele tekib nagu tühimik( alla sekundi) ja siis käib siuke imelik kolks ja siis läheb käik sisse. Oskab keegi aidata? Äkki kellegil sama probleem olnud?
Õlitaset oled vaadanud?
Kuidas see õlikork maha käib? Ei usu, et lihtsalt tõmmates. Peal oli kiri Ainult avada Mb tehases vms. Ei tahtnud niisama ka lõhkuma hakata.

http://www.peachparts.com/shopforum/atta...g_2846.jpg
Mul seda klõpatsit seal ei ole, ilmselt ära murtud.
Mul küll bensukas ja viiene kast ja klõpats teistsugune, kuid kork peale vaadates samasugune ja maha tuleb ikka tõmmates. Päris nii kergelt, kui mootoriõlivarras ei tule, peab ikka jõudu rakendama.
Pakuks hüdroploki viga, tihendi viga, purunenud metalli (suur siduri lõtk). Raske öelda interneti teel.
Kontrolli õli tase enne üle. Varras tuleb ikka välja Smile
Samuti võiks põhja alla vaadata ega kõigukasti vann õlist ei leemenda, kui leemendab siis võimalik et õli on väheks jäänud.
Pole neil varrast
Õlitase normis ja eelmine nädal vahetatud. Natuke olen uurinud, vaakumpump võib ka seda tekitada? Kuna vaakumpump on õhtal ilmselt. Igaksjuhuks ütlen veel, et peale kõrgsurvepumba vahetust hakkas.
Aga, kes tegeleb Lõuna-Eestis nende kastidega? Kas mingi andur ei või läbi olla ja nii teha?
(05-10-2012, 12:52 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]Aga, kes tegeleb Lõuna-Eestis nende kastidega?

Teab keegi?
Viljandis
Kala Enn- 55903044
Teeb tööd tartu maantee ääres enne vanavõidu tagumist risti, vasakul pool.
(05-10-2012, 12:52 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]Aga, kes tegeleb Lõuna-Eestis nende kastidega? Kas mingi andur ei või läbi olla ja nii teha?

Alusta ikka lihtsamast - kas õli üleüldse on, mis nägu see on ja kas ei peaks seda profülaktika mõttes uue vastu vahetama.

210 on ses mõttes paha, et turbiinist ei saa õli kätte muidu, kui ainult pumbates... Kastist nõristades saab aga vaid 2/3 kätte.
(05-11-2012, 11:23 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Alusta ikka lihtsamast - kas õli üleüldse on, mis nägu see on ja kas ei peaks seda profülaktika mõttes uue vastu vahetama.


(28-09-2012, 05:26 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]Õlitase normis ja eelmine nädal vahetatud.
V6sa, lappa ikka teema läbi teinekord. Smile

(07-11-2012, 08:18 PM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]
(05-11-2012, 11:23 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Alusta ikka lihtsamast - kas õli üleüldse on, mis nägu see on ja kas ei peaks seda profülaktika mõttes uue vastu vahetama.


(28-09-2012, 05:26 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]Õlitase normis ja eelmine nädal vahetatud.
V6sa, lappa ikka teema läbi teinekord. Smile

Pardon, minu paha.
(04-11-2012, 04:40 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]
(05-10-2012, 12:52 PM)MariusV Kirjutas: [ -> ]Aga, kes tegeleb Lõuna-Eestis nende kastidega?

Teab keegi?

Tean ühte, kes teeb automaatkaste ja kõrgsurvepumpasid aga kahjuks mul ta nr enam pole. Vend ise elab Põlvas Võru poole sõita, peale Peri pöörab üks te vasakule.
Juhatada peaks oskama(sai seal ammu käidud).
Mina isiklikult soovitan Trans Rem Tartus tunnevad oma ala. Paraku neil alati tööd palju ja pead arvestama pika ooteajaga.