Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 260E
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Alustuseks ütlen, et ei tea autodest midagi Big Grin
Aga nimelt mul siis selline probleem, et pillis on mingisugune elektri nuss sees, vaatasime testeriga , et aku laeb 14,5 ja võtsin geneka lahti . Üks hari oli normaalne teise oli genekas puruks lõhkunud katsusin seest ja seal olid päris korralikud faasid sees algul panin niisama uued harjad siis ei laadinudki enam akut 12 . Võtsin siis teise sõitva mb pealt geneka(mis teise peal toimis ideaalselt) aga selle peal laeb jälle üle 14,8 .
Äkki keegi oskab aidata ,et mis relee vms läbi võiks olla? või pean viima ikkagi elektriku kätte või kuidas testida ise milline relee töötab või mitte.
Teeme edaspidi nii, et ropud sõnad siin foorumis ei kordu. Eusa_naughty
(26-09-2012, 05:08 PM)hullhäkker Kirjutas: [ -> ]Alustuseks ütlen, et ei tea autodest midagi Big Grin
Aga nimelt mul siis selline probleem, et pillis on mingisugune elektri nuss sees, vaatasime testeriga , et aku laeb 14,5 ja võtsin geneka lahti . Üks hari oli normaalne teise oli genekas puruks lõhkunud katsusin seest ja seal olid päris korralikud faasid sees algul panin niisama uued harjad siis ei laadinudki enam akut 12 . Võtsin siis teise sõitva mb pealt geneka(mis teise peal toimis ideaalselt) aga selle peal laeb jälle üle 14,8 .
Äkki keegi oskab aidata ,et mis relee vms läbi võiks olla? või pean viima ikkagi elektriku kätte või kuidas testida ise milline relee töötab või mitte.

Kui autodest midagi ei tea, siis tasuks ehk viia selle kätte, kes teada tahab?

Laadimisel ei ole mingit keemiat vahel - juhe läheb otse genekalt akule. Kontrolli oma mõõteriista.
Kontrollisin kahe erineva testeriga, mõlemaga tulemus sama.. ja vabandust ropendamise pärast.
Ma pole öelnud et ma autodest midagi teada ei taha vaid , et ei tea autodest väga midagi.