Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202. 1993. käigukangi hoovastik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt sai asi alguse sellest, et tulin siis mazda pealt Mercedes-Benz peale üle. sai proovitud erinevaid käike ja tagumine käik jäi sisse, välja ei saanud enam. võtsin siis käigukangi pealt ära ja hoovast liigutatud ja lupsti käik väljas.. n ladusin süsteemi uuesti kokku ja nüüd on mul alles 1 - 2 käik ja 5 käik. rohkemaid ma ei suuda selle kangiga tabada. 5 käik on ka pika jebimise peale. jõuga kangi paremale jõnksutades edasi ja tagasi ja kuidagi ta sisse saan. milles siis asi. hoobadest liigutada siis kõik korras. kust saaks uut varuosa vmsEusa_angel
w202 tagurpidi käik jonnakas jah. Mul ka tihti ei taha sisse minna ja siis tuleb sidurit lahti lasta ja lõpuks ta kuidagi sisse läheb.
On minulgi jäänud tagurpidi käik kinni, aga seda siis, kui olen mootori seisma pannud ja tagurpidi käigu sisse jätnud. Siit kohalt hoiatus teisele!


Kuidas sul see käik sisse jäi? Lihtsalt niisama proovimise käigus? Eusa_eh
just. Proovimise käigus. Kangi alune mehanism on w124 oma ja sellest ka see jamps. Hetkel olemas keskel 1-2 käik, paremal ees 3 käik. Vasakul ees 5 ja vasakul all tagumine
Julgen ka rääkida, et w202 käiguosa pole kiita. Tagurpidi käik vahel ei lähe sisse, raiu ja raiu, korra sidur üles ja uuesti alla siis läheb jälle.
1. käik võiks paremini sisse minna, 2,3,4 läheb hästi. Sellised kastid on.
Talvel olen isegi kätte valu saanud, külmaga käikude raidumisestEusa_wall
Kui käigukangi kott pealt tõmmata ja sealt alt natuke õlitada saab kangi tunduvalt kergemalt liikuma. Ainult lühiajaliselt, tihti peab õlitama.
Pole mina veel selle manuaaliga harjunud kuigi aastaid juba sõitnud aga tihti tulevad jõnksud sisse. Suvalise muu margi manuaaliga sõidan nagu kulda.
Autolehe testist tsiteerin:
"Manuaalkastide vastupidavusele ei saa etteheiteid teha, ent eriti rohkem head nende kohta öelda polegi. Kohaltvõtt ja käiguvahetus, eriti madalamale käigule, kipub hüplikuks, lülitused pole samuti kuigi täpsed."
"Enim ärritab manuaalkäigukast. Käigukangi liikumisteed on pikad ja käigud lähevad üsna vastumeelselt sisse. Sidur seevastu haagib järsult nagu mõnel sportautol"
Ja nii ongiEusa_wall
Esmalt reguleerige hoovad paika ja siis hakake kasti/kulisse süüdistama. Kui hoobade pikkused on valed (millimeetristki piisab), siis ei tööta kuliss korralikult.

Ning sidur peaks ka ikka korralikult lahutama.Paranoid

Selleks tuleb kulissi hoovad lukustada vardaga (näiteks puur on sobiv) ja ühendusvardad paika keerata.

Teemaalgatajal tasub aga üle vaadata, ega seal hoovad vales järjekorras ei ole... Kuigi ma ei kujuta ette, mida seal valesti kokku panna saab üleüldse.

Jõuga raiudes lõhute kulissi ja edaspidi ei saagi enam käima.

"Uue" tüki saab mõne katkisõidetud või läbimädanenud auto pealt.