Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 1.8L bensiin. Poob kinni.Mis vigur see kapoti all on?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Sai hiljuti soetatud w201, 1,8l bensiin 80kw.Väga tore masin aga pöörded lähevad kuidagi uimaselt ülesse ning kiirendades nii tunde järgi öeldes ala 3k pöörde pealt poob kinni. Kütet nagu eriti palju ei võta ja niisama rahulikult sõites ei häiri kah see poomise probleem. Tühikäigul töötab hästi ja käivitub ilusti. Vb ongi selline uimane auto aga 85kw golf3 gti oli ikka oluliselt erksam ning kahtlen et mb nüüd nii uimane on võrreldes golfiga selle 5kw puudumise tõttu.

Sai siis kapoti alla vaadatud ajaviiteks ning leidsin sellise viguri roheliste kirjadega nupuga mida saab keerata:
[Pilt: mb201.jpg]
Kas sealt saab äkki enda kinni poomise murele lahendust süüte regullimise abil vms?

Selline küsimus ka. et kas on üldse tegu karburaator mootoriga?

Olen üsna võhik mb-des veel ning otsingust ei leidnud ka ega väga osanudki mingi märksõna järgi selle vidina kohta uurida mis seal kapoti all asetseb.

Tänud ette abi eest Smile
käi kõik kummist asjad üle- voolikud/lõdvikud, kõik mis mootori küljes sisselaske juures asuvad (st. kontrolli ,et kõik oleks ühendatud ja terved- pragudeta) .
Samuti vaata ka jagaja kaas ja rootor üle.
Ja kui kindel ei ole mida üks või teine jupp teeb, siis reeglina selle näppimine midagi paremaks ei muuda. Big Grin Been there done that.
VIN-kood?
VIN: WDB2010181A604029
vin WDB2010181A604029
whc WDB
chassbm 201018
chass_ident 1A604029
type 201
subbm1 018
subbm2
auxiliary_drive
body 15287
body_code
delivery_date
engine 102910 10 030293
front_axle1
front_axle2
heater
interior 061
lights BOSCH
model_idx 0
odometer
order_num1 0024701070
paint1 199
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 716217 01 734877
vin_dc
vinwhc
winch
wiper SWF 901119


412 Unknown
466 Unknown
508 Unknown
537 MANL. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
591 Unknown
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
061 Unknown

Mootoriks M102.910 mille kohta Wikipedias pole mainitud et oleks karburaatoriga:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M102_engine

Vidina kohta ei oska aidata.
Vidinast sai keerata mingeid astmeid vastavalt bensiini kvaliteedile vms, põhimõtteliselt detonatsiooniga seotud. Eks targemad parandavad kui mõõda panin.
Kas katalüsaator ikka korras, äkki umbes?
Pildilt kollektori järgi näha et KE-jetronic pritse.
Tegu ikka KE-Jetronic pritsega mootoriga. See vidin on jah süüte korrigeerimisex, aga seda ei ole vaja näppida. See on tehasest mõeldud sellex, et maades kus kehvem kütus müügil (väiksema oktaanarvuga kui 95) sai selle jublaka teise asendisse keeramisel mootori kehva kütusega normaalselt toimima.

Näppida pole seda sellepärast vaja, et 99,9% tõenäosusega on su auto algselt mõnest Euroopa riigist pärit kus korralik kütus ja see jublakas on õiges asendis. Kui kahtled, et keegi on seda kunagi näppind ja valex keeranud, siis vaata mõne teise auto pealt, mis asendis see jublakas olema peab, kuna sellel vist mingi 8 erinevat asendit.

Kindlasti soovitan süüteküünlad, süütejuhtmed ja jagaja kaane üle vaadata, kuna kehv süütesüsteem ei suuda tavaliselt just kõrgematel pööretel enam korralikku sädet anda.
No on tulnud palju head infot. Ma tänan.

Katalüsaator peaks ok olema sest 2 a tagasi on summutit vahetatud, tegu on korraliku stock pilliga.alates 2001 aastast eestis ja oli punktist a punkti b saamiseks ühel vanemal härral.

Eks lasen mõnel asjapulgal ka pilgu peale heita ning annan ka siin teada millega asi kulmineerus.