Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: w124 OM603 Automaatkäigukasti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kast peab 100% töötama. Võib olla ka kasutatud kuid kindlalt töökorras!
Asukoht pole oluline.


PS
saan pakkuda kasti peale remondi
hind 260 euri koos garantiiga
asub tallinnas
54566224
Remont ei paku kahjuks huvi ja hind on ka minuarust veidike liiga kõrge, maksimum hind mis ma kasti eest maksma nõus olen on 150 eurot.
(04-09-2012, 08:21 AM)kodutu Kirjutas: [ -> ]Remont ei paku kahjuks huvi ja hind on ka minuarust veidike liiga kõrge, maksimum hind mis ma kasti eest maksma nõus olen on 150 eurot.

Ma kaldun arvama, et selle raha eest saadki remotivajava kasti... Aga võib ka jopata.

150 eest peaks parajasti uued friktsioonid kastile saama... tihendid, lindid ja vajadusel mõni kolb läheb juba kallimaks. Pluss tööraha (või oma aeg).

Ma võin oma bensuka pealt Sulle selle raha eest kasti müüa, millele 3-->4 vahetus libiseb. Aga pead ise tulema maha kruvima. Asukoht ja kontaktid on profiilisUnibrow
Just hetk tagasi siin foorumis nägin et OM603 automaatkast läks 75 või 50 euroga.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27584
Ja endal on üldsegi selline probleem sellel kastil, et üle 3-da ei tahagi üldse vahetada.
(04-09-2012, 08:56 AM)kodutu Kirjutas: [ -> ]Just hetk tagasi siin foorumis nägin et OM603 automaatkast läks 75 või 50 euroga.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27584
Ja endal on üldsegi selline probleem sellel kastil, et üle 3-da ei tahagi üldse vahetada.

Minu arust Artur pakkuski remonditud kasti koos garantiiga.

Millest järeldad, et üle kolmanda käigu ei vaheta? Ainult 300 D turbo läheb kohalt esimesega, muud teise käiguga. Palju pöördeid on 90 kmh?

Maanteel sõites või ükskõik kuna linnas üle 50km/h kiirendades lööks nagu käigu välja ja lihtsalt pöörded põhjas. kui kiirendad 3. käiguga kuni 70ni ja siis lükkan vaikselt D peale saab õrnalt gaasi vajutades sõita natukene aega kuni jälle suurem takistus tuleb või hoog aeglustub. 90km/h 3 käik sees on pöörded päris suured ma kahtlen et see nii peab olema auto undab käes suht
(04-09-2012, 03:57 PM)kodutu Kirjutas: [ -> ]Maanteel sõites või ükskõik kuna linnas üle 50km/h kiirendades lööks nagu käigu välja ja lihtsalt pöörded põhjas. kui kiirendad 3. käiguga kuni 70ni ja siis lükkan vaikselt D peale saab õrnalt kaasi vajutades sõita natukene aega kuni jälle suurem takistus tuleb või hoog aeglustub. 90km/h 3 käik sees on pöörded päris suured ma kahtlen et see nii peab olema auto undab käes suht

90 peal võiks mootori pöörded 3. käiguga olla üsna piiraja lähedal. Piiraja sekkub 5400 pealt...
(04-09-2012, 04:09 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-09-2012, 03:57 PM)kodutu Kirjutas: [ -> ]Maanteel sõites või ükskõik kuna linnas üle 50km/h kiirendades lööks nagu käigu välja ja lihtsalt pöörded põhjas. kui kiirendad 3. käiguga kuni 70ni ja siis lükkan vaikselt D peale saab õrnalt kaasi vajutades sõita natukene aega kuni jälle suurem takistus tuleb või hoog aeglustub. 90km/h 3 käik sees on pöörded päris suured ma kahtlen et see nii peab olema auto undab käes suht

90 peal võiks mootori pöörded 3. käiguga olla üsna piiraja lähedal. Piiraja sekkub 5400 pealt...

Näitab üle 3000 pöörde minu masinal kui sõidad 90-ga aga kui palju üle seda ma täpselt meelde pole jätnud
Ikka pole käigukasti leidnud! Seega ootan pakkumisi
Upitame.
Ikka ostan kasti.
Upitame!