Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: seade w126 v8 mootori küljes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis seade see on ja milleks vajalik ? Asub mootori küljes konditsioneeri pumba vastaspool ja saab käitust rihmarattalt.
Hetkel on see demonteeritud ja mingit erinevust mootori töös ei tähelda võrreldes ajaga kui see küljes oli.
[attachment=5490]
(27-08-2012, 01:05 PM)secman Kirjutas: [ -> ]Mis seade see on ja milleks vajalik ? Asub mootori küljes konditsioneeri pumba vastaspool ja saab käitust rihmarattalt.
Hetkel on see demonteeritud ja mingit erinevust mootori töös ei tähelda võrreldes ajaga kui see küljes oli.

Oli see kuhugi ühendet ka?

Meite SELlil on täpselt samasugune õhupump, mis peaks katte liigrikka segu käest päästma mootori töö esimestel minutitel. Ka meil ei ole rihma peal...

Ning jääkarud sulavad aeglasemalt, kui see töötab...
See on õhupump, mille toimimise eesmärk on saada summutist puhtamad väljalaskegaasid. Kui sul ÜV läbimisega probleeme pole, siis pole sul seda tarvis. See oli vist rohkem USA turule mõeldud, kus ÜV läbimise kord väljalaskegaaside osas karmim.

Siin on täpsemalt kirjas, millega tegu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection

Põhimõtteliselt pumpab see summutisse värsket õhku, et katalüsaatoris toimuv väljalaskegaaside järelpõlemine olex efektiivsem.
(27-08-2012, 01:38 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]See on õhupump, mille toimimise eesmärk on saada summutist puhtamad väljalaskegaasid. Kui sul ÜV läbimisega probleeme pole, siis pole sul seda tarvis. See oli vist rohkem USA turule mõeldud, kus ÜV läbimise kord väljalaskegaaside osas karmim.

Siin on täpsemalt kirjas, millega tegu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection

Põhimõtteliselt pumpab see summutisse värsket õhku, et katalüsaatoris toimuv väljalaskegaaside järelpõlemine olex efektiivsem.

Tänud põhjaliku info eest.