08-09-2012, 04:27 PM
Ma arvan ka , et kui esimese auto läbisõit oleks see, mis kirjas, oleks hind ilmselt teine. Samas inimeste sõiduharjumused erinevad ja sõltub ka sellest, kas on kasutatud linnas või bahni peal. Mõned näited kontrollitava läbisõiduga autodest ja muudest liikumisvahenditest:
-Minu praegune MB diisel (saksast), esimesed 8 aastat ca 20000 aastas, edasi ca 5000 aastas
-VW Caravelle diisel (saksast) 12 aastaga 200000 km e ca 17000 aastas, nägi välja ka üsna uus auto, hind 2006.a 95000 krooni
-Opel Vectra A (saksast) 10 aastaga 200000 e 20000 aastas, hind 2000.a 38000, nägi välja väga värske
-Opel Vectra A (saksast) 8 aastaga 120000 km e 15000 aastas , nägi välja nagu uus va mõned juba ilmselt Eestist pärit kivitäkked, hind 2002.a 40000 krooni
-Opel Astra caravan (saksast) 15 aastat 169000 km, neist eelmise omaniku poolt Eestis 5 aastaga 15000 (miks ta selle auto ostis?), näeb välja ka vastavalt, hind 2012.a 1100 eurot
Nii et kõik sakslased autos ei ela. Aga eks ka hulk masinaid sai läbi uurida enne oste.
-Minu praegune MB diisel (saksast), esimesed 8 aastat ca 20000 aastas, edasi ca 5000 aastas
-VW Caravelle diisel (saksast) 12 aastaga 200000 km e ca 17000 aastas, nägi välja ka üsna uus auto, hind 2006.a 95000 krooni
-Opel Vectra A (saksast) 10 aastaga 200000 e 20000 aastas, hind 2000.a 38000, nägi välja väga värske
-Opel Vectra A (saksast) 8 aastaga 120000 km e 15000 aastas , nägi välja nagu uus va mõned juba ilmselt Eestist pärit kivitäkked, hind 2002.a 40000 krooni
-Opel Astra caravan (saksast) 15 aastat 169000 km, neist eelmise omaniku poolt Eestis 5 aastaga 15000 (miks ta selle auto ostis?), näeb välja ka vastavalt, hind 2012.a 1100 eurot
Nii et kõik sakslased autos ei ela. Aga eks ka hulk masinaid sai läbi uurida enne oste.