Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tosool mootoris.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline mure, et valasin mootorisse natuke õli, ja pilk käis üle tosooli nõust. Nõu paistab läbi ja vaatasin, et pole midagi sees näha. Reageerisin mõttele kiiresti ja keerasin korgi kohe lahti. Selle peale lendas kogu tosool välja. Kuna õlikork jäi ka lahti, siis kindlasti lendas midagi mootorisse ka. Igajuhuks mootorit ei käivitanud ja lasin auto sleppis ära viia. Et kui hull see asi on kui see õliga seguneb, et kas tõmbab klimpi või teeb midagi muud?
Mis mudelil on paisupaak mootori õliava lähedal?

Üldiselt peab ikka väga sitt vedamine olema, et karterisse mingi arvestatav kogus tosooli satuks. Mina seiraks õli seisundit. Kuniks on õli nägu, ei muretseks, kuid teeks järgmise õlivahetuse varem.

Tõsi, mingitel rinkapillidel nii mängida ei saa.

Ma oleksin rohkem mures tosooli lahkumise põhjuse pärast...
(22-08-2012, 01:37 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis mudelil on paisupaak mootori õliava lähedal?

Üldiselt peab ikka väga sitt vedamine olema, et karterisse mingi arvestatav kogus tosooli satuks. Mina seiraks õli seisundit. Kuniks on õli nägu, ei muretseks, kuid teeks järgmise õlivahetuse varem.

Tõsi, mingitel rinkapillidel nii mängida ei saa.

Ma oleksin rohkem mures tosooli lahkumise põhjuse pärast...

Tosool lendas survega vastu kapotti, niiet võis sealt põrkega sisse lennata küll.
(22-08-2012, 01:43 PM)Symre Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2012, 01:37 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis mudelil on paisupaak mootori õliava lähedal?

Üldiselt peab ikka väga sitt vedamine olema, et karterisse mingi arvestatav kogus tosooli satuks. Mina seiraks õli seisundit. Kuniks on õli nägu, ei muretseks, kuid teeks järgmise õlivahetuse varem.

Tõsi, mingitel rinkapillidel nii mängida ei saa.

Ma oleksin rohkem mures tosooli lahkumise põhjuse pärast...

Tosool lendas survega vastu kapotti, niiet võis sealt põrkega sisse lennata küll.


Paar tilka ei tohiks midagi teha ,kuid kindluse mõttes võiksid õlivahetuse varem ära teha küll.
Asi ei saa hull olla. Klimpi õli ei tõmba. Märgiks, et tosool õliga segunenud on, saab olla vahune õli mõningase töötamise järel (mida ma küll ei usu reaalselt) Saan aru et slepitamise põhjuseks oli Sul pigem tühi jahtussüsteem mitte tilk tosooli õlis? Mina küll ei näe muretsemiseks põhjust.
(22-08-2012, 03:22 PM)taadu Kirjutas: [ -> ]Asi ei saa hull olla. Klimpi õli ei tõmba. Märgiks, et tosool õliga segunenud on, saab olla vahune õli mõningase töötamise järel (mida ma küll ei usu reaalselt) Saan aru et slepitamise põhjuseks oli Sul pigem tühi jahtussüsteem mitte tilk tosooli õlis? Mina küll ei näe muretsemiseks põhjust.

Slepitasin mõlemas mõttes. Aga eks ma vaatan, mis juhtub. Vähemalt süda rahul, et midagi hullemat poleSmile Tänud.
(22-08-2012, 02:29 PM)Madis1993 Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2012, 01:43 PM)Symre Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2012, 01:37 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis mudelil on paisupaak mootori õliava lähedal?

Üldiselt peab ikka väga sitt vedamine olema, et karterisse mingi arvestatav kogus tosooli satuks. Mina seiraks õli seisundit. Kuniks on õli nägu, ei muretseks, kuid teeks järgmise õlivahetuse varem.

Tõsi, mingitel rinkapillidel nii mängida ei saa.

Ma oleksin rohkem mures tosooli lahkumise põhjuse pärast...

Tosool lendas survega vastu kapotti, niiet võis sealt põrkega sisse lennata küll.


Paar tilka ei tohiks midagi teha ,kuid kindluse mõttes võiksid õlivahetuse varem ära teha küll.

Igasjuhuks võiks teha küll jah.
See tilk jahutusvedelikku aurustud karteri tuulutuse kaudu kuuma mootoriga välja. See on tühiasi.
Jahutusvedelikku lõi välja ilmselt seetõttu et oli lihtsalt kuum.
(22-08-2012, 03:45 PM)kentq Kirjutas: [ -> ]See tilk jahutusvedelikku aurustud karteri tuulutuse kaudu kuuma mootoriga välja. See on tühiasi.
Jahutusvedelikku lõi välja ilmselt seetõttu et oli lihtsalt kuum.

Kuum oli ta kindlastiSmile