Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 käivitus probleemid: starter ei võta taha (3.2L CDI, -01, SK)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere tere mersupere,

laupäeval siis juhtus selline lugu, et vedasin vanarauda ja sebisin autole juppe. Auto küll seisis päikese käes terve päev, aga käima läks ilusti. Sõitsin hoovist välja, panin mootori kinni ja tegin kõne. Enam käima ei läinud.

Starter ei võta üldse taha. Mingit häält ei tee. Käima läks väga ilusti, mingit erinevat häält polnud, et nagu starter järgi annaks või suremas on.

Smartkeyga on mul ennem jama olnud, kuid peale luku puhastust on kõik normaalne olnud. Panime krokud külge, et äkki on see madala-pinge-kaitse peal -- mitte mingit tulemust. Võtsin akuklemmid maha 20sec ehk reboot -- mite mingit tulemust. Mitu inimest küsisid, kas P on peal. Big Grin P oli peal, armatuurlaual näitas ilusti P.

Tunne on täpselt selline, et kui jätad auto seisma, istud ja kuulad muusikat siis ta käivitus-sessioon aegub ja pead võtme välja võtma ja uuesti sisse panema. Täpselt selline tunne on ehk keerad võtid, süüde läheb sisse aga midagi ei juhtu.

Kokkuvõttes läks auto puksiiriga töökotta, kuna kahjuks Lesven on suvepäevadel. Ehk lootus on, et starteri mingi kaabel lahti või midagi.. Aga teen selle teema siia igaks juhuks, äkki keegi oskab mingit nõu anda, mida proovida. Kui miski ei aita, siis diagnostika.

Proovitud asjad:
- Teistelt käikudelt (neutraalilt) käivitamine
- Akulaadimine
- Aju reboot
- Süütelukuga mängimine

Ise kahtlustan ikkagi Parkingu-kaitse-lülitit. Küsimus on selles, et kust saab auto aru, et P pole sees? Kas armatuurlaual näidatud käikude info on seotud? Ehk kas käikude info tuleb otse kastist ja kangi all olev konn on eraldi?
kontrolli auto ALT ASUVA + KLEMMI , MIS ASUB JUHI kohas põhja all
Mõni aeg tagasi oli minu punnil täpselt sama jama.
Läksin Aruküla poodi ja tagasi tulles enam käima ei lähe.

Telefoni teel ütles Joonas, et suure tõenäosusega väntvõlli asendi andur (kui mu mälu nüüd ei peta).

Auto seisis paar tundi seal ja pärast kui uuesti proovima läksin, siis läks lambist käima nagu poleks midagi viga olnud, samuti käivitus järgmisel hommikul. Enne seda polnud mingit taolist asja olnud.

Igatahes peale seda sai kohe Lesvenisse mindud ja nii nuka kui vända andurid vahetatud ning rohkem sellist asja pole olnud.
(20-08-2012, 08:34 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kontrolli auto ALT ASUVA + KLEMMI , MIS ASUB JUHI kohas põhja all

Mis antud klemmi otstarve on ja mida ma täpsemalt kontrollima peaks? Kas ta tuleb lahti või?

(20-08-2012, 09:32 PM)Toomaz Kirjutas: [ -> ]Mõni aeg tagasi oli minu punnil täpselt sama jama.
Läksin Aruküla poodi ja tagasi tulles enam käima ei lähe.

Telefoni teel ütles Joonas, et suure tõenäosusega väntvõlli asendi andur (kui mu mälu nüüd ei peta).

Auto seisis paar tundi seal ja pärast kui uuesti proovima läksin, siis läks lambist käima nagu poleks midagi viga olnud, samuti käivitus järgmisel hommikul. Enne seda polnud mingit taolist asja olnud.

Igatahes peale seda sai kohe Lesvenisse mindud ja nii nuka kui vända andurid vahetatud ning rohkem sellist asja pole olnud.

Toomaz tänud vihje eest homme hakkan uurima.
Läbi põhja tuleb starterile vool, seal on salongis mitu kaablit küljes, ning põhja alt läheb starterile edasi. See ühendus põhja all tuleks puhtaks teha, ning kui kinni keerates hakkab polt ka keerama, siis oleks soovitatav ka salongis juhi jalgade alt matt välja võtta, saab sealt kinni hoida.
Muidugi võid kindluse mõttes proovida starterile otse sähkot anda, siis selga, kas see iseenesest töökorras
Vohh vohh, kus tuleb informatsiooni. Suured tänud, ootan muidugi veel vihjeid, et ühe laksuga kõik üle kontrollida.
Vända asendi andur pakuks mina ka, teist marki autoga oli mul täpselt sama lugu, ei plõksugi ei teinud.
Minu 2.7cdi läheb ka neutraaliga käima, nii et selle parkingu anduri ma välistaks.
Tere

Ma lihtsalt hüvi pärast küsin kuda saab vända andur ja starter omavahel seotud olla. Vända anduri viga ikka peaks nagu siis olema kui mootorit ringi veab ja ei käivitu, aga kui mootorit ka ringi ei vea (starter ei tööta) kuda moodi siis saab vända anduri viga olla. Ma võin küll rängalt eksida. Aga loogika ütleb nii. Mulle tundub et te ajate segamini mootori mitte käivitumise ja starteri mitte töötamise.

Siim





Mul tegi CL600-l sellist jama starteri tõmberelee. Kõik muu nagu töötas, aga starterit järgi ei võtnud.
Vända andur ei mõjuta starterit, käima minemist aga küll
Auto jälle liikvel. Põhjuseks oli starter, kus oli mingi asi vist lahti läinud ning keevitus?? Igatahes, lapiti ilusti kokku ning pandi "uuendus-kit" ka sisse ehk harjad ja laagrid jne jne. Muidugi jälle hakkas jamama SmartKey, kuid seekord läksin täislaksu peale välja ning pm pesin ja poleerisin luku puhtaks = toimib tipp topp.

Tänud kõigile, kes nõuks ja jõuks olid Smile Saan nüüd suvapäevadest ikka oma autoga osa võtta Thumbsup
Smile