Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 210 220cdi viskas tosooli välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hei selline mure, sõitsin täna ja järsku hakkas rihm vilistama,selgus et kapotialune on tosooli täis. Sõitsin veel paar kilti kodu(jälgisin temp ja see tõusis lõpuks umbes nats alla saja) kodu jõudes oli juba rihma maha visanud. kõik tosooli täis. nagu aru saan siis veepump on kokku jooksnud. JA NÜÜÜD suur kõsimus Mida ma pean jälgima veepumba vahetusel. ja kui pump vahetatud on kas on mingeid eri nilbused uuesti käivitamisel?

vabandan kui teema on olnud aga mina otsingust ei leidnud märksõnadega "w210 220cdi tosool ja veepump"

masin on 2000a 105kw diisel w210 facelift 220cdi.


Ette tänades Siim
Vahetasin äsja ühel W210-l veepumpa, oli küll 290TD, aga vahet midagi pole, telli uus jupp, viska külge ja vala tosool uuesti sisse. Õhuta süsteem ära ja ongi olemas, keerulist midagi ei ole. Kindlasti kontrolli ka lõdvikud üle, teine kord on hoopis selles viga ja kisud pumba niisama maha. Tavaliselt hakkab jooksma radikast ülevalt tulev voolik mis hõõrub end vastu roolivõimu ratast.
sain juba uue pumba ja viga oli kindlasti pumbas. jupp jumala puru.
Olen oma w210-l pumpa vahetanud kaks korda. Kolin ja lõtk pumbas tekivad ikka tükk aega ennem kui jahutusvedelik välja pääseb. Nii, et lugupeetavad, kapott üles, käsi pumba rihmarattale ja loksutage.
Mina ei kuulnud enne midagi, mul muidugi muusika ka mängib pidevalt ja Mercedes-Benz salong ju neelab välismüra. sain pumba vahetatud. kõige raskem oli õigeid padruneid saada. 60 eurtsi jupi eest ja masin sõidab jälle