Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 250d 1995a ABS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ostetud uus esimene vasak andur
abs ei võta omaks millegi pärast. originaal kõik samad numbrid ja asjad.
releed kontrollitud, abs vöö kontrollitud. kuskil 30km/H hakkab abs tuli põlema.
ja nüüd peale uue abs anduri külge panemist tuli selline sümptom et kui vasak andur eemaldada siis abs tuli ei sütti ja tagumine andur ja parempoolne andur töötavad nagu peaksid. vasak blokkis. ainuke probleem sel juhul on see et piduripedaal peksab vastu koguaeg mitte siis kui ratas blokkis vaid koguaeg.
milles probleem? kas tõesti abs seade tuksis?
tänud vastuse eest!
Suht segane jutt, loe teinekord ise ka enne postitamist läbi....

Millest viga algas?
Millest järeldad et viga anduris ja just selles, mille uuega asendasid?
Kuidas kontrollisid et ABS juhtplokk korras?
Kuidas kontrollisid et ABS vööd (kõik 3 on korras)?

Ja loomulikult, mis rehvidega sõidad???
(15-08-2012, 05:30 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Suht segane jutt, loe teinekord ise ka enne postitamist läbi....

Millest viga algas?
Millest järeldad et viga anduris ja just selles, mille uuega asendasid?
Kuidas kontrollisid et ABS juhtplokk korras?
Kuidas kontrollisid et ABS vööd (kõik 3 on korras)?

Ja loomulikult, mis rehvidega sõidad???

Viga algas sellest, et auto toodi rootsist eesti. eestis polnud abs vaja. oli paar aastat eestis ilma absita. nüüd auto soomes.
siin vajab auto abs ja avastasin sisse lülitades et ei tööta.
anduri takistus oli 0 ehk siis ei näidanud midagi. teised korras.
pealegi kui juhtme paremast andurist vasakusse viisin siis abs toimis.
niisiis järeldasin et abs juhtplokk peaks toimima.
abs juhtploki koha pealt ainult niipalju, et diagnosti ei saanud viia kuna öeldi, et 1995 autot pole võimalik kontrollida siin, ei tea 1996 vist esimene mida saab.
abs vööd vaatasin ka jah...vahekauguseid vaatasin...kraapisin puhtaks kah.
rehvid õiged...kohalik töökoda vaadanud palju autot üle kuid nüüd see jama abs ja ei hakka neile hammas peale.
Lihtsalt uudishimust. Miks eestis pole ABS vaja aga soomes on vaja?
Kas ABS saab kuskilt niiöelda nupust sisse lülitada?
soomes on kord rangem, kui autol on abs, peab see ka töötama, välja saab lülitada kaitset eemaldades
(16-08-2012, 09:12 AM)umbellatus Kirjutas: [ -> ]soomes on kord rangem, kui autol on abs, peab see ka töötama, välja saab lülitada kaitset eemaldades

Ka meil peab ametlikult ülevaatusel ABS töötama. Iseasi, kuivõrd seda tahetakse kontrollida.
Ning loomulikult on eestlane parem autojuht, kui soomlane, mistap on siinkandis uhkuse asi taguda rusikaga rinnale ja uhkustada nuditud autoga.

Kas kõigi kolme anduri takistused on kiloomi kandis?
Kui tuli süttib teatud kiiruselt, on probleemiks anduritelt tulev info.

Ega peaülekannet vahetatud ei ole?
to v6sa:
Kas peaülekande (reduktori) vahetamine ajab sassi ABS töö? St. kui originaalis näiteks 3.64 ja panen 2.87 ülekandega reduktori siis ABS-i jaoks ei pöörle eis ja taga rattad enam ühe kiirusega. Ise arvasin et eri ülekandega reduktoritel on reduktoris paiknev ABS hamasvöö erineva hammaste arvuga?
Ma vahetasin, ülekandearvusi peast ei mäleta, kuid vahe oli suur.
ABS töötas edasi.

All oli 2.0D manual, hiljem vahetasin mootori ja alla sai...arvan, et 3.0D manuali oma.
Ma ei tea, kas hammasvöös on erinevust. Aga kui ABS paneb sõidu peale jala ämbrisse ja esiandurid olevat korras, on kahtlusalune tagumine andur, kes elab peaülekandes.

See on hea küsimus: kas peaülekande ABSi anduri hammastik on kõigil sama või ülekandearvuti erinev...Paranoid
Kiire reduktori skeemide uurimine näitab et hmmasvöösid on erinevaid - eeldan et siis erinevus seisneb hammaste arvus... keegi ehk täpsustab.
Ma läheks katseeksitus meetodile, kasutatud osad ju täitsa muidu võtta, proovida võib ju kõigi kolme anduri vahetust ja juhtploki vahetust. Ilmselt juhtplokk ja andurid üle 10-15€ küll ei maksa (arvan). Juhtploki pistiku klemmid ikka puhtad?
(16-08-2012, 09:18 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-08-2012, 09:12 AM)umbellatus Kirjutas: [ -> ]soomes on kord rangem, kui autol on abs, peab see ka töötama, välja saab lülitada kaitset eemaldades

Ka meil peab ametlikult ülevaatusel ABS töötama. Iseasi, kuivõrd seda tahetakse kontrollida.
Ning loomulikult on eestlane parem autojuht, kui soomlane, mistap on siinkandis uhkuse asi taguda rusikaga rinnale ja uhkustada nuditud autoga.

Kas kõigi kolme anduri takistused on kiloomi kandis?
Kui tuli süttib teatud kiiruselt, on probleemiks anduritelt tulev info.

Ega peaülekannet vahetatud ei ole?


jah, takistus taga väheke väiksem kui ees olevatel. ees mõlemal sama
jah anduritelt tulev info kuid ma siiski ei arvaks et andur on sealjuures probleem kuna mõnikord tuli ei sütti ja mitte ükski ratas ei lähe blokki (peale seda kui uue vasaku anduri panin)
(16-08-2012, 10:48 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Kiire reduktori skeemide uurimine näitab et hmmasvöösid on erinevaid - eeldan et siis erinevus seisneb hammaste arvus... keegi ehk täpsustab.
Ma läheks katseeksitus meetodile, kasutatud osad ju täitsa muidu võtta, proovida võib ju kõigi kolme anduri vahetust ja juhtploki vahetust. Ilmselt juhtplokk ja andurid üle 10-15€ küll ei maksa (arvan). Juhtploki pistiku klemmid ikka puhtad?

no hammasvöösid olen vaadanud ja puhastanud. silma järgi vaadates olid nad küll samasugused, kas tõesti peab hambad üle lugema?
minule katseeksitus meetod ei kõlba. selle kuradima absi mis mul on...selles aastal sellele autole pandi 3 erinevat abs koos 3 erineva abs anduritega
mulle juhtus selline mille üks andur originaal maksab eestis 200€ siin 300€
juhtplokk 800€
niiet jah

klemmid ja asjad olen ka kontrollinud, isegi õhku otsisin