Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: diagnostika/remont - W126 300SE, 89?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Viimasel ajal kallil kuuel tekkinud probleem külmkäivitusega - peab käiama 3-4sek enne kui käima veab.
Soojalt käivitades läheb enamasti ilusasti käima, kuid aeg-ajalt sureb esimene mats välja, teisel korral käivitub ilusti.

Teine ja tõsisem probleem on aga küttekulu - 14-15l/100km, kui varem oli 10-11l. Jalg ei ole raskemaks läinud.

Milles võiks probleem olla?

Helistasin ka mõned diagnostikakohad Tartus läbi, kuid vastus igal pool sama - ei taha ette võtta seda tööd.

Oskab keegi soovitada Tartus mõnda remonditöökoda kus asi ausalt ära tehakse? Või äärmisel juhul siis Tallinnas?

Indrek
Pakuks omalt poolt välja nn kuldse kesktee Türi näol. Seal on selline kool nagu Türi Tehnika ja Maamajandus kool, ise õpitud seal ja teada tuntud kvaliteet assjadel. Diagnostika kunn on seal Ain Luik, kui huvi siis kooli helistades teda küsigi, siin avalikult ei tahaks inimese nr-i lagedale laduda.

Soojalt soovitades
Manev
Põhimõtteliselt on selle autoga kõik,ei ole remonditav,müü mulle maha.:lol:

Kuid kui ikka müüa ei taha mulle seda autot,siis kas Rakverre ei kannata minna Jaanise juurde?
Lootusetult läbi jah? Varuosadeks...
Ei, selliste asjadega ei tohi nalja teha Confusedmash:

Eks hädaga kannataks nii Türile kui Rakverre sõita. Kuulan veidi maad veel enne, Tallinn sobiks Tartu järel kõige paremini.

Kuid milles üldse viga võiks olla? (Saaks ka targemaks)
Tartus on DIA mehed parimad diagnostikud minu teada

aga ametlikud andmed linnakulu kohta:

manuelt gir: 14,1 (med kat.: 14,5) liter
automatgir: 13,5 (med kat.: 13,9) liter
DIA ei tahtnud asja ette võtta, soovitati sealt kohta, kust 5min tagasi samuti eitava vastuse sain.

Keskmised sõitmisharjumused pole muutunud, kuid kulu on küll. Sellest tulenevalt arvan, et ei ole normis asi.

Sõidan linnas/maanteel nagu ikka - fifty/sixty :biggrin:
Tänan heade soovituste eest, kuid sain järgmiseks nädalaks Tartus Mercedes-Benz esindusse aja. Eks näis mis nad leiavad.
Huvitav jah miks siis DIA-kad blokivad, mul oli ka plaanis sinna minna...
Anna siis tagasisidet kui Tartu Silberis käidud, ise pole selle asutusega veel kokku puutunud.
Muide, kas Sinul ongi see helesinine 300_SE, mis Turu tänaval pidevalt vastu sõidab?
ralak Kirjutas:Huvitav jah miks siis DIA-kad blokivad, mul oli ka plaanis sinna minna...
Anna siis tagasisidet kui Tartu Silberis käidud, ise pole selle asutusega veel kokku puutunud.
Muide, kas Sinul ongi see helesinine 300_SE, mis Turu tänaval pidevalt vastu sõidab?

Musta värvi peaks olema.
DIA ei tahtnud ette võtta kuna tegu mehhaanilise pritsega, nii nad ütlesid.

Auto on jah musta värvi, kusjuures helesinist ei olegi näinud linnas.
DIA vennad on liiga ülbed ja võib juhtuda et panevad suht võssa ka oma diagnoosiga, sõber käis seal oma 5 bmwga 99 aasta. Auto suri lambist välja ja probleemi ei suudetud leida...sõber käis seal 3 korda...asjatult. viga leiti hoopis kuskil mujal esinduses...benapumpa kaitse oli läbi. Õnneks ei pidand sõber neid DIA arveid maksma vaid autoaed kes andis garantii autole:tongue: , aga jah...ei soovitaks. Ma isiklikult soovitaks minna Aardla kanti...seal karete tänaval sõites konsumi poole pöörad ära paremale õuealale, sõites natukene edasi tuleb maa-alune garaaz ja seal üks töökoda. Ise käisin oma mersuga talvel...ja tehti ilusti korda mõistliku hinna eest.
Täna kella 8 ajal viisin auto Silberisse, nüüd juba käes. Leiti mingist ahelast külmjoode, mis võis vea põhjustada. Eks järgmine kord tankides näen kuidas remont küttekulule mõjunud on.
Tere,

Minu retooriline küsimus oleks, et kas siin foorumil leidub üldse keegi, kes on väga rahul igasugusel temperatuuril oma M103 mootori käivitumisega?

Küsin selle pärast, et ma ei ole sellist 6-silindrilist oma silmaga näinud, mis ükskõik mis temperatuuril matsust esimese korraga käima läheks.
Kõige hullem on käivitumine tavaliselt "poolsooja" mootoriga ehk kui auto on töösoojast mingi 10-20 min seisnud ja siis käivitada tahetakse.

Kindlasti on selline eksemplar, mis alati hästi käivitub kellelgi olemas ja tunnistan et pole otseselt mootorispetsialist, aga ehk ei taha ka DIA just seepärast sellise veaga autot ette võtta, et tegu näib enamasti olevat lahendamatu probleemiga.


Parimate soovidega,

Tauno

Mis sa selle 'esimese korra' all mõtled? Esimest vända pööret? Minu ront tahab igal ajal päris mitut sekundit (pöördeid ei oskagi arvata) käiamist. Veidi see nagu varieerub, sõltuvalt mootori- ja välistemperatuurist, võibolla ka õhuniiskusest.
Aga mingit erilisemat muutust pole olnud ka siis, kui nädalapäevad kase all seisnud on. Aku kah uus, nii et polegi vaevunud juurdlema selle käiamise üle.
Tõsi, kui nüüd mõelda, siis teinekord ei taha ta esimese sahmakaga pöördeid ülesse visata, jääb käima seal ca 500rpm juures mingiks sekundiks ja siis alles leiab end (mõnikord sureb ka :). Aga nagu öeldud, pole pead vaevanud :)
seee on tegelikuses ikke kõikide vanemate s-ide viga... Minul 280se teeb sama pulli.. esiteks tahab mitu sekki käivitamist nuh nii 1.5-2sek. ja siis hoiab ennast 600 pöörde peal can päris pikalt aga kui tõstan gaasiga pöörded 1000ni siis vaadates kytuse seierit eristan kulu vähem kui 600 juures.. egas siis vana masin pole uus et tal vigu ei oleTongue