Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vito 2.2 90kw CDI mootori remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Mul puudub igasugune eelnev kokkupuude antud margi ja mudeliga selle pärast pöördun Teie poole.

Nimelt tahan osta endale vitot millel on alustatud pihustite vahetust. Üks pihusti on kinni. Niipalju kui uurinud olen siis arvatavasti tervelt seda sealt kätte ei saa. Kas on vaja muretseda uus plokikaan? Kas see mootor on keti või rihmaga? Milliseks võivad kujuneda rahalised numbrid sellise mootori remondi korral.

Olgu öeldud, et olen mootoreid ennemgi teinud kuid bensukaid ja rahvusvärvides automargi omasid.

Pilt mis kapoti alt avaneb on järgmine:
[Pilt: Vito11.JPG][Pilt: Vito12.JPG]
Oleks sa kusagil Harjumaal soovitaks Keila pakiautot. Hinna võid ikka sealt küsida.
Mercedes-Benz inseneride möödalask see cdi mootorite pihusti seibide vahetuse vajadus. Kas meelega või mitte...
Kuid teha pole midagi ja tuleks 60000 tagant vahetada.
(18-07-2012, 05:47 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Oleks sa kusagil Harjumaal soovitaks Keila pakiautot. Hinna võid ikka sealt küsida.
Mercedes-Benz inseneride möödalask see cdi mootorite pihusti seibide vahetuse vajadus. Kas meelega või mitte...
Kuid teha pole midagi ja tuleks 60000 tagant vahetada.

Ma pole päris 100% kindel, kuid mu tööauto vist käis Keila pakiautos just sellesama murega ja nad ei saanud pihusteid kätte.
Siis mingid diislikeskused. Lesven on ka veel Tallinnas, võid sealtki küsida.
(18-07-2012, 06:36 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Siis mingid diislikeskused. Lesven on ka veel Tallinnas, võid sealtki küsida.

See on, kusjuures väga s*tt teema. Mul on oma autol sama jama, pihustid on täiesti kinni. Kui tahtsin peale auto ostu pihustiseibid ära vahetada, siis oli juba hilja. Üritasin ise ja käisin erinevate mootorimeeste juures. Kõigil jutt sama, "pole ükski pihusti veel kätte saamata jäänud, pole probleemi..." Minu auto pihustid olid need, mida kätte ei saadud.
Ühe sain vahetatud peale seda, kui tulin rootsist, kokku miski 600km täislastis bussiga. Käru ka taga, milles pea 2 tonni koormat. Selle tulega hakkas 1 pihusti lekkima ja selle seibi sain vahetatud.
Kurb teema jah muidu tundub päris hea auto. Suht öko sellise suure kere kohta.

Aga rääkige millest neil mootoritel need kw erinevused tulevad?
(18-07-2012, 05:33 PM)Xim Kirjutas: [ -> ]Kas see mootor on keti või rihmaga?
Mu meelest Mercedes-Benz mootorid kõi ketiga. Küsimus: kui pihustid tervelt lahti saadud, seibid vahetatud siis kas on mingeid nõkse või nippe mida teha, et järgmine kord saaks pihustid valutumalt kätte. Või polegi midagi muud kui järgmine kord algab kõik see uuesti.
(18-07-2012, 05:33 PM)Xim Kirjutas: [ -> ]Küsimus: kui pihustid tervelt lahti saadud, seibid vahetatud siis kas on mingeid nõkse või nippe mida teha, et järgmine kord saaks pihustid valutumalt kätte. Või polegi midagi muud kui järgmine kord algab kõik see uuesti.

60 000 km tagant vaheta seibid ja pihustipoldid ära ja pole probleemi. Mina sain isendi, kus oli see üle lastud ja nüüd ongi nii kinni, et kätte ei saa. Nüüd ootan ja loodan, et pihustitega midagi ei juhtu. Kui pihusti surnud, siis saab selle lahti võttes kätte ka. See eeldab muidugi üsna suurt vägivalda ja korralikke töövahendeid.
Keraamiline määre on selle asja nimi. võib kasutada nii hõõgkyynalde kui ka pihustite vahel.
Kui sellel mootoril on kett katki läinud, kas siis tuleb arvestada kõverate klappidega?

Kui palju erinevad 75kw ja 90kw mootorid?
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fb...=1&theater

vot mis juhtub kui tossab ja edasi sõita