Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190 e difrivahetus küsimusele abi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt mul on kaks 190 e .. Üks autotest on 2,6 mootoriga ja teine doonor 2.0 K-jetronic mootoriga.. küsimus tekkis, et kas 2,0 differ sobiks 2,6 mootorile ..
2,6 118 kw 5 käiku. Idee poolest peaks alla sobima ja isegi ühenduma, kuid mingit purunemis vms probleemi ei või tekkida ?
Ma uurisin vahepeal manuali.. ja ikkagi ei taha hästi uskuda, et 2.0 ja 2.6 differ sama oleks. seal ei olnud mudelite kaupa kahjuks välja toodud. ainult mootorid oli eraldi välja toodud. Kas kellegil siis on infot ?
Tegelik viga autol on selles, et käib läbi kolks kui auto veo taha võtab. Kui siduri lahti lased, siis ei ole midagi.. ja kui pidurdad siis samuti.. Kuid kui käiku vahetad siduri lahti lased.. käigu jõul pidurdades ei ole ka midagi.. Kuid kui peale käigu jõul pidrudamist gaasi annab siis käib kolks läbi.. kellegil ideid ? esimene merus ja üldse tagaveoline auto ..
Kolksu võib teha ka mingi muud,auto kanali peale ja siis vaadata.Mul omal samasugune kogemus kus arvasin et differ õhtal,tegelikult olid ära reduktori korpuse tagumised kinnituspoltide puksid. ning andis üles,alla liikuda.Sümptomid muidu samad.

Differentsiaali loksu kontrolli. Ehks siis vaata palju kardaan saab pöörelda enne kui rattaid järgi hakkab vedama. Umbes 30kraadine loks/lõtk ei tohiks veel kolksuda aga on iseenesest päris palju juba. Sellest rohkem võib kolksu teha küll kui kardaan hooga veo järgi lükkab.

Difrite ülekannete kohta peaks järgnev tabel aimu andma.
[Pilt: 190edifferentialratios.jpg]