Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 immo
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis selles, et käivitamisel viskab kohe suretuse vaakumi tahaConfused. Probleem tekkis kui sõitsin üks päev kodu poole. Hetkel on ajutine lahendus selline - kapoti alt on vaakumiklapi otsast suretuse voolik ära. Sedasi saan auto käima. Seisma jätan käiguga. Siit ka küsimus, et kas probleemi põhjustab miski relee või osutuvad mu kahtlused tõeks, et aju jupsib Icon_sad? Mootor 2,5 D 95 a.
Vaakum valesti ühendatud, skeemid googles üleval. Kõrgsurve pumba küljes oleva vaakum modulaatori küljes olevad voolikud on kuidagi valesti.
Kui see tekkis "isenesest" sõidu pealt, siis võis ka suretusklapp süüteluku küljest irduda. Siis laseb ka vaakumi suretusmembraanile peale.
Kuidas saab see vaakum valesti olla ühendatud, kui auto ostust alates (ligi aasta tagasi) ei ole probleeme esinenud ning vaakumit pole eelnevalt näpitudEusa_think? Lihtsalt sõidu pealt suri masin ära.

Ei, ka süüteluku all on kõik korras, see sai juba eelnevalt kontrollitud.Confused
Foorumi kaudu seda masinat ei remondi, lihtsalt on välja pakutud teoreetilised, tüüpilised vea kohad. Kui tahad remondiarvelt kokku hoida siis otsingu abil leiad vaakum skeemid. Eeldusel et pneumatikast midagigi aru saad, siis pole keeruline probleem ka leida ja kõrvaldada.
(12-07-2012, 07:10 PM)smartbase Kirjutas: [ -> ]Kuidas saab see vaakum valesti olla ühendatud, kui auto ostust alates (ligi aasta tagasi) ei ole probleeme esinenud ning vaakumit pole eelnevalt näpitud...

Niimoodi saabki, et te ei remondi ega tee oma autosid korda vaid nö. ainult "näpite"...Eusa_wall
Ja lasete "värvi selga" jne jne.



Ja kui sa oleks viitsinud 5e päeva jooksul netist see vaakumiskeem üles otsida, siis oleksid juba ammu aru saanud, et peale valestiühendamise (loe: näppimise) või süüteluku vea ei saa sel autol mingit muud viga olla...

Kulutasin oma 20 sekundit, et jõuda siia.
Ükskõik, millist 60x mootorit sa ka ei vaataks, vacuum unit stop`i küljest läheb voolik ainult ühte kohta: key shut off`i (e. süütelukku.)
Edasi on juba nagunii pidev vaakum.

Mis mõttes ei leia viga üles?



(07-07-2012, 05:42 PM)smartbase Kirjutas: [ -> ]Probleem siis selles, et käivitamisel viskab kohe suretuse vaakumi tahaConfused. Probleem tekkis kui sõitsin üks päev kodu poole. Hetkel on ajutine lahendus selline - kapoti alt on vaakumiklapi otsast suretuse voolik ära. Sedasi saan auto käima. Seisma jätan käiguga. Siit ka küsimus, et kas probleemi põhjustab miski relee või osutuvad mu kahtlused tõeks, et aju jupsib Icon_sad? Mootor 2,5 D 95 a.

Viga tekitab immo. Kütusepaagi juures asuv (immo) klapp kütte pealevooluks süsteemist eemaldatud. Immopulka auto ostuga kaasas ei olnud. Seega alustasin probleemi käsitlust valest otsast - vaakum toimetab nii nagu ta toimetama peabki, kuid immo ei tööta, st ei tule maha. Küsimus, kas ja mida teha, et asi ilusti toimima saada. Foorumis rääkitakse sellisest lahendusest, kuid eelistaks viisakamat varianti
(12-07-2012, 08:36 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(12-07-2012, 07:10 PM)smartbase Kirjutas: [ -> ]Kuidas saab see vaakum valesti olla ühendatud, kui auto ostust alates (ligi aasta tagasi) ei ole probleeme esinenud ning vaakumit pole eelnevalt näpitud...

Niimoodi saabki, et te ei remondi ega tee oma autosid korda vaid nö. ainult "näpite"...Eusa_wall
Ja lasete "värvi selga" jne jne.



Ja kui sa oleks viitsinud 5e päeva jooksul netist see vaakumiskeem üles otsida, siis oleksid juba ammu aru saanud, et peale valestiühendamise (loe: näppimise) või süüteluku vea ei saa sel autol mingit muud viga olla...

Kulutasin oma 20 sekundit, et jõuda siia.
Ükskõik, millist 60x mootorit sa ka ei vaataks, vacuum unit stop`i küljest läheb voolik ainult ühte kohta: key shut off`i (e. süütelukku.)
Edasi on juba nagunii pidev vaakum.

Mis mõttes ei leia viga üles?

Kirjutan ka igaks juhuks selgitava teksti, et kaasfoorumlaste emotsioone rahustada. Auto veast kanti mulle ette, ise antud masinaga ei liikle. Pärast vea ilmnemist eemaldati ringlusest immoklapp kütusepaagi juurest. Hiljem töötas auto ca nädal-paar ja käivitus ilusti- pole ju palju vaja enne kui immo rakenduda jõuab ja süüte katkestab. Nüüd aga probleem igapäevane. Loodan et tõin probleemis selgust! Kas ainuke variant on uus immoplokk koos puldiga või oleks mõistlik (mis rahade eest muidugi) viia kuskile remonti?
Kõigepealt proovi kellegi teise immoplokki+võti või lihtsalt immoplokki mis pole "lukus" - veendumaks et viga tõesti selles on. Lihtsalt arvan, aga ilmselt kasutatud uue ploki ja puldi või lihtsalt "lukustamata" ploki saab vast soodsamalt kui remondiarve. Poki enda vahetus ju imelihtne (iste üles, kaks mutrit lahti, pistik ümber tõsta ja kokku tagasi)
(12-08-2012, 02:27 PM)smartbase Kirjutas: [ -> ]pole ju palju vaja enne kui immo rakenduda jõuab ja süüte katkestab...

Mis süüte ta sel diiselmootoril katkestab...? Traktoril pole ju käimiseks mingit voolu vaja...
Midagi muud jamab seal, vii parem remonti...