Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 230E 1986a. probleem kiirendusega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere austatud foorumlased. Nagu iga pruugitud auto, nii pole ka minu MB päris vaba probleemidest. Hetkel situatsioon järgmine, et kiirenduses tekib auk enamasti alates 2500 pöördest, vahel suts kõrgemal, vahel suts madalamal. Pole vahet kuidas sinna pööreteni jõuda, kas pedaal vastu põrandat või rahuliku stiiliga. Siis auto hakkab tugevalt jõnksutama ja edasist kiirendust ei toimu. Teenindus, kuhu pöördusin kõrge CO taseme pärast, soovitas tingimata vahetada katalüsaatori. Selle töö teen ka tingimata ära, kuid arvan et selles ei peitu jõnksutamise lahendus. Muuhulgas öeldi teenindusest, et küünlad - juhtmed on normaalsed ja töötavad laitmatult. Ise oskaksin esimese hooga kahtlustada bensiinipumpa, kuid ehk on siin kellegil kogemusi, mida veel vaadata võiks enne kui minna pumba survet kontrollima.
mina viskaks pilgu peale sisselaskele
oleks nagu rohkem õhumure kui kütus

vaata üle alates õhufiltrist, lõdvikud, vaakum, külmkäivitus, ...

a vabalt võib katalüsaatorist selline probleem tekkida
kui see tuleb nagunii vahetada, tee ära ja siis jätka teemat
kas sai korda või mitte

Tänan, toimetan soovituse järgi.
Jätkame teemat, austatud foorumlased. Katalüsaator sai vahetatud ja ülevaatus läbitud, kuid jõnksutamine pole kuhugi kadunud. Asi on muutunud hullemaks, auto sureb keset sõitu välja ja tõrgub käivitumast. Vahest esimesest vända pöördest aga vahest tuleb kannatust ja närve varuda, seda viimast pigem juba sagedamini. Käivitamisel viimasel juhul tõmbab kõik lambid armatuuris tuhmiks ja alarm vahest piuksatab. Vahest korraks läheb käima aga see on imelühike hetk. Ja nagu öeldud, mõnikord plärts ja käib. Õhuga probleeme teeninduse andmeil pole. Tean et läbi on kahe sarvega temperatuuri andur jagaja juurest, kas selle vahetus võiks mõjuda?
Hakka siis pihta - juhtrõhu regullaator, võid ka kommutaatorit proovida. Üldjuhul romulatest saad asja võtta nn testperiooduiks, et kui pole selle viga siis annad jupi tagasi ja saad raha ka tagasi.
Kui sellel mudelil on lambda andur tasuks kontrollida
Tänan vastuste eest. Lamda öeldi veel toimivat, et südamerahuks võid vahetada. Aga ju hakkan katsetama kui aega leian.
Võtad õhufiltri kopsiku maha ja kus siseneb jagaja peasse bensiini toru,vot seal pea ja toru vahel on stuts-peenfilter.Proovi läbipuhuda ja puhastada.