Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kütuselisandid, mida kasutada common railil?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teada tuntud probleem on Mercedes-Benz common rail pihustid. Millist lisandit kasutada kütuse sees püsiva või perioodilise lisandina, et pihustite eluiga maksimaalselt pikk oleks?
Kasuta näiteks Statoili või Neste või muu usaldusväärse firma lisandeid - neid mis juba otse püstolist tulevad.
Mina olen olnud positiivselt üllatunud Karla Auto diislilisandist. Poole liitrine pudel on mõeldud 250L diisli peale. Olen proovinud erinevate automarkide peal, lisaks Mersule, ja pean tõdema, et tegu on hea asjaga. Ega ta nahkas cdi pihustit korda ei tee aga sellega segatud diisel hakkab ilusama häälega neist läbi käima küll.
Ise kasutanud, seega julgen soovitada. 1 sõber kasutab pidevalt oma 2000 aasta 2.5D A6 Audi peal ja ka kiidab väga. Minul joovad selle lisandiga diislit turbodiisel ford ja vanatüübi turbodiisel Mercedes-Benz.
(20-06-2012, 09:32 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kasuta näiteks Statoili või Neste või muu usaldusväärse firma lisandeid - neid mis juba otse püstolist tulevad.

statoili ei kasuta aga neste kütet kulub märgatavalt rohkem kui olerexi oma. Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ja seda olen ikka kordades proovinud niiet soodsate asjaolude kokkulangemisega pole tegu. Lisaks veel selline vahe, et neste küttega nahkas pihustiga mootor lonkas ja suri tühikäigul välja mõnikord, olerexi küttega aga mõni üksik vahelejätmine ja väljasuremist polnud kordagi, seda samuti arvukate paagitäitega proovitud.
Misasja??? 100 kilomeetrit rohkem? Kas jutt veoautost ja selle üüratust paagist?
(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall

(21-06-2012, 08:04 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall

ma ise selles küll midagi imelikku ei näe et kvaliteetsemat kütet vähem kulub.
(30-06-2012, 10:35 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]
(21-06-2012, 08:04 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(20-06-2012, 11:29 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Olerexi paagitäiega pea sada kilomeetrit saab rohkem sõita ...


Oletame, et su pill võtab 6L/100le, siis paagitäiega (54L) saab sõita 900km.

100km rohkem ehk 1000km-i kokku sõitu tähendab kütusekulu kukkumist 5,4L/100le ...
Päris hea, Eusa_wall

ma ise selles küll midagi imelikku ei näe et kvaliteetsemat kütet vähem kulub.

Vana teema.Smoke
Eesti diisel versus Soome diisel: vana Patrol sõi liitri,poolteist sajale Soome kütet vähem.
Ise olen täheldanud samuti, et kaubalift käib kuidagi vaiksemalt Olerexi diisliga.
Lisaainete kasutamist tanklakütte puhul pole siiamaani pidanud vajalikuks eriti suvel. Talvel teine teema.

Edud.
Janek.